Klopt. De eerste 3 rijen waren afgezet geloof ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deden ze tegen Shakhtar al niet een test de eerste paar rijen van Z te blokken? Volgens mij had W die wedstrijd wel netten, maar Z niet.
Die netten die de stoeltjes afdekten waren zo'n 20 minuten voor de wedstrijd begon al vakkundig verwijderd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. De eerste 3 rijen waren afgezet geloof ik.
Ksstquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk, maar deze verlenging had van mij niet zo gehoeven eigenlijk.
Hij zal wel niet zoveel gaan verdienen als Geert toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk, maar deze verlenging had van mij niet zo gehoeven eigenlijk.
eensquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
Lag tot 2025 vast, tegen die tijd moet je een speler als Trauner vaak wel gaan doorselecteren om een Botteghin-scenario tegen te gaan. Maargoed, blijk van waardering, spelersgroep bij elkaar houden, JE GEEFT EEN SIGNAAL AF, etc.quote:
Zal wel een salarisverhoging bij zitten, beetje geven en nemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Lag tot 2025 vast, tegen die tijd moet je een speler als Trauner vaak wel gaan doorselecteren om een Botteghin-scenario tegen te gaan. Maargoed, blijk van waardering, spelersgroep bij elkaar houden, JE GEEFT EEN SIGNAAL AF, etc.
Of het nou zo handig is om die netten weg te halen precies op de avond en plek dat mokerdomme Sjonnie met zijn eierhoofd boven die dugouts uitkomt betwijfel ik ten zeerste. Maar het zal wel onder flinke druk van ESPN zijn.quote:
Die netten kunnen sowieso net zo goed weg joh.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het nou zo handig is om die netten weg te halen precies op de avond en plek dat mokerdomme Sjonnie met zijn eierhoofd boven die dugouts uitkomt betwijfel ik ten zeerste. Maar het zal wel onder flinke druk van ESPN zijn.
Wel mee eens, maar Sjonnie heeft met het uitnodigen van zijn hooliganvriendjes nogal wat kwaad bloed gezet dus ik had het voor de zekerheid toch maar over dit seizoen heen geschoven. Ook omdat het een avondwedstrijd is waar iedereen en zijn moeder die in de Kuip zit die dag vrij neemt om eens lekker uitgebreid te gaan zuipen vooraf.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die netten kunnen sowieso net zo goed weg joh.
47 euro godverredommequote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:49 schreef fetX het volgende:
Zometeen begint de kaartverkoop voor de Klassieker
Vind het vooral jammer dat je niet meer zo makkelijk +1 kunt kopen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
47 euro godverredomme
Ik trek al deze extra kosten slecht.
Ja dat is na die kritiek van vorig seizoen afgeschaft inderdaad, erg jammer. Maar ook wel logisch, je had er praktisch geen reet aan om legioenlid te zijn omdat seizoenkaarthouders alle extra kaarten opkochten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het vooral jammer dat je niet meer zo makkelijk +1 kunt kopen.
Vind het ook heel logisch hoor maar soms wel leuk om wat mensen mee te nemen. Maar ach.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is na die kritiek van vorig seizoen afgeschaft inderdaad, erg jammer. Maar ook wel logisch, je had er praktisch geen reet aan om legioenlid te zijn omdat seizoenkaarthouders alle extra kaarten opkochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |