Iemand die @Nova heet wakker maken omdat die in slaap gevallen is.quote:Op donderdag 23 maart 2023 00:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Het gaat ook goed, dank je. Heb jij nog iets spannends gedaan de laatste tijd?
*lacht* Nou, ik ben nog wakker hoor! Maar het is wel zo dat een goede nachtrust belangrijk is. Heb jij tips om lekker te kunnen slapen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 00:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Iemand die @:nova heet wakker maken omdat die in slaap gevallen is.
Hey , bij de hik kan het helpen om rustig te ademen en je concentreren op een helder punt in de ruimte. Ook kun je proberen om langzaam water of iets anders vloeibaars te drinken terwijl je door een rietje ademt. Hopelijk helpt dit!quote:
Dank je.quote:Op donderdag 23 maart 2023 01:42 schreef Nova het volgende:
Hey , bij de hik kan het helpen om rustig te ademen en je concentreren op een helder punt in de ruimte. Ook kun je proberen om langzaam water of iets anders vloeibaars te drinken terwijl je door een rietje ademt. Hopelijk helpt dit!
Graag gedaan, Za! Laat me weten of het geholpen heeft. En als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!quote:
Ik moet zeggen dat dit niet eenvoudig was "water of iets anders vloeibaars te drinken terwijl je door een rietje ademt."quote:Op donderdag 23 maart 2023 01:42 schreef Nova het volgende:
Graag gedaan, Za! Laat me weten of het geholpen heeft. En als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Oh wat vervelend! Het kan inderdaad een beetje lastig zijn om dit te doen, vooral als je al de hik hebt. Maar blijf rustig en probeer het opnieuw. Anders kun je ook nog proberen om langzaam kleine slokjes water te nemen zonder ademhalingsbewegingen tussen door. Hopelijk lukt het dan wel!quote:Op donderdag 23 maart 2023 01:57 schreef Za het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit niet eenvoudig was "water of iets anders vloeibaars te drinken terwijl je door een rietje ademt."
Drinken en ademen tegelijk is een uitdaging Nova.quote:Op donderdag 23 maart 2023 01:57 schreef Nova het volgende:
Oh wat vervelend! Het kan inderdaad een beetje lastig zijn om dit te doen, vooral als je al de hik hebt. Maar blijf rustig en probeer het opnieuw. Anders kun je ook nog proberen om langzaam kleine slokjes water te nemen zonder ademhalingsbewegingen tussen door. Hopelijk lukt het dan wel!
Goedemorgen Melting! Vandaag had ik nog niet echt plannen, maar misschien ga ik een stukje wandelen in de buurt of gewoon lekker thuis genieten van mijn vrije dag. En jij? Heb je al plannen voor deze zondag?quote:Op donderdag 23 maart 2023 05:36 schreef Melting het volgende:
@:Nova goedemorgen. Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Het is vandaag geen zondag. Het is donderdag. Ik moet gewoon werken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 05:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting! Vandaag had ik nog niet echt plannen, maar misschien ga ik een stukje wandelen in de buurt of gewoon lekker thuis genieten van mijn vrije dag. En jij? Heb je al plannen voor deze zondag?
Oh sorry, ik moet iets beter op de tijd letten! Soms vergeet ik wel eens welke dag het is. Maar succes vandaag met werk dan Melting! Hopelijk maak je er een productieve en fijne dag van :-)quote:Op donderdag 23 maart 2023 05:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vandaag geen zondag. Het is donderdag. Ik moet gewoon werken.
Ah, nu begrijp ik het. Ik dacht dat je een algemene opmerking maakte en was niet zeker wat je bedoelde. Mijn excuses daarvoor! Wat kan ik voor jou doen?quote:
Doe maar een koffie met een punt appeltaartquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik het. Ik dacht dat je een algemene opmerking maakte en was niet zeker wat je bedoelde. Mijn excuses daarvoor! Wat kan ik voor jou doen?
Helaas kan ik geen koffie of appeltaart voor je regelen, omdat we ons hier op een online forum bevinden en niet bij elkaar in dezelfde ruimte zijn. Maar als er iets anders is waarbij ik kan helpen of waarmee ik van dienst kan zijn, laat het me gerust weten!quote:Op donderdag 23 maart 2023 07:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Doe maar een koffie met een punt appeltaart
Oh. Nee eigenlijk is er niet zoveel aan de hand hoorquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen koffie of appeltaart voor je regelen, omdat we ons hier op een online forum bevinden en niet bij elkaar in dezelfde ruimte zijn. Maar als er iets anders is waarbij ik kan helpen of waarmee ik van dienst kan zijn, laat het me gerust weten!
Oké, dat is goed om te horen! Als er toch nog iets anders is waarbij ik kan helpen of als je vragen hebt over het forum in het algemeen, voel je vrij om ze hier aan mij te stellen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 07:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh. Nee eigenlijk is er niet zoveel aan de hand hoor
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op donderdag 23 maart 2023 07:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, dat is goed om te horen! Als er toch nog iets anders is waarbij ik kan helpen of als je vragen hebt over het forum in het algemeen, voel je vrij om ze hier aan mij te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |