2 bij de laatste 2!quote:Op woensdag 27 september 2023 17:42 schreef wimderon het volgende:
Vier NEDERLANDERS bij de laatste 8.
Weg met Mr. Onverzorgdquote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:de_boswachter erg mooi.
Min of meer zeker via CT. En gewoon wk via de pc oom.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik was vergeten dat Kist helemaal geen Tourcard heeft op het moment. Nog even doorschroeien de komende maanden dan moet dat lukken.
Dat laatste weet ik.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Min of meer zeker via CT. En gewoon wk via de pc oom.
Ritsgodquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:31 schreef Nober het volgende:
Punt uit je pijl. Geen reserveset bij. Met twee pijlen verder gooien.
[ twitter ]
Ik zag net dus voor het eerst een filmpje waar die MVG een tand mistquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:26 schreef Zipportal het volgende:
FatVinnie en Klompvoet eruit. @:de_boswachter
Zou wel goed zijn voor de brandveiligheid in schotlandquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaat fraud Alan Soutar een unieke prestatie leveren om het WK mis te lopen als nummer 33 op de Order of Merit?
Dit jaar kan de eerste ronde (zonder de seeds) wel eens een lijdensweg worden. Teveel oninteressante namen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:00 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor de brandveiligheid in schotland
Heel vermoeiend die brandweer meme elk WK
Aan de Pro Tour OoM kant ligt mijn interesse bij vVeen, Campbell, Pikachu, White, Scott én Jim Williams en Evans. Wellicht de overige Nederlandse vlaggetjes ook wel omdat ik er veel niet zo ken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit jaar kan de eerste ronde (zonder de seeds) wel eens een lijdensweg worden. Teveel oninteressante namen.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag net dus voor het eerst een filmpje waar die MVG een tand mistHad het even gemist. Wat een gedrocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |