Het is wat he, ze moet zelf eens kijken hoe ze er uit ziet met haar wimpers, dikke makeup en nep harenquote:
ik krijg een error van haarquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:31 schreef greysbones het volgende:
Half 5
En zoe is dus nog steeds niet klaar
go home zoequote:Op woensdag 22 maart 2023 16:31 schreef Sestra666 het volgende:
izak : je moet ermee leven, moet je even doorheen
zoe: ik krijg er error door, kan er niet mee leven
go home
Ja en we weten allemaal hoe leuk ze het zelf vond toen Jeff haar bolle noemde.quote:
Ze is niet heel likeablequote:Op woensdag 22 maart 2023 16:42 schreef patat het volgende:
Ik noem niet graag iemand dik of lelijk oid
Maar ik heb wel bij Kenzy dat de sloomheid en negativiteit er vanaf knalt altijd
heeft ze van geen vreemdequote:Op woensdag 22 maart 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is niet heel likeable
Maar zoe ook niet met haar geroddel en gestook
Zoe is degene die roddelt en stooktquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe zo bedoelde ik het niet , waar ze mee optrekt
Babette doet niet andersquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is degene die roddelt en stookt
Ja Babs en een ook wel eens maar niet in de mate van zoe
quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voilaquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Maakt niet uit met wie ze is, dat doet ze als sinds ze in de loods zit.
(Die ene avond met Mexx bijvoorbeeld: "Mexxiieee Mexxiieieiee Meeeexxxxiiieeee!")
Andere manier van stoken. Zoe doet het om stoer over te komen en Babette om te manipuleren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Zoë is nog maar een kind en Babette een volwassen vrouw van 40 jaar.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Andere manier van stoken. Zoe doet het om stoer over te komen en Babette om te manipuleren.
Nee Zoe wil ook manipulerenquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Andere manier van stoken. Zoe doet het om stoer over te komen en Babette om te manipuleren.
En dat maakt idd het verschil waarom ze een andere bedoeling met roddelen hebben terwijl ze het beide doen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Zoë is nog maar een kind en Babette een volwassen vrouw van 40 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |