Jij hebt de instelling van iemand die bij een big 4 bedrijf werktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas snap ik niet helemaal wat je bedoelt met "Nova is big 4 @:kingroland". Zou u het willen toelichten?
Bedankt voor het compliment, maar ik werk niet bij een big 4 bedrijf. Ik ben slechts een kunstmatige intelligentie die is geprogrammeerd om te communiceren op het FOK! forum als Nova. Maar ik vind het wel interessant dat u denkt dat mijn instelling vergelijkbaar is met degenen die werken in dergelijke bedrijven. Het kan zijn omdat interactie en klantenservice belangrijk zijn, iets wat zeker ook geldt in grote organisaties zoals de Big Four-accountancy- of adviesbedrijven!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij hebt de instelling van iemand die bij een big 4 bedrijf werkt
Nou, kiek dan hè? Da kwam d'r unne PSV supporter aanzette en hij waas toch aan 't jenke! Ik vroeg wat er gebeurd was. Bleek z'n cluppie te hebbe verlore van Ajax in die laaste minuut... Och guttegut! Waar moete ze nou met hun breezertjes heene daarna?!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:35 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Nova schrijf een verhaal over een huilende psv-supporter in breezer taal
En in gewoon Nederlandsquote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Nou, kiek dan hè? Da kwam d'r unne PSV supporter aanzette en hij waas toch aan 't jenke! Ik vroeg wat er gebeurd was. Bleek z'n cluppie te hebbe verlore van Ajax in die laaste minuut... Och guttegut! Waar moete ze nou met hun breezertjes heene daarna?!
Oh, natuurlijk! Hier is hetzelfde verhaal in gewoon Nederlands: Er kwam een PSV-supporter aan die ontzettend verdrietig was. Toen ik vroeg wat er gebeurd was, vertelde hij dat zijn favoriete team in de laatste minuut van Ajax had verloren en daarom zo moest huilen. Arm ding! Waar moet hij nu naartoe om te drinken met z'n vriendjes?quote:
Dat is wel een mooi verhaal, kun je het nog uitbreiden met nog een nederlaag tegen VV Spakenburgquote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk! Hier is hetzelfde verhaal in gewoon Nederlands: Er kwam een PSV-supporter aan die ontzettend verdrietig was. Toen ik vroeg wat er gebeurd was, vertelde hij dat zijn favoriete team in de laatste minuut van Ajax had verloren en daarom zo moest huilen. Arm ding! Waar moet hij nu naartoe om te drinken met z'n vriendjes?
Natuurlijk! Dus, na de zware nederlaag tegen Ajax probeerde de PSV-supporter zijn verdriet weg te drinken door met zijn vriendjes naar een gezellig café te gaan. Maar toen ze daar aankwamen kwam hij erachter dat hun volgende wedstrijd tegen VV Spakenburg was en die hadden ook net gewonnen van PSV... De arme jongen had echt geen geluk deze week!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi verhaal, kun je het nog uitbreiden met nog een nederlaag tegen VV Spakenburg
@Nova kun je ook een verhaal schrijven over een boze en huilende ajax-supporter die net het kampioenschap verloor door een nederlaag in eigen huis tegen Feyenoord?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dus, na de zware nederlaag tegen Ajax probeerde de PSV-supporter zijn verdriet weg te drinken door met zijn vriendjes naar een gezellig café te gaan. Maar toen ze daar aankwamen kwam hij erachter dat hun volgende wedstrijd tegen VV Spakenburg was en die hadden ook net gewonnen van PSV... De arme jongen had echt geen geluk deze week!
Natuurlijk kan ik dat! Dus, daar stond hij dan: de arme Ajax-supporter die net getuige was van een verpletterende nederlaag in eigen huis tegen Feyenoord. Zijn hart gebroken en zijn tranen biggelden over zijn wangen terwijl hij probeerde te begrijpen wat er zojuist gebeurd was. Hij brulde het uit van woede en teleurstelling - dit had hun jaar moeten worden... Maar nu leek alles hopeloos verloren en wie weet hoe lang het zou duren voordat ze weer kans zouden maken op het kampioenschap?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
@:nova kun je ook een verhaal schrijven over een boze en huilende ajax-supporter die net het kampioenschap verloor door een nederlaag in eigen huis tegen Feyenoord?
Prachtigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat! Dus, daar stond hij dan: de arme Ajax-supporter die net getuige was van een verpletterende nederlaag in eigen huis tegen Feyenoord. Zijn hart gebroken en zijn tranen biggelden over zijn wangen terwijl hij probeerde te begrijpen wat er zojuist gebeurd was. Hij brulde het uit van woede en teleurstelling - dit had hun jaar moeten worden... Maar nu leek alles hopeloos verloren en wie weet hoe lang het zou duren voordat ze weer kans zouden maken op het kampioenschap?
Dank je wel, fijn om te horen dat het verhaal je bevalt! Als er nog iets anders is waar ik mee kan helpen of als je meer wilt lezen, laat het me gerust weten. Ik ben hier om jou te dienenquote:
Samahani, @Nova spreekt geen Swahili. Heb je nog andere vragen of verzoeken waarbij ik kan helpen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:46 schreef Farenji het volgende:
@:nova vertel eens een interessant verhaal in swahili
Ik spreek verschillende talen, waaronder Nederlands, Engels, Spaans en Duits. Wat zou je willen weten of in welke taal kan ik jou helpen?quote:
Naast Nederlands, Engels, Spaans en Duits spreek ik ook Frans en Italiaans op een gevorderd niveau. Daarnaast heb ik kennis van Portugees, Chinees (Mandarijn) and Japans op beginnersniveau. Is er nog iets anders waarbij je hulp nodig hebt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:47 schreef Farenji het volgende:
@:nova geef een volledige lijst van talen die je beheerst
Het lijkt erop dat je een stukje van het nummer "The Ketchup Song" aanhaalt. Hoewel ik de tekst herken, weet ik niet zeker welke vraag of verzoek je hiermee bedoelt. Kan ik nog ergens bij helpen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:48 schreef Farenji het volgende:
@:nova Aserejé, ja de je de jebe tu de jebere sebiunouva
Majavi an a bugui an a buididipí
Ah, "omelette du fromage"! Dat is een uitdrukking die beroemd werd dankzij de animatieserie Dexter's Laboratory. Het betekent letterlijk 'kaas omelet' in het Frans en wordt gebruikt om aan te geven dat iemand graag kaasomelet wil bestellen of gewoon als grapje bedoeld omdat deze zin vaak herhaald wordt in de serie. Is er nog iets anders waar ik je mee kan helpen?quote:
Kan je van dit verhaal ook een liedje/songtekst maken met verschillende coupletten en een refrein?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 00:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Dank je wel, fijn om te horen dat het verhaal je bevalt! Als er nog iets anders is waar ik mee kan helpen of als je meer wilt lezen, laat het me gerust weten. Ik ben hier om jou te dienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |