Niet te pruimen die azijn stank, zeker niet in je eten.quote:
Het is meer een wedstrijdje hoeveel onzinnige topics kan ik dit jaar openen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:10 schreef miss_sly het volgende:
@:roos94 en anderen: als je er ook eens bijzet waarom je iets niet lekker vindt, dan wordt het niet zo'n saai opsomstopic
Mayonaise zit ook azijn in.quote:
Uit alle zakjes of is het een specifieke zak?quote:
Roos topic hè, dus eigenlijk zou deze gewoon naar ONZ of GC verplaatst kunnen wordenquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:10 schreef miss_sly het volgende:
@:roos94 en anderen: als je er ook eens bijzet waarom je iets niet lekker vindt, dan wordt het niet zo'n saai opsomstopic
ONZ vind ik wel een goede. Wordt niet echt wat verder.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:42 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Roos topic hè, dus eigenlijk zou deze gewoon naar ONZ of GC verplaatst kunnen worden
Van die laffe tomatensaus waarin de Foe Yong Hai van de lokale Chinees/Thai in wordt verdronken zodat je thuis een sip, sielig en soppig stukje ei in een bakje krijgt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:10 schreef miss_sly het volgende:
BBQ saus op pittige geitenkaas is dan weer een heerlijke combinatiequote:
Ik ben niet zo'n fan van BBQ saus en tapenade. Oestersaus en vissaus in kleine maten, door een Oosters gerecht.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:32 schreef roos94 het volgende:
Stroganoffsaus
Jachtsaus
Picalillysaus
Curry, ketchup
Belgische mayo is juist zooooo lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:04 schreef Managarm het volgende:
Belgische mayo, yuk.
En joppiesaus, alleen van de naam krijg ik al jeuk.
Uit zo'n pot is niet te hachelen idd, vet en zout. Een zelfgemaakte ragu bolognese is heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:43 schreef Rickocum het volgende:
Eigenlijk kan ik niks bedenken
Barbecuesaus zou ik dan toch het minste vinden. En bolognesesaus![]()
Standaard meuk is dat, met gore macaroni buuuuh.
Ik vind alle sausjes zo heerlijk te vreten.
Jouw poes als ik het sap opdrinkquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:32 schreef roos94 het volgende:
Stroganoffsaus
Jachtsaus
Picalillysaus
Curry, ketchup
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:09 schreef Jantjevertongen het volgende:
[..]
Jouw poes als ik het sap opdrink
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
blokkeer me ik ben dit kut forum allang weer zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |