Om vervolgens met ice te bespreken dat matin voor geen meter te vertrouwen wasquote:Op maandag 20 maart 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima had vorige week al een heel gesprek met Martin dat ze goed is met Kim en Jeff maar ze beiden totaal niet vertrouwden.
Dat is misschien nog beterquote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima stemt vooral mee met Rupert en Ima.
Moraima is zelf dus niet te vertrouwenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om vervolgens met ice te bespreken dat matin voor geen meter te vertrouwen was![]()
Dat lijkt me logisch, daar trekt ze al vanaf het begin mee op .quote:Op maandag 20 maart 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima stemt vooral mee met Rupert en Ima.
En daar heeft ze ook nog gelijk in.. denk dat er op dit moment niemand te vertrouwen is en iedereen bezig is met hun eigen hachje te redden.. wat ook weer heel begrijpelijk is.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om vervolgens met ice te bespreken dat matin voor geen meter te vertrouwen was![]()
Ik denk dat je uiteindelijk niemand kan vertrouwenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima is zelf dus niet te vertrouwen
dat dacht ik ook maar ik ga steeds meer twijfelenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Morrie haar eigen plan trekt, die ziet en hoort veel
Ik heb mijn relatie verneukt.. dat was toch haar reactie bij Bern en kenziquote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Ik lees hier al een paar keer dat Kenzy en Bern van de eerste keer seks tussen Jasper en Wanda wisten maar volgens mij is dat niet zo. Ik heb het haar niet horen vertellen aan die twee in elk geval. Volgens mij dachten ze gewoon dat ze overstuur was dat ze samen hadden geslapen maar niet dat ze ook seks hadden gehad.
Het kan uiteraard dat ik dat gemist heb, maar zo heb ik het begrepen in elk geval. Vandaar dat Bern er nu ook zo van geschrokken was lijkt me.
Vertrouwen en vriendschap is daar echt een illusie.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je uiteindelijk niemand kan vertrouwen
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertrouwen en vriendschap is daar echt een illusie.
Ja dat klopt, maar dat kan ook zijn omdat ze samen hadden geslapen toch.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn relatie verneukt.. dat was toch haar reactie bij Bern en kenzi
Aflevering 136 op tv
Zij wisten het welquote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Ik lees hier al een paar keer dat Kenzy en Bern van de eerste keer seks tussen Jasper en Wanda wisten maar volgens mij is dat niet zo. Ik heb het haar niet horen vertellen aan die twee in elk geval. Volgens mij dachten ze gewoon dat ze overstuur was dat ze samen hadden geslapen maar niet dat ze ook seks hadden gehad.
Het kan uiteraard dat ik dat gemist heb, maar zo heb ik het begrepen in elk geval. Vandaar dat Bern er nu ook zo van geschrokken was lijkt me.
Eerlijk zo goed heb ik er niet naar geluisterd wat ze precies zeiquote:Op maandag 20 maart 2023 12:48 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat kan ook zijn omdat ze samen hadden geslapen toch.
Dat dacht ik dus ook.. nu hebben ze het zelf meegekregen en waarschijnlijk heeft Mirthe het nadat ze er letterlijk met haar neus bovenop heeft staan kijken daar een uitgebreid verslag van gegeven aan Kenzy en Bern.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:46 schreef HopScotch het volgende:
Idd en ik denk ook niet dat ze letterlijk tegen hen heeft gezegd dat ze seks hebben gehad maar alleen dat ze bij hem heeft geslapen. Het is iig niet letterlijk op stream gezegd.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:48 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat kan ook zijn omdat ze samen hadden geslapen toch.
Behalve zoe die Sas zoentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |