vermoed dat daar wel veel posters die hier normaal ook zijn zittenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja, is het bij de buren nog zo druk?
je geloofde mijn nog niet hequote:
ik zit vaak fout nah ja geheugen laat me soms in de steek maar nu had ik het wel goed iddquote:Op dinsdag 21 maart 2023 07:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ook!!! zag pas toen ik het opzocht dat het de zus van Danny was. ik zocht het op omdat ik d8 jij gelijk had lol. maar Joyce had gelijk.
ja Nick had over rudy verteld en idd Danny wilt wat zeggen en weer SL ze doen het nu te kust en te keurquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:24 schreef Ireth het volgende:
Gaan ze de keukencam aanspreken met Rudy??
Hhmm.. Danny begint over iets wat Nick heeft gezegd en de stekker gaat er uit...
Alleen in t-shirt en korte broek.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:56 schreef KangaP het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens Lindsey in haar negligé of in kamerjas gezien?
Nee zij is de enige wiens badjas nog schoon is met een flinke laag stof... zie haar überhaupt niet met handdoekquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:56 schreef KangaP het volgende:
door al die verhalen over wel of niet douchen denk ik steeds als ik haar op TV ziet 'Thank God heb ik geen geur-TV'quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:20 schreef Jockari het volgende:
Desinfectiepoeder onder de oksels en tussen de benen, en Lindsey is ook al klaar met het ochtendtoilet.
[ afbeelding ]
Negligé ??? Nee liefst niet !quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:56 schreef KangaP het volgende:
Dannyquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:57 schreef Kayro het volgende:
Danny: Hij zal alles doen om zijn gelijk te halen en om zijn zin te krijgen...🙄😮💨
Over Jason die problemen met de zender heeft en naar de voorraadkamer moet
Misschien is er een afspraak met de producent dat ze niet bloot of half bloot gefilmd mag of wil worden. Ze is nogal stevig, kan een reden zijn?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
door al die verhalen over wel of niet douchen denk ik steeds als ik haar op TV ziet 'Thank God heb ik geen geur-TV'
Ze ruikt prima de parfum overheerst..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
door al die verhalen over wel of niet douchen denk ik steeds als ik haar op TV ziet 'Thank God heb ik geen geur-TV'
Ik denk dat alleen Bart Jason mag,Danny geeft steeds genieperige opmerkingen over Jason,hij weet ook dat Jason populair is of was,en hij wilt hem kwijt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:57 schreef Kayro het volgende:
Danny: Hij zal alles doen om zijn gelijk te halen en om zijn zin te krijgen...🙄😮💨
Over Jason die problemen met de zender heeft en naar de voorraadkamer moet
Kan zeker! Maar ze gebruikt ook geen water bij de wasbak, kattenrassen gezicht ea.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien is er een afspraak met de producent dat ze niet bloot of half bloot gefilmd mag of wil worden. Ze is nogal stevig, kan een reden zijn?
Die naait de meiden altijd op met zijn negativiteit over Jason. Jason is nu eenmaal een man van de regels en speelt graag de spellen. Danny doet zich voor als de funny stoeiboy.quote:
Haar slaaptshirt is die zwarte polo/shirt met wit randje in de kraag , die ze ook vaak overdag aan heeftquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:56 schreef KangaP het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:04 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Bart Jason mag,Danny geeft steeds genieperige opmerkingen over Jason,hij weet ook dat Jason populair is of was,en hij wilt hem kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |