En niemand meld zich aanquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Hoe kom ik voor Jan met zijn korte achternaam op tv
Nee anders cancellen we het zegt Rupi nog.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niemand meld zich aanniet echt belangstelling
Des te meer over voor Ruppie, hij is nogal gek op dit spul..quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niemand meld zich aanniet echt belangstelling
ZIe Esther in die stoel er achter zittenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee anders cancellen we het zegt Rupi nog.
En ze kijkt me toch een partij gelukkigquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe Esther in die stoel er achter zitten
Is volgens mij allemaal spul uit de keuken gewoon keukenzout en een beetje koffie en wat kruidenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Des te meer over voor Ruppie, hij is nogal gek op dit spul..
She is not in lovequote:Op donderdag 23 maart 2023 17:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ze kijkt me toch een partij gelukkig
en druppels aroma..uit de flesjes, en die zijn echt niet goedkoop..quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens mij allemaal spul uit de keuken gewoon keukenzout en een beetje koffie en wat kruiden
En ondertussen zijn Eunice en Jeff aan het kokenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:56 schreef Ebinas het volgende:
Waar gaat deze rls ellende toch heen.
Het glijdt af naar poeders (eiwitten), pillen (fatburners), zuigzoenen (cuppen), Genotssappen (droomsap),
Nephuwelijken zonder geld, en nu dit
Weer aso met haar schoenen op de kussens.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe Esther in die stoel er achter zitten
quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
En Imadiddin blijft maar als een of andere dorpsgek op zijn nep harp spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |