Oh okay dan ben ik het er mee eens!quote:
Rupie gaat zo met wanda bestellen zei hij netquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay dan ben ik het er mee eens!
Ja ik kwam net op dat moment binnen. Wanda is nog even druk met de flashmob voor Wendy.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie gaat zo met wanda bestellen zei hij net
Bern zit nog met die massage in zijn hoofdquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:35 schreef engine het volgende:
Bern kan Wanda niet helemaal bijbenen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
Rupie
maandag gaan we vasten
ter voorbereiding op pasen
Zou Wanda hem ook bij kunnen helpenquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern zit nog met die massage in zijn hoofd
die verstoorde de massage juistquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zou Wanda hem ook bij kunnen helpen
Ach Bern zal er ondertussen wel aan gewend zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
die verstoorde de massage juist
hij was zichtbaar en hoorbaar aan het genietenquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ach Bern zal er ondertussen wel aan gewend zijn.
Blij dat ik het niet gezien hebquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was zichtbaar en hoorbaar aan het genieten
sas heeft om de 5 minuten moeten zeggen dat er ook kinderen kijken
dan was hij die kreuner die ik hoordequote:Op donderdag 23 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was zichtbaar en hoorbaar aan het genieten
sas heeft om de 5 minuten moeten zeggen dat er ook kinderen kijken
bij de jumbo wel jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
Wanda "wat is er met chocola aan de hand"
Rupie "oorlog"
daarna was Eunice die gemasseerd werd door janet en mishandeld door Mirthequote:Op donderdag 23 maart 2023 20:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan was hij die kreuner die ik hoorde
oh geen idee van...eet geen (weinig) chocola en kom zelden in een jumbo.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij de jumbo wel ja
die hebben oorlog met Nestle
heel veel chocolade is uit de schappen daarquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
oh geen idee van...eet geen (weinig) chocola en kom zelden in een jumbo.
Hier net in de aanbieding 600 gr gekocht ... (niet in de Jumbo)quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel chocolade is uit de schappen daar
waaronder m en m
mars etc
Al langere tijd dan want anders kan Rupie dat niet weten?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel chocolade is uit de schappen daar
waaronder m en m
mars etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |