Krijgt hij die visgeur zo dadelijk weer.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:16 schreef marky het volgende:
Danny kijkt heel intens naar de brandende kooltjes
Ik probeer te schakelen naar andere streamquote:Op maandag 20 maart 2023 19:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens..
en toch stug doorkijken hiero![]()
![]()
wel al minder..
jaa?quote:Op maandag 20 maart 2023 19:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ik probeer te schakelen naar andere stream
En vannacht weer dromen over mosselenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krijgt hij die visgeur zo dadelijk weer.
Zelfde beeld.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa?
begreep dat daar ook niet zo veel gebeurd
ahh ik dacht dat jij overstapte soms naar Jaar van je leven.. (bedoelde ik met jaa)quote:
Jvjl snap ik geen moer van veel te veel mensenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh ik dacht dat jij overstapte soms naar Jaar van je leven.. (bedoelde ik met jaa)
Idd 2 streams op dennie lot beveiliger.
iedere maand eentje minderquote:Op maandag 20 maart 2023 19:22 schreef marky het volgende:
[..]
Jvjl snap ik geen moer van veel te veel mensen
Die is intens gelukkig dat zijn stuk vlees goed gelukt is en dat kan ik wel begrijpen ookquote:Op maandag 20 maart 2023 19:16 schreef marky het volgende:
Danny kijkt heel intens naar de brandende kooltjes
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vannacht weer dromen over mosselen![]()
Had leuker geweest als hij houtskool had geserveerdquote:Op maandag 20 maart 2023 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die is intens gelukkig dat zijn stuk vlees goed gelukt is en dat kan ik wel begrijpen ook
Nou dat viel me alles mee. Hij vermoorde het alleen met snijdenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die is intens gelukkig dat zijn stuk vlees goed gelukt is en dat kan ik wel begrijpen ook
Jolien en Charlotte er uit of Danny en Lindsey.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:27 schreef marky het volgende:
Kijk nou toch dat stukje warnte en plezier buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |