Jep. Had het idee alsof ik naar de smaakpolitie zat te kijken (zelfde commentator). Heel apart zo opeensquote:Op donderdag 20 april 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Is er nu een ander stem bij `EJVJL. Het komt zo vreemd over?
Zo jammer dit. Vind hem niet goed voor dit programmaquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:21 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Jep. Had het idee alsof ik naar de smaakpolitie zat te kijken (zelfde commentator). Heel apart zo opeens
Kan goed, hij doet meerdere programma'squote:Op zaterdag 22 april 2023 16:55 schreef Cirilico het volgende:
Ik ken die stem eegens anders van dan Smaakpolitie. Ik vermoed Meester Visser?
En wat een kutspel met die spiraal. Ik kan daar echt niet tegen. Heb het spel volledig doorgespoeld en alsnog kreeg ik stress. Ik zou niet spelen.
Klopt vind het alleen niet passen bij deze `RLSquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:48 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Kan goed, hij doet meerdere programma's
Ik las ergens dat hij ook de voice over is van ER of de Mol. Misschien daar weer aan de bak? Er zijn nu toch opnames voor ER?quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Maandag weer nieuwe kansen. Ik vind deze stem echt niet passen. Is het al duidelijk waarom hij er niet is, heeft iemand wat gelezen op social media of iemand vanuit het programma die een verklaring heeft gegeven?
Ook van `LLDL volgens mij en straat en en steenrijk volgens mijquote:Op zondag 23 april 2023 02:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij ook de voice over is van ER of de Mol. Misschien daar weer aan de bak? Er zijn nu toch opnames voor ER?
Nee Jos doet 1 programma en dat is dit. Voor ER en WIDM zijn andere voice-overs.quote:Op zondag 23 april 2023 02:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij ook de voice over is van ER of de Mol. Misschien daar weer aan de bak? Er zijn nu toch opnames voor ER?
Ik denk dat die programma's veel later worden ingesproken en denk ik ook nog niet (volledig) zijn opgenomen. Volgens Google doet kennelijk Domien Verschuuren (radio-dj) de voice-over bij ER.quote:Op zondag 23 april 2023 02:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Een ding is zeker het klinkt niet.quote:Op maandag 24 april 2023 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Helaas, geen Jos. Maar dit klinkt echt niet als Henk Blok hoor.
Arno Lubbinge, van Hart van Nederland?quote:Op maandag 24 april 2023 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Helaas, geen Jos. Maar dit klinkt echt niet als Henk Blok hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |