abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 20 maart 2023 @ 15:39:20 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_208466824


De selectie van het Nederlands elftal voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Frankrijk en Gibraltar is bekend. Bondscoach Ronald Koeman heeft 25 namen geselecteerd, waaronder Lutsharel Geertruida en Mats Wieffer.



Begin maart werden 37 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van Koeman, die Louis van Gaal heeft opgevolgd als bondscoach van Oranje. Lutsharel Geertruida, Quilindschy Hartman, Mats Wieffer (allen Feyenoord) en Bart Verbruggen (Anderlecht) maakten hun debuut. Geertruida, Wieffer en Verbruggen hebben de schifting overleefd en debuteren in de definitieve selectie.

Een andere opvallende naam in de lijst was die van 86-voudig international Georginio Wijnaldum. De middenvelder van AS Roma liep vorig jaar augustus een beenbreuk op tijdens een training van zijn club en maakte onlangs zijn rentree. Ook hij zit bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal, net als Brian Brobbey en Sven Botman, die behoorden tot de afvallers voor het WK.

Onder de lat is Andries Noppert de grote afwezige. De sc Heerenveen-goalie was in Qatar de eerste doelman, maar ontbreekt voor de twee EK-kwalificatiewedstrijden. Ook Hartman, die een ijzersterke ontwikkeling doormaakt bij Feyenoord, heeft de definitieve selectie niet gehaald. Naast het tweetal zijn ook Joey Veerman, Stefan de Vrij, Noa Lang, Kjell Scherpen, Jeremie Frimpong, Kenny Tete, Ryan Gravenberch en Jordy Clasie afgevallen.

Het Nederlands elftal start de kwalificatiereeks voor het EK van 2024 met een uitwedstrijd tegen Frankrijk op vrijdag 24 maart. Drie dagen later (maandag 27 maart) is Gibraltar de tegenstander van Oranje in De Kuip.

De definitieve selectie van Oranje:
Keepers: Mark Flekken (SC Freiburg), Jasper Cillessen (NEC), Bart Verbruggen (Anderlecht).
Verdedigers: Virgil van Dijk (Liverpool) Jurriën Timber (Ajax), Tyrell Malacia (Manchester United), Matthijs de Ligt (Bayern München), Nathan Aké (Manchester City), Denzel Dumfries (Internazionale) Daley Blind (Bayern München), Sven Botman (Newcastle United), Lutsharel Geertruida (Feyenoord).
Middenvelders: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Kenneth Taylor (Ajax), Mats Wieffer (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (AS Roma).
Aanvallers: Memphis Depay (Atlético Madrid), Cody Gakpo (Liverpool), Wout Weghorst (Manchester United), Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Xavi Simons (PSV).



Voor Ronald Koeman begint zijn tweede termijn als bondscoach van het Nederlands elftal nu écht. De oefenmeester maakte vrijdag de definitieve selectie voor de EK-kwalificatieduels met Frankrijk en Gibraltar officieel, maandag melden de spelers zich na hun respectievelijke clubverplichtingen en vrijdag staat al het duel met Frankrijk op het programma. Het betekent voor Koeman een weerzien met onder meer Memphis Depay, die hij nog kent uit zijn eerste periode bij Oranje én daarna naar Barcelona haalde.

Depay stond tussen 2018 en 2020 als Oranje-international hoog in de hiërarchie bij Koeman. “Oranje kan nog steeds niet zonder Memphis, vind ik”, vertelt de bondscoach zaterdag in het Algemeen Dagblad. “Voor het WK zei Louis van Gaal geloof ik hetzelfde. Wat dat betreft staat hij zeker niet ter discussie. Maar het is óók duidelijk dat hij de laatste jaren minder vaak speelt bij zijn clubs. Dat kan een probleem zijn bij twee interlands in vier dagen, daar moet je het wel over hebben samen. Maar centraal in de spits is hij nu nog steeds nummer 1. En ik heb sowieso niet zoveel spitsen meer, hè.”



Depay, 29 jaar, loopt in het Nederlands elftal exact één op twee: 43 doelpunten in 86 interlands. De aanvaller maakte in januari een transfer van Barcelona naar Atlético Madrid omdat hij in Catalonië totaal geen uitzicht op een basisplaats had. Hij kwam in de eerste seizoenshelft niet verder dan 206 minuten, verdeeld over vijf wedstrijden. Bij Atlético werd hij eerst rustig gebracht en derhalve staat de teller tot dusver op 239 minuten, verdeeld over zeven officiële duels. Daarin scoorde de Nederlander driemaal.

Koeman erkent dat hij verbaasd werd toen eerst Luuk de Jong bedankte voor het Nederlands elftal en Vincent Janssen een week later. “Van Luuk wel minder dan van Janssen. Luuk is op een bepaalde leeftijd. We hebben een verleden met elkaar, hebben goed samengewerkt, hij vertelde me dat het de beslissing lastiger maakte. Bij Vincent heb ik te accepteren dat hij zijn persoonlijke afwegingen heeft gemaakt. Hij had moeite met het drukke speelschema, zei hij. Maar ik had het niet verwacht, nee, hij is pas 28.”

Georginio Wijnaldum behoort tot de selectie van Koeman. Ook de middenvelder was een belangrijke pion van de trainer in diens eerste periode bij Oranje. Voorganger Louis van Gaal selecteerde Wijnaldum in juni vorig jaar niet voor de Nations League-duels en enkele maanden raakte de middenvelder, die dit seizoen door Paris Saint-Germain is uitgeleend aan AS Roma, ernstig geblesseerd aan zijn scheenbeen. “Gini ging ik zeker selecteren. Dat wist ik al. Hij is fit. En voor mij weer een belangrijke jongen voor de groep. Voor de invulling van het middenveld kan hij heel bepalend zijn. Zo voel ik dat. Nog steeds.''



Koeman gaat zich opnieuw buigen over de vraag hoe het maximale kan worden gehaald uit Frenkie de Jong. “Je weet van Frenkie dat hij altijd onderweg is en overal de bal wil hebben. Kan de speler die naast hem staat zich dan ondergeschikt maken? Of wil die ook het liefst onderweg zijn? Aan Marten de Roon weet je precies wat je hebt. Hij met Frenkie was bij mij een prima koppel, maar je hoopt uiteindelijk wel een jongere speler in die rol te krijgen. Ik zie er nu twee of drie van wie ik denk dat ze dat op termijn kunnen en daar is Mats Wieffer er één van.”

Vrijdag, 20:45, NPO-3

:T

Het Nederlands elftal begint de kwalificatie voor het EK noodgedwongen zonder Frenkie de Jong. De middenvelder van FC Barcelona heeft een hamstringblessure overgehouden aan de met 2-1 gewonnen Clásico tegen met Real Madrid zondag en staat enkele weken buitenspel.

De afwezigheid van De Jong is een fikse aderlating voor bondscoach Ronald Koeman, die uit tegen Frankrijk (vrijdag) en thuis tegen Gibraltar (maandag) ook niet kan beschikken over Steven Bergwijn. De aanvaller van Ajax kampt met een knieblessure. PSV-middenvelder Joey Veerman en Borussia Dortmund-aanvaller Donyell Malen zijn door Koeman opgeroepen als vervangers.


Oranje begint de kwalificatie van het toernooi dat volgend jaar in Duitsland wordt gespeeld met een selectie van 25 man. Onder hen zijn drie debutanten: de Feyenoorders Mats Wieffer en Lutsharel Geertruida en Anderlecht-doelman Bart Verbruggen.

https://www.ad.nl/nederla(...)vervangers~a1a2fe07/

:{

:T

[ Bericht 8% gewijzigd door tong80 op 20-03-2023 16:00:56 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 maart 2023 @ 15:58:02 #2
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208467089
https://www.ad.nl/nederla(...)vervangers~a1a2fe07/

Dit heeft geen zin zo. Blijf maar thuis.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 20 maart 2023 @ 16:09:51 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208467257
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 15:58 schreef -XOR- het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)vervangers~a1a2fe07/

Dit heeft geen zin zo. Blijf maar thuis.
Malen _O-
pi_208467298
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 15:58 schreef -XOR- het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)vervangers~a1a2fe07/

Dit heeft geen zin zo. Blijf maar thuis.
Wat een knakenelftal zeg. :') Ik zeg 3-0 eraf en onmiddellijke rehabilitatie voor Van Gaal voor het uitstekende werk wat hij de laatste 20 wedstrijden geleverd heeft.

Van Oranje moeten we echt niet veel verwachten dit jaar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 20 maart 2023 @ 16:20:54 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208467438
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat een knakenelftal zeg. :') Ik zeg 3-0 eraf en onmiddellijke rehabilitatie voor Van Gaal voor het uitstekende werk wat hij de laatste 20 wedstrijden geleverd heeft.

Van Oranje moeten we echt niet veel verwachten dit jaar.
Dit wordt voetballen zonder middenveld. Nu kunnen we beter 532 spelen en hopen op 0-0.

Weghorst speelt denk ik nu in ieder geval.
We have always been at war with Eastasia.
pi_208467462
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit wordt voetballen zonder middenveld. Nu kunnen we beter 532 spelen en hopen op 0-0.
Tja, hoe moet je gaan spelen inderdaad. Koopmeiners, Berghuis en De Roon hebben werkelijk geen bal geraakt op het WK.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Trouwste user 2022 maandag 20 maart 2023 @ 16:29:45 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_208467558
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja, hoe moet je gaan spelen inderdaad. Koopmeiners, Berghuis en De Roon hebben werkelijk geen bal geraakt op het WK.
Twee spitsen. Extra man op het middenveld.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208467978
Koeman had er ook zin in. :') Ontzettend chagrijnig.

Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  User die overal opduikt 2022 maandag 20 maart 2023 @ 18:57:16 #9
186611 Haags
pi_208469709
Laten we hopen op minimaal 6-0 voor Frankrijk.
Zonder wrijving geen glans
pi_208469886
Veerman :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 20 maart 2023 @ 19:19:53 #11
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_208470047
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman had er ook zin in. :') Ontzettend chagrijnig.

Zou ik ook zijn met zo'n selectie.
pi_208470096
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Zou ik ook zijn met zo'n selectie.
Denk dat hij blij zal zijn met een 2-0 verlies. Een 4-0 zal de kritiek op het systeem (waar Koeman niets aan wil veranderen) meteen doen aanzwellen.

Ik vind zelf 5-3-2 tegen toplanden en 4-3-3 tegen middelmaat als Griekenland nog steeds prima te verdedigen. Nee, het zag er niet uit onder Louis maar als je zulke fantastische resultaten neerzet is het meer dan prima.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 20 maart 2023 @ 19:35:03 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208470363
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk dat hij blij zal zijn met een 2-0 verlies. Een 4-0 zal de kritiek op het systeem (waar Koeman niets aan wil veranderen) meteen doen aanzwellen.

Ik vind zelf 5-3-2 tegen toplanden en 4-3-3 tegen middelmaat als Griekenland nog steeds prima te verdedigen. Nee, het zag er niet uit onder Louis maar als je zulke fantastische resultaten neerzet is het meer dan prima.
Hebben wij vanwege de Nations League al een automatische play-off plaats eigenlijk?
  maandag 20 maart 2023 @ 19:39:15 #14
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208470459
Frankrijk hype. Kan zo een paar wedstrijden noemen waar hun defensie echt vreselijk slecht was.
pi_208470527
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hebben wij vanwege de Nations League al een automatische play-off plaats eigenlijk?
Ja, hebben we. Dus kwalificatie komt wel goed denk ik.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208471561
Koeman is geen liefhebber van Frimpong ;(

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ijfels-over-frimpong
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 20 maart 2023 @ 21:05:05 #17
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208472219
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:25 schreef TLC het volgende:
Koeman is geen liefhebber van Frimpong ;(

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ijfels-over-frimpong
Die gaat dus voor Engeland of Ghana kiezen. Gelukkig hebben we Rensch en die is twee keer zo goed want die komt van AJAX!
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:12:18 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208472317
Het is echt ongelofelijk, we hebben een speler die bijna wekelijks uitblinkt in de Bundesliga. Maar Koeman vind het meer een rechtsbuiten dan rechtsback. Al speelt die naast de cornervlag, zo'n speler roep je gewoon op in dit bijzonder matige Oranje. Erg fijn dat we weer zo'n idioot als coach hebben die om onverklaarbare redenen prima spelers links laat liggen, maar matige spelers wel op gaat roepen :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 20 maart 2023 @ 21:18:00 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208472459
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja, hebben we. Dus kwalificatie komt wel goed denk ik.
Ierland en Griekenland kunnen er ook helemaal niks van.
pi_208472704
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:25 schreef TLC het volgende:
Koeman is geen liefhebber van Frimpong ;(

https://www.vi.nl/nieuws/(...)ijfels-over-frimpong
Laat die jongen nou gewoon eerst eens Nederlands leren spreken. Zou er ook geen zin in hebben als bondscoach, al dat Engelse gelul omdat er 1 speler is die de taal niet spreekt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 20 maart 2023 @ 22:07:19 #21
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208473139
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Laat die jongen nou gewoon eerst eens Nederlands leren spreken. Zou er ook geen zin in hebben als bondscoach, al dat Engelse gelul omdat er 1 speler is die de taal niet spreekt.
Ja dat zal inderdaad heel erg lastig zijn, een antwoord terug krijgen in het Engels tijdens het eten na de training. Hij verstaat gewoon namelijk gewoon Nederlands, dus er is helemaal geen noodzaak voor ‘al dat Engelse gelul’.

https://nos.nl/artikel/24(...)tbaltermen-ken-ik-al

Ga er vanuit dat zijn Nederlands er niet slechter op geworden is sinds 2021, met meerdere Nederlandse teamgenoten.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 20 maart 2023 @ 22:09:43 #22
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208473169
-

[ Bericht 54% gewijzigd door KingRoland op 20-03-2023 22:11:16 ]
pi_208473217
Huilebalk Lang doet huilebalk dingen.
U MAD?
pi_208473259
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Huilebalk Lang doet huilebalk dingen.
Nooit meer oproepen graag, dat soort tuig kunnen we ook missen als kiespijn.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208473394
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nooit meer oproepen graag, dat soort tuig kunnen we ook missen als kiespijn.
Valt wel op dat al dat crimineel tuig uit de Ajax koker komt. Smerig clubje van verkrachters, aanranders, dieven en ander misselijkmakend tuig.
U MAD?
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 09:43:37 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_208475881
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Valt wel op dat al dat crimineel tuig uit de Ajax koker komt. Smerig clubje van verkrachters, aanranders, dieven en ander misselijkmakend tuig.
Crysencio Summerville speelde in de jeugd van Noorderkwartier voordat hij naar de jeugd van Feyenoord vertrok. Medio november 2018 raakte hij in opspraak na een incident in de kleedkamer met ploeggenoot Mats Knoester. Summerville kreeg daarvoor onder andere een taakstraf en een boete, ook werd hij voor de rest van het seizoen verhuurd aan FC Dordrecht.

Mulder speelde in de jeugd bij Feyenoord begon zijn loopbaan bij Telstar. Hij brak door bij SVV in de Eerste divisie en ging daarna naar FC Volendam in de Eredivisie. In het seizoen 1989/90 speelde hij voor Feyenoord waarna hij terugkeerde bij SVV waar hij de fusie tot SVV/Dordrecht'90 meemaakte. Hij sloot in 1993 zijn loopbaan af bij Telstar. Hierna speelde hij nog bij de amateurs van VV Veenhuizen. In 1999 werd hij tot zeven jaar cel veroordeeld nadat hij een vriend doodgeschopt had . In 2013 werd hij genoemd als mogelijke spil in een omkoopschandaal in het seizoen 1992/93 van Telstar.

Het is in de succesvolle loopbaan van John de Wolf nog altijd een zwarte bladzijde: het kaartincident bij Oranje. Waarom bedroog hij teamgenoten bij het pokeren? De ex-prof is er eerlijk over in zijn biografie,

Van Gobbel (7 interlands) stond bekend om zijn enorme snelheid. Ooit liep hij de 100 meter in 10,40 seconden. Financieel ging het minder vlot. In 2003 kwam hij samen met John Veldman en Glenn Helder in het nieuws door een conflict met het pensioenfonds voor profvoetballers, CFK. De spelers eisten onmiddellijke uitbetaling van hun opgebouwde pensioen.
Van Gobbel zat aan de grond. Zijn wintiwinkel in Rotterdam ging al snel failliet en in 2006 werd hij verdacht van het verduisteren van leaseauto's. Omdat hij onvindbaar was, werd een opsporingsadvertentie in een krant geplaatst om hem bij de rechtszitting te krijgen.
Eind maart 2006 werd Van Gobbel, op wiens bezittingen beslag is gelegd, veroordeeld tot vier maanden celstraf. In april 2008 werd deze straf door het gerechtshof in Den Haag omgezet in een voorwaardelijke taakstraf van 120 uur.

Beng Beng Boateng’, een bijnaam waarop voormalig-Feyenoord voetballer George Boateng niet trots op zal zijn. Toen de speler in 1995 werd geweigerd tot toegang van een discotheek, zwaaide de middenvelder zou hij met een revolver hebben rondgezwaaid. Via zijn kenteken zijn ze uiteindelijk bij Feyenoord terecht gekomen. Hij werd hier echter niet voor vervolgd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 21 maart 2023 @ 11:33:49 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208477154
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:43 schreef tong80 het volgende:

[..]
Crysencio Summerville speelde in de jeugd van Noorderkwartier voordat hij naar de jeugd van Feyenoord vertrok. Medio november 2018 raakte hij in opspraak na een incident in de kleedkamer met ploeggenoot Mats Knoester. Summerville kreeg daarvoor onder andere een taakstraf en een boete, ook werd hij voor de rest van het seizoen verhuurd aan FC Dordrecht.

Mulder speelde in de jeugd bij Feyenoord begon zijn loopbaan bij Telstar. Hij brak door bij SVV in de Eerste divisie en ging daarna naar FC Volendam in de Eredivisie. In het seizoen 1989/90 speelde hij voor Feyenoord waarna hij terugkeerde bij SVV waar hij de fusie tot SVV/Dordrecht'90 meemaakte. Hij sloot in 1993 zijn loopbaan af bij Telstar. Hierna speelde hij nog bij de amateurs van VV Veenhuizen. In 1999 werd hij tot zeven jaar cel veroordeeld nadat hij een vriend doodgeschopt had . In 2013 werd hij genoemd als mogelijke spil in een omkoopschandaal in het seizoen 1992/93 van Telstar.

Het is in de succesvolle loopbaan van John de Wolf nog altijd een zwarte bladzijde: het kaartincident bij Oranje. Waarom bedroog hij teamgenoten bij het pokeren? De ex-prof is er eerlijk over in zijn biografie,

Van Gobbel (7 interlands) stond bekend om zijn enorme snelheid. Ooit liep hij de 100 meter in 10,40 seconden. Financieel ging het minder vlot. In 2003 kwam hij samen met John Veldman en Glenn Helder in het nieuws door een conflict met het pensioenfonds voor profvoetballers, CFK. De spelers eisten onmiddellijke uitbetaling van hun opgebouwde pensioen.
Van Gobbel zat aan de grond. Zijn wintiwinkel in Rotterdam ging al snel failliet en in 2006 werd hij verdacht van het verduisteren van leaseauto's. Omdat hij onvindbaar was, werd een opsporingsadvertentie in een krant geplaatst om hem bij de rechtszitting te krijgen.
Eind maart 2006 werd Van Gobbel, op wiens bezittingen beslag is gelegd, veroordeeld tot vier maanden celstraf. In april 2008 werd deze straf door het gerechtshof in Den Haag omgezet in een voorwaardelijke taakstraf van 120 uur.

Beng Beng Boateng’, een bijnaam waarop voormalig-Feyenoord voetballer George Boateng niet trots op zal zijn. Toen de speler in 1995 werd geweigerd tot toegang van een discotheek, zwaaide de middenvelder zou hij met een revolver hebben rondgezwaaid. Via zijn kenteken zijn ze uiteindelijk bij Feyenoord terecht gekomen. Hij werd hier echter niet voor vervolgd.

:T
Als je Crysencio heet ben je sowieso al af.
  Redactie Sport dinsdag 21 maart 2023 @ 11:36:39 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208477191
Als ie met dit elftal een resultaat pakt tegen Frankrijk is Koeman echt een geweldige bondscoach.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 21 maart 2023 @ 12:30:10 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208478116
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie met dit elftal een resultaat pakt tegen Frankrijk is Koeman echt een geweldige bondscoach.
Puntje proberen te snoepen en hopen dat die Fransen weer laissez faire op 80 procent een wedstrijdje gaan spelen tegen Griekenland of Ierland. Dan doe je nog mee om plek 1.
pi_208481017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Puntje proberen te snoepen en hopen dat die Fransen weer laissez faire op 80 procent een wedstrijdje gaan spelen tegen Griekenland of Ierland. Dan doe je nog mee om plek 1.
1e hoef je niet per se te worden natuurlijk bij een EK met 24 landen, waarbij de 4 beste nummers 3 dus ook nog eens door gaan richting de ronde van 16.

Ben heel benieuwd of Griekenland en Ierland een potje kunnen breken in deze poule.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208482301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie met dit elftal een resultaat pakt tegen Frankrijk is Koeman echt een geweldige bondscoach.
Maar dat gaat op zeker niet gebeuren want Koeman is nou eenmaal een iets mindere bondscoach dan Van Gaal. (Die ongetwijfeld wel met een lucky puntje zou zijn weggekomen)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208482379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Puntje proberen te snoepen en hopen dat die Fransen weer laissez faire op 80 procent een wedstrijdje gaan spelen tegen Griekenland of Ierland. Dan doe je nog mee om plek 1.
Tja wat kun je precies hier? De wedstrijden dat Oranje zonder Frenkie speelde het laatste jaar (Wales uit als dieptepunt, maar ook België thuis) was het in creatief opzicht echt mensonterend.

Geen idee hoe je het moet neerzetten eigenlijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 21 maart 2023 @ 17:55:17 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208482507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja wat kun je precies hier? De wedstrijden dat Oranje zonder Frenkie speelde het laatste jaar (Wales uit als dieptepunt, maar ook België thuis) was het in creatief opzicht echt mensonterend.

Geen idee hoe je het moet neerzetten eigenlijk.
Uit tegen Frankrijk hoef je het spel op zich niet te maken.
pi_208482623
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Uit tegen Frankrijk hoef je het spel op zich niet te maken.
Dan kun je dus toch maar beter 5-3-2 gaan spelen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:49:41 #35
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208483252
Ik hoor nu al verhaaltjes van Blind op 6, dan wordt het helemaal een clowntjesteam :')

Had nou gewoon Gravenberch opgeroepen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_208483323
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:43 schreef tong80 het volgende:

[..]
Crysencio Summerville speelde in de jeugd van Noorderkwartier voordat hij naar de jeugd van Feyenoord vertrok. Medio november 2018 raakte hij in opspraak na een incident in de kleedkamer met ploeggenoot Mats Knoester. Summerville kreeg daarvoor onder andere een taakstraf en een boete, ook werd hij voor de rest van het seizoen verhuurd aan FC Dordrecht.

Mulder speelde in de jeugd bij Feyenoord begon zijn loopbaan bij Telstar. Hij brak door bij SVV in de Eerste divisie en ging daarna naar FC Volendam in de Eredivisie. In het seizoen 1989/90 speelde hij voor Feyenoord waarna hij terugkeerde bij SVV waar hij de fusie tot SVV/Dordrecht'90 meemaakte. Hij sloot in 1993 zijn loopbaan af bij Telstar. Hierna speelde hij nog bij de amateurs van VV Veenhuizen. In 1999 werd hij tot zeven jaar cel veroordeeld nadat hij een vriend doodgeschopt had . In 2013 werd hij genoemd als mogelijke spil in een omkoopschandaal in het seizoen 1992/93 van Telstar.

Het is in de succesvolle loopbaan van John de Wolf nog altijd een zwarte bladzijde: het kaartincident bij Oranje. Waarom bedroog hij teamgenoten bij het pokeren? De ex-prof is er eerlijk over in zijn biografie,

Van Gobbel (7 interlands) stond bekend om zijn enorme snelheid. Ooit liep hij de 100 meter in 10,40 seconden. Financieel ging het minder vlot. In 2003 kwam hij samen met John Veldman en Glenn Helder in het nieuws door een conflict met het pensioenfonds voor profvoetballers, CFK. De spelers eisten onmiddellijke uitbetaling van hun opgebouwde pensioen.
Van Gobbel zat aan de grond. Zijn wintiwinkel in Rotterdam ging al snel failliet en in 2006 werd hij verdacht van het verduisteren van leaseauto's. Omdat hij onvindbaar was, werd een opsporingsadvertentie in een krant geplaatst om hem bij de rechtszitting te krijgen.
Eind maart 2006 werd Van Gobbel, op wiens bezittingen beslag is gelegd, veroordeeld tot vier maanden celstraf. In april 2008 werd deze straf door het gerechtshof in Den Haag omgezet in een voorwaardelijke taakstraf van 120 uur.

Beng Beng Boateng’, een bijnaam waarop voormalig-Feyenoord voetballer George Boateng niet trots op zal zijn. Toen de speler in 1995 werd geweigerd tot toegang van een discotheek, zwaaide de middenvelder zou hij met een revolver hebben rondgezwaaid. Via zijn kenteken zijn ze uiteindelijk bij Feyenoord terecht gekomen. Hij werd hier echter niet voor vervolgd.

:T
Volgens mij speelde geen van allen voor het NL elftal de afgelopen jaren.
U MAD?
pi_208484163
twitter


Toet toet boing boing Brubbie en Bassey.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_208486057
Brubbey de Teletubbie
  Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2023 @ 14:49:51 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_208494536
Na een traditioneel relletje beginnen de Franse voetballers vrijdag met een thuiswedstrijd tegen het Nederlands elftal aan een campagne die ze een derde Europese titel moet opleveren. Kylian Mbappé is de nieuwe aanvoerder van de nationale ploeg. Volgens veel Franse media valt dat bijzonder slecht bij Antoine Griezmann. De aanvaller van Atlético Madrid, al goed voor 117 interlands, zou lang hebben gedacht dat hij doelman Hugo Lloris mocht opvolgen.



Didier Deschamps liet eerder deze week al zijn voorkeur voor Mbappé doorschemeren. ,,Hij kan behalve goed voetballen ook uitstekend communiceren”, zei de bondscoach. ,,Hij zou het heel goed kunnen.”

Memphis Depay blij met 4-3-3 bij Oranje: ‘Ik zou graag eindtoernooi spelen met drie spitsen’
De 24-jarige Mbappé is de grote vedette van de tweevoudig wereld- en Europees kampioen. De aanvaller trof eind vorig jaar maar liefst drie keer doel tegen Argentinië in de WK-finale (3-3) en scoorde ook nog eens vanaf elf meter tijdens een noodzakelijke strafschoppenserie. Toch mocht zijn Lionel Messi, zijn ploeggenoot bij Paris Saint-Germain, de wereldbeker in ontvangst nemen.

Mbappé liet zich begin van dit jaar horen, nadat Deschamps zijn contract tot en met het WK in 2026 had verlengd. De oud-voetballer is al sinds 2012 bondscoach en leidde de nationale ploeg naar de wereldtitel (2018) en winst van de Nations League (2021). Veel Fransen zagen hem liever plaatsmaken voor Zinédine Zidane. ,,Maar waarom zou ik contact met Zidane opnemen?”, reageerde de toenmalige voorzitter Noël Le Graët van de Franse voetbalbond. ,,Wat zou ik hem moeten zeggen? Hallo meneer, maak je geen illusies. Kijk maar verder, want ik ben net een contract overeengekomen met Deschamps?”

‘Zidane is Frankrijk. Zo gaan we niet om met legendes zoals hij’, leidde Mbappé met een boodschap op zijn sociale media het vertrek van Le Graët in. De afgetreden voorzitter is inmiddels ook beschuldigd van seksuele intimidatie. Relletjes of schandalen zijn dan ook nooit ver weg bij de Franse ploeg. Karim Benzema maakte na het WK in Qatar bekend dat hij nooit meer wil uitkomen voor Les Bleus, nadat de spits eerder lang niet welkom was geweest vanwege zijn rol in een afpersingszaak rond een seksvideo. Paul Pogba werd vorig jaar nog door zijn eigen broer gechanteerd.

Van de laatste zeven ontmoetingen met de vicewereldkampioen verloor Oranje er vijf. Twee van die duels gingen gewonnen. Nederland declasseerde Frankrijk op het EK van 2008 (4-1). Met Ronald Koeman op de bank was Nederland de Fransen in 2018 ook de baas in de Nations League (2-0).

https://www.ad.nl/buitenl(...)gepasseerd~a5110ebe/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208502876
Tja veel wijst erop dat de Fransen weer met alles behalve voetbal bezig zijn. Dus ik denk dat de uitslag toch wel mee gaat vallen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Redactie Sport donderdag 23 maart 2023 @ 08:44:42 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208502880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja veel wijst erop dat de Fransen weer met alles behalve voetbal bezig zijn. Dus ik denk dat de uitslag toch wel mee gaat vallen.
Ook 11 bvtjes kunnen dit Nederland hebben denk ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208503572
Botman, Gakpo, de Ligt, Veerman en Verbruggen per direct naar huis vanwege virus dat rondgaat in de selectie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 23 maart 2023 @ 10:14:58 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208503582
Ik denk dat we tegen Frankrijk wel schriftelijk af kunnen doen in dat geval, zullen nog wel wat mensen bijkomen in de komende 2 dagen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_208503586
Scherpen opgeroepen. Hef jezelf op man
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport donderdag 23 maart 2023 @ 10:16:12 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208503592
Dan moeten de Franse BVtjes het toch écht wel kunnen winnen _O- Zuur voor Verbruggen wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208503593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik denk dat we tegen Frankrijk wel schriftelijk af kunnen doen in dat geval, zullen nog wel wat mensen bijkomen in de komende 2 dagen.
Nou ja tegen gibraltar kun je t ook met een selectie van 18 man doen dus zie die noodzaak juist weer niet. Zeker niet als je nu al aan t niveau scherpen en gravenberch zit
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 23 maart 2023 @ 10:17:25 #47
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208503605
Bondscoach Ronald Koeman heeft meteen al drie vervangers opgeroepen: Ryan Gravenberch (Bayern München), Kjell Scherpen (Vitesse) en Stefan de Vrij (Internazionale).
  Redactie Sport donderdag 23 maart 2023 @ 10:18:22 #48
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208503617
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Nou ja tegen gibraltar kun je t ook met een selectie van 18 man doen dus zie die noodzaak juist weer niet. Zeker niet als je nu al aan t niveau scherpen en gravenberch zit
Gravenberch is toch een prima voetballer? Scherpen vind ik nog slechter dan Drommels.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 maart 2023 @ 10:18:51 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_208503627
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scherpen opgeroepen. Hef jezelf op man
Het is wel consequent. Zat in de voorselectie dus als er een keeper wegvalt roep je de keeper op die niet door de voorselectie heen is gekomen.

Dat hij überhaupt niet bij de voorselectie hoort te zitten is wat anders
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 23 maart 2023 @ 10:19:25 #50
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_208503638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Gravenberch is toch een prima voetballer? Scherpen vind ik nog slechter dan Drommels.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')