Hij is er weer grondig mee eens, en met zichzelf...quote:Op maandag 20 maart 2023 15:23 schreef pingu66 het volgende:
Erik zit er weer knikkendbij het gesprek tussen Babbel en Kim over relaties alsof hij daar alles vanaf weet.
Dat zou werkelijk de allerlaatste zijn waar ik binnen die loods überhaupt op zou kunnen vallen en het is al pure bagger aldaarquote:Op maandag 20 maart 2023 15:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die kim is me toch ook een aparte hoor.. dat meisje heeft echt geen enkel benul
Omdat 'ie doet waar 'ie "anderen" continue van beschuldigd.. nutteloos rond zittenquote:Op maandag 20 maart 2023 16:12 schreef pingu66 het volgende:
Dat gezicht van Jeff....staat op onweer.
ik vond het meer uiígquote:Op maandag 20 maart 2023 16:12 schreef pingu66 het volgende:
Dat gezicht van Jeff....staat op onweer.
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
is rupi wel bevoegd om zoiets te doen als cuppings zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:19 schreef xsaskiax het volgende:
Dit vond ik over cupping: Omdat wet cupping een voorbehouden handeling is, mag die alleen (zelfstandig) worden uitgevoerd door in de Wet BIG aangewezen en bekwame beroepsbeoefenaren, zoals artsen.
Hygiëne....... uhhhhh.... dat heeft Rupert vast NIET gelezen!!!Nou daar gaan weer de nodige mails naar de redactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mssn poetst hij zijn eigen snotjes van de kaartenquote:Op maandag 20 maart 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
Erik die nu obsessief zijn kaarten schoonmaakt en vijf minuten later oog strontjes en snot in zijn mond stopt. En douche zonder zeep en.....en.... en
Zonder zeep is niet erg hoor, zelfs beter voor je huidquote:Op maandag 20 maart 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
Erik die nu obsessief zijn kaarten schoonmaakt en vijf minuten later oog strontjes en snot in zijn mond stopt. En douche zonder zeep en.....en.... en
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn poetst hij zijn eigen snotjes van de kaarten
Denk dat dat thuis ook veel gebeurd maar dat zien we nietquote:Op maandag 20 maart 2023 17:22 schreef Chanel5 het volgende:
Grappig dat veel mensen denken dat ze alles kunnen.
Heel eng dat het ook toegestaan wordt, dit, het hardhandige "masseren" van Esther, de hocus pocus van Eunice en noem maar op. Ook dat boksen was verre van zachtzinnig en waren veel blessures.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wel....quote:Op maandag 20 maart 2023 17:23 schreef Sestra666 het volgende:
zou t wel waar zijn, de verhalen van janet?
Dat heb ik nog nooit gehoord. Geloof er ook geen fluit van.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:27 schreef Judiwi het volgende:
Wat zei Babet nu. Dat die Richard van BB met liefde een neef was van die Ted die een B&B had op Madeira.
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat thuis ook veel gebeurd maar dat zien we niet
Het is gewoon te koop en ook dit staat op googlebij bol kan je het kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat thuis ook veel gebeurd maar dat zien we niet
Het is gewoon te koop en ook dit staat op googleoke, deze doet je handmatig, Rupert zuigt ze vacuüm .... dan komt er veel en veel meer 'kracht' op te staan en zuigt het de huid veel verder naar binnen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:19 schreef xsaskiax het volgende:
Dit vond ik over cupping: Omdat wet cupping een voorbehouden handeling is, mag die alleen (zelfstandig) worden uitgevoerd door in de Wet BIG aangewezen en bekwame beroepsbeoefenaren, zoals artsen.
Hygiëne....... uhhhhh.... dat heeft Rupert vast NIET gelezen!!!ik heb t gelezen en had dit ook niet 1,2,3 gedacht. In Vietnam ooit gezien gewoon op de markt op een kraam lag iemand en dat vacuum trekken ging met warmte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |