Dan schrijf je na al die jaren Braddie nog steeds verkeerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:45 schreef Geerd het volgende:
Je zou kunnen beginnen met tandenpoetsen en de cola laten staan braddy...succes!
Braddie mag niet genoemd worden heyquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan schrijf je na al die jaren Braddie nog steeds verkeerd.Foei Geerd.
Echt wel. Heeft die zelf gezegd in KLB feedback. Hij was het zat om een verboden onderwerp te zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was fictief, Ula. Maar het is toch schandelijk dat er niet bij elk tandartsbezoek foto's worden gemaakt?!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:45 schreef Geerd het volgende:
Je zou kunnen beginnen met tandenpoetsen en de cola laten staan braddy...succes!
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt wel. Heeft die zelf gezegd in KLB feedback. Hij was het zat om een verboden onderwerp te zijn.SoooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Kei schadelijk als je ooit kinderen krijgt gaan die licht geven.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:53 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Was fictief, Ula. Maar het is toch schandelijk dat er niet bij elk tandartsbezoek foto's worden gemaakt?!
Zelfs als je tijdens de zwangerschap foto's laat maken bij de tandarts is dat niet schadelijk voor het ongeboren kind, tenzij je 20.000 foto's laat maken of zo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kei schadelijk als je ooit kinderen krijgt gaan die licht geven.
Wat denk je wat zo'n haak doet in je gebit bij het tandsteen verwijderen. Daar zijn chips nog helemaal niks bij. De tanden sterven je af waar je bij staat. Dat vind ik nog veel erger dan half werk. TS wees blij. Nou sterft alleen het bovenste gedeelte af. Als het ondergedeelte ook was behandeld met je haak, kun je na een half jaar je hele kaak naar de Pakistaanse galemiezen smijten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik was laatst bij de tandarts hij was aan het boren opeens scheen de zon in zijn ogen en was blind hahaha
Daardoor heeft hij door mij wang liggen boren hahahahah
1 op de 10 of 100k krijgt kanker van een röntgenfoto meende ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Zelfs als je tijdens de zwangerschap foto's laat maken bij de tandarts is dat niet schadelijk voor het ongeboren kind, tenzij je 20.000 foto's laat maken of zo.Die straling is echt heel weinig, en ver van de baarmoeder vandaan.
Er is een verschil tussen zelf 1 keer in de zoveel tijd een foto laten maken en dit dagelijks voor je werk doen. In het laatste geval zou je natuurlijk vrij snel te veel straling oplopen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
1 op de 10 of 100k krijgt kanker van een röntgenfoto meende ik gelezen te hebben.
Maar waarom schuilen die arts assistenten dan altijd naast de kamer als je een foto moet maken? Kunnen er toch ook prima bij staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |