Vind Wendy net zo sneu zo grote mond die komt niet meer in mijn bedquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:42 schreef Flow3r het volgende:
Jappie weer bij Wendy geslapen, ook zo'n sneue gast
wat zijn mannen toch kinderen![]()
wat voor slecht voorbeeld geeft zij dan?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Wendy net zo sneu zo grote mond die komt niet meer in mijn bed
Vind haar eigenlijk nog sneuer dan Jasper. Ze heeft ook nog kinderen wat voor voorbeeld is zij voor hun vraag ik mij dan af
Die zijn wel wat gewend, thuis heeft ze ook losse vrienden die af en toe komen overnachten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Wendy net zo sneu zo grote mond die komt niet meer in mijn bed
Vind haar eigenlijk nog sneuer dan Jasper. Ze heeft ook nog kinderen wat voor voorbeeld is zij voor hun vraag ik mij dan af
maar dat komt niet op tvquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend, thuis heeft ze ook losse vrienden die af en toe komen overnachten.
Op tv zullen ze hoogstens zien dat Wendy naast iemand wakker wordt of naast iemand gaat slapen..quote:
Alle mannen even over één kam scherenquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:42 schreef Flow3r het volgende:
Jappie weer bij Wendy geslapen, ook zo'n sneue gast
wat zijn mannen toch kinderen![]()
Volgens een andere user ligt het aan Jappie. Ik denk dat het aan niemand ligt en dat ze het samen wel relax vinden om samen te slapen. Lekker knus. Zie ook geen probleem.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
wat voor slecht voorbeeld geeft zij dan?
ze is single, knuffelt graag en ligt 's nachts met iemand in 1 bed.
Met een vent in bed kruipen zonder dat je er wat mee hebtquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
wat voor slecht voorbeeld geeft zij dan?
ze is single, knuffelt graag en ligt 's nachts met iemand in 1 bed.
O, is het er zo een ppfff goed voorbeeld ben je danquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend, thuis heeft ze ook losse vrienden die af en toe komen overnachten.
mssn als de kinderen bij hun vader zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Babette verder..... als Kenzy slaagt zal ze Jeffrey eruit stemmen, niet Isaac (zei Babette gisteren), dus voor haar een win-winquote:Op donderdag 23 maart 2023 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan zoiets wel organiseren, maar slaagt Kenzy dan krijg je het als een boomerang terug in je gezicht.
Klopt. Ze had het ook over of het tweede nummer op dezelfde frequentie zit als je wil mixen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij snapt Babs de ballen van de dj booth
En niet voor Esther?quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft Wanda toegezegd 1 van haar 5 endorsers te zijn vertelt hij. Hij moet nog wel even navragen of ze nog steeds manager wil worden.
Ik denk dat het juist een goed voorbeeld kan zijn, Dat je dus gewoon met iemand kunt slapen, gewoon omdat je het allebei fijn vindt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is het er zo een ppfff goed voorbeeld ben je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |