quote:Op maandag 20 maart 2023 17:55 schreef D. het volgende:
Marciano en topografie
Boxmeer is Gelderland zegt ie, woont 20km van Boxmeer en hij is al de weg kwijt
Janet zei nog: Boxmeer? Volgens mij is dat Brabant hoorquote:
Mexx zal trots op ze zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
Die zuigverslaving neemt inmiddels belachelijke vormen aan...
Marciano zou echt beter moeten weten. Wat tot vorig jaar gemeente Boxmeer was, ligt zelfs tegen Venray aan.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Janet zei nog: Boxmeer? Volgens mij is dat Brabant hoor
Marciano ontkende dat, het was echt Gelderland
Wendy mag nog wel even blijven, die 2 andere z.s.m. wegquote:Op maandag 20 maart 2023 18:30 schreef engine het volgende:
Nu we BWZ als één gaan noemen hoop ik eigenlijk ook dat ze als één geëlimineerd kunnen worden
met een beetje geluk komt babel op de stip bij eliminatiequote:Op maandag 20 maart 2023 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy mag nog wel even blijven, die 2 andere z.s.m. weg
Moraima zit dan echt voor spek in bonen in de loods.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe vertelt dat Moraima altijd vals speelt met spelletjes : 'Dat weet ik, maar ik laat haar altijd winnen.'
Nee hoor, zij zorgt voor humor en gezelligheid, dat heb je ook nodig bij al die zuurpruimenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima zit dan echt voor spek in bonen in de loods.
Ja die vond ik een tijdje leuk bezig maar echt niks meer aan nu ze zich bij Babbel aangesloten heeft.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe mag van mij ook zo snel mogelijk weg, gaat bij elk gesprek zitten, bemoeit zich overal mee en neemt het liefst meteen het gesprek over, vind het een irritante wijsneus
Ik zit het even na te zoeken en lees dat de uitdrukking letterlijk betekent 'werken zonder er geld voor te krijgen'.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, zij zorgt voor humor en gezelligheid, dat heb je ook nodig bij al die zuurpruimen
gezelligheid brengt geen geld opquote:Op maandag 20 maart 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, zij zorgt voor humor en gezelligheid, dat heb je ook nodig bij al die zuurpruimen
Ik had altijd wel een zwak voor Zoe, maar daar is nog maar weinig van over. Met haar bemoeizucht en hoe ze slaafs achter Babette aanloopt.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe mag van mij ook zo snel mogelijk weg, gaat bij elk gesprek zitten, bemoeit zich overal mee en neemt het liefst meteen het gesprek over, vind het een irritante wijsneus
Er zijn er wel meer die voor gezelligheid kunnen zorgen. Moiroma is alleen maar leuk en gezellig voor haar eigen kleine groepje, voor de rest zit ze maar aan de tafel te kaarten.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee niet gehoord maar het moet niet gekker worden. Wij lopen constant een week achter met afleveringen en hun zouden ze 2 dagen later al gezien hebbenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Babette Wendy en Zoë zitten buiten en hebben de grootste lol over het feestje van zaterdag. Op een gegeven moment hoor ik Zoë zeggen hebben jullie de afl van zaterdag al gezien? Waarop Wendy fluistert dat mag je niet zeggen..
Iemand dit ook gehoord?
Als dat werkelijk waar is, dan hebben ze dus de eerste 'bedscène' van Wanda en Jasper ook gezienquote:Op maandag 20 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Babette Wendy en Zoë zitten buiten en hebben de grootste lol over het feestje van zaterdag. Op een gegeven moment hoor ik Zoë zeggen hebben jullie de afl van zaterdag al gezien? Waarop Wendy fluistert dat mag je niet zeggen..
Iemand dit ook gehoord?
En zelf nog nooit een pan aangeraaktquote:Op maandag 20 maart 2023 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
JW en Esther weer klagen over het eten.
Esther : Dan denken ze dat ze kunnen koken...
JW : Kunnen ze niet...
Ik vind het zo gek..quote:Op maandag 20 maart 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet gehoord maar het moet niet gekker worden. Wij lopen constant een week achter met afleveringen en hun zouden ze 2 dagen later al gezien hebben
Ze zitten anders te bunkeren of ze bang zijn dat het afgepakt wordt!!!quote:Op maandag 20 maart 2023 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
JW en Esther weer klagen over het eten.
Esther : Dan denken ze dat ze kunnen koken...
JW : Kunnen ze niet...
Het wordt steeds gekker of niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Iemand dit ook gehoord?
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Iemand dit ook gehoord?
Ze heeft gisteren of zaterdag toch gekookt met Janet. Die mislukte rolladequote:
Idd wal een gelul elke keer.. je ziet nu iedereen smullen en hun hoor je weer klagen. Volgens mij kan JW nog geen ei bakken en de kookkunsten van Esther hebben we gezien met kerst en dat zag er ook niet uit.quote:
Zo wel heel raar zijn en kan mij er eigenlijk niks bij voorstellen maar dat zegt niet altijd alles.quote:
Dat was Janet want Esther heeft alleen maar dingen voorbereid zoals de aardappelen schillen. Janet heeft de rollade gebakkenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren of zaterdag toch gekookt met Janet. Die mislukte rollade
Het erge vind ik dat je min of meer denkt dat het een beetje afzien wordt zo'n avontuur als dit maar ze worden gepamperd als een malle.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet gehoord maar het moet niet gekker worden. Wij lopen constant een week achter met afleveringen en hun zouden ze 2 dagen later al gezien hebben
Esther heeft ook staan bakkenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was Janet want Esther heeft alleen maar dingen voorbereid zoals de aardappelen schillen. Janet heeft de rollade gebakken
Hopelijk kan iemand er een filmpje van maken. Was rond 18.30.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zo wel heel raar zijn en kan mij er eigenlijk niks bij voorstellen maar dat zegt niet altijd alles.
whuuuuuuuuut???quote:Op maandag 20 maart 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
En die hamburger die ze had gemaakt 4 mensen moesten haar helpen en het was volledig misluktquote:Op maandag 20 maart 2023 18:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd wal een gelul elke keer.. je ziet nu iedereen smullen en hun hoor je weer klagen. Volgens mij kan JW nog geen ei bakken en de kookkunsten van Esther hebben we gezien met kerst en dat zag er ook niet uit.
Oja en ze had gehaktballen gemaakt met JW zijn verjaardag. Daarbij droop het vet van je kin
Echt? Dat heb ik niet gezienquote:
https://streamable.com/oqcdnzquote:Op maandag 20 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Iemand dit ook gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |