Schijnt ijskoud te zijn daar. En dat met Ice Man. Maar geen idee verder. Wellicht post iemand later nog watquote:Op maandag 12 februari 2024 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar is hij nou precies boos over? Vaag tekstje.
Dat lees ik ook ja, maar hij gooide het potje ervoor nog 111 gemiddeld..quote:Op maandag 12 februari 2024 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schijnt ijskoud te zijn daar. En dat met Ice Man. Maar geen idee verder. Wellicht post iemand later nog wat
Misschien vdVoort maar verder verwacht ik weinig, vGerwen is er niet en de rest zijn juichaapjes/bang dat de PDC ze boetes geeft.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schijnt ijskoud te zijn daar. En dat met Ice Man. Maar geen idee verder. Wellicht post iemand later nog wat
5-5 allen.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler krijgt tot aan de finale nul tegenstand
Niet zo heel veel mis mee toch?quote:Op maandag 12 februari 2024 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89 @:wimderon
Mening over Paul Krohne graag? Esthetisch weer een beproeving.
Ze staan wel redelijk in het bord. In tegenstelling tot pakweg de rommel van Robert Grundy.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ultralange shafts voor Arron Monk.
@:Wimderon
Misschien is het zijn Teehan-achtige nekje dat me afleidt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet zo heel veel mis mee toch?
(De buik van Murvin begint Part-achtige proporties aan te nemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |