Werkt prima, bekabeld en met bluetooth.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:27 schreef Sabata het volgende:
Een vraag van een PS5 noob. ik heb mn controller voor pc gemold door overmatig Everspace 2 spelen. kan je een ps5 controller op pc gebruiken. of wordt het toch bol.com?
Hij was een dag eerder binnen dan verwacht, en ik was gister vrij.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CCFFVII hier ook besteld. Schept toch en band.
Ooohquote:
Oh the Quarry staat hier gedownload klaar, is het wat?quote:Op maandag 27 maart 2023 09:20 schreef Ang3l het volgende:
The Quarry uitgespeeld en FF7 Crisis core besteld,.
En door!
ja dat kan. Enige irritante is dat sommige spellen je niet de ps buttons laten zien maar de xbox buttons. Maar werkt wel gewoonquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:27 schreef Sabata het volgende:
Een vraag van een PS5 noob. ik heb mn controller voor pc gemold door overmatig Everspace 2 spelen. kan je een ps5 controller op pc gebruiken. of wordt het toch bol.com?
Ik vond The Quarry prima.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh the Quarry staat hier gedownload klaar, is het wat?
De Men of Medan was maar zo zo, terwijl ik die andere game in de sneeuwhut juist weer supergaaf vond.
Ik hou wel van een kek outfitje en een boogje, maar ik ben ook Nederlands en dus wil ik er niet extra voor betalenquote:
Dat hoeft dan ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou wel van een kek outfitje en een boogje, maar ik ben ook Nederlands en dus wil ik er niet extra voor betalen
hele langzame game. ik speel soms een uurtje tussendoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh the Quarry staat hier gedownload klaar, is het wat?
De Men of Medan was maar zo zo, terwijl ik die andere game in de sneeuwhut juist weer supergaaf vond.
nee die game zelf is traag.quote:
Heb je het nu over rdr2quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee die game zelf is traag.
lopen is traag, dialogen zijn traag. gewoon traag.
wel een oke game. maar traag
Zitten toch ook in de game pass?quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
Voor wie de Wolfenstein games nog niet gespeeld heeft, er is nu de Wolfenstein Alt History Collection in de sale voor 13,99 euro.
Hierin zitten The New Order, The Old Blood, The New Colossus en Youngblood.
Yep want van de Bethesda uitgever.quote:
quote:
Nee niet mee eens. Om gedeeltelijk mee eens. Ik vind de missies saai. Want is gewoon weer Loop van A naar B, schiet wat mensjes dood en ga weer naar A.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |