Niets mis met sportvoeding, en XXL is een topmerkquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook net gekeken
Tis poeders en sportspul
Een zuigvlek .. Nee, niet van Imaquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat heeft rupi in zijn nek?
[ afbeelding ]
-knip-. Gevolg van het cuppen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze sportvoeding nodig?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met sportvoeding, en XXL is een topmerk
Hebben ze niks aanquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]We zijn wel beiden naar die site gaan dus....
Sponsor wint
Shoppen!!quote:
Mooi strak pakje voor Mirthequote:
De ruggen van een aantal bewoners hebben dat ook.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:51 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
je hoeft geen topsporter te zijn. Dat ben ik ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom hebben ze sportvoeding nodig?
Het zijn geen van alle topsporters die daar hun conditie op peil proberen te houden of die voorbereiden op een volgend seizoen.
Misschien hebben ze ook een cameltoe lapjequote:
Allemaal een cameltoe lapjequote:Op woensdag 22 maart 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook een cameltoe lapje
Ik vind het persoonlijk onzin om sportvoeding te gebruikenquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
je hoeft geen topsporter te zijn. Dat ben ik ook niet.
en ja hoor Mirthe is weer de eerste die begint over een sportoutfitje, dat wil ze wel hoor!!! (hebben, hebben, hebben)quote:
Hebben ze 1 iemand al niet meegerekend?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
50 pp zegt ice
Het geld is al bijna op voor ze wat kunnen bestellen
Die meid gewoon lekker laten dragen wat ze zelf wil. Hoewel het niet mijn kledingkeuze zou zijn vind ik het wel stoer.quote:
En gelijk heeft zequote:Op woensdag 22 maart 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ja hoor Mirthe is weer de eerste die begint over een sportoutfitje, dat wil ze wel hoor!!! (hebben, hebben, hebben)
Mirthe is altijd erg bang dat ze te kort komtquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ja hoor Mirthe is weer de eerste die begint over een sportoutfitje, dat wil ze wel hoor!!! (hebben, hebben, hebben)
Daarom ben ik hier ook geen fan van. Het geeft een signaal af dat het nodig of goed is maar lijkt mij inderdaad veel belangrijker om je normale voeding op orde te hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk onzin om sportvoeding te gebruiken![]()
gewoon normaal gezond eten en gezond bewegen lijkt mij prima
Nee hoor, Wanda zei het net ook al.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk onzin om sportvoeding te gebruiken![]()
gewoon normaal gezond eten en gezond bewegen lijkt mij prima
tja dat valt wel weer op he, ze staat altijd vooraan als ze denkt dat er iets te halen valt (ik hoor nog Jeffrey en Isaac zeggen dat ze gek van haar werden toen ze manager waren, altijd maar hebben, hebben, zo inhalig als wat)quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe is altijd erg bang dat ze te kort komt
Ze hadden een prachtig groente/fruit pakket kunnen doenquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier ook geen fan van. Het geeft een signaal af dat het nodig of goed is maar lijkt mij inderdaad veel belangrijker om je normale voeding op orde te hebben.
Heeft ze ook nodig, denk dat ze achter haar wel hebben verteld dat die roze outfit echt niet kan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker, dat was beter geweest. Helaas is er geen groenteboer die sponsort.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden een prachtig groente/fruit pakket kunnen doen
Dat laatste zie ik daar niet snel gebeurenquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier ook geen fan van. Het geeft een signaal af dat het nodig of goed is maar lijkt mij inderdaad veel belangrijker om je normale voeding op orde te hebben.
Jepquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Was dat XXL dinges trouwens ook niet hetzelfde merk als dat poederpakket dat ze toen uit de prijzenpot kochten en Isaac terug stuurde omdat hij liever 'zijn eigen merk' had?
quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze ook nodig, denk dat ze achter haar wel hebben verteld dat die roze outfit echt niet kan.
[ afbeelding ]
Jumboquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:04 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Zeker, dat was beter geweest. Helaas is er geen groenteboer die sponsort.
an tiano en ice de pan uit flippenquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:06 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen eerst de deelnemers aan de challenge dan de rest en aan het eind wat over is voor de nietsuitvoerende Bro's
Nee, dat was MB Nutrition volgens mijquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Was dat XXL dinges trouwens ook niet hetzelfde merk als dat poederpakket dat ze toen uit de prijzenpot kochten en Isaac terug stuurde omdat hij liever 'zijn eigen merk' had?
Leuk tv makenquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
Dan ga
[..]
an tiano en ice de pan uit flippen
Actiequote:Op woensdag 22 maart 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
Dan ga
[..]
an tiano en ice de pan uit flippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |