Inmiddels wel weerquote:Op maandag 20 maart 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb een knutselende Eunice![]()
![]()
Weet niet precies wat maar zou idd kunnen. Ik weet dat Marciano het ook leent om zijn sneakers schoon te maken.quote:
Zal wel niet waar zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het trouwens ook gek vinden dat er met “het zoenen” van JW en Eunice niets wordt gedaan. Vraag me af of Jeff dat wel goed heeft gezien of dat het zo leek en dacht het te hebben gezien.
Ik kan me niet voorstellen dat het anders niet zou worden doorgelult en dan was het allang een keer gezegd.
Ik denk niet dat Zoë dit niet gevraagd zou hebben aan JW of Eunice
Zoe en Sas is ook niks mee gedaanquote:Op maandag 20 maart 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het trouwens ook gek vinden dat er met “het zoenen” van JW en Eunice niets wordt gedaan. Vraag me af of Jeff dat wel goed heeft gezien of dat het zo leek en dacht het te hebben gezien.
Ik kan me niet voorstellen dat het anders niet zou worden doorgelult en dan was het allang een keer gezegd.
Ik denk niet dat Zoë dit niet gevraagd zou hebben aan JW of Eunice
Nee maar dat was ook niet zo spannendquote:Op maandag 20 maart 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe en Sas is ook niks mee gedaan
Mag niet meer van de grote baasquote:Op maandag 20 maart 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Nu ik Wendy en Jasper in de keuken zie viel het me ook op dan Jasper en Wendy vannacht niet lepeltje lepeltje lagen.. Wendy werd vanmorgen alleen wakker.
Wendy heeft gisteren gezegd toen ze hoorde dat het tussen Wanda en Jasper echt was gebeurd dat hij niet meer bij haar mocht slapen.quote:
ja en de rest zei tegen haar dat hou je nog geen week volquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteren gezegd toen ze hoorde dat het tussen Wanda en Jasper echt was gebeurd dat hij niet meer bij haar mocht slapen.
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft gisteren gezegd toen ze hoorde dat het tussen Wanda en Jasper echt was gebeurd dat hij niet meer bij haar mocht slapen.
En Wendy heeft groot gelijk vind ikquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee zo was het niet Mirthe zei als je even wacht komt kamer 3 vrij, waarop Eunice zei dat er al een bestemming voor was.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wil die mensen weghebben uit kamer 4 dus
Dat zullen we nog wel eens zien. Als Febo andere plannen heeft gaat dat niet door, of deels...quote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Donderdag de hele dag Spa dag
Jasper bleef vervolgens ontkennen dat er iets gebeurd was en dan mocht het nog welquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Thnx genoteerdquote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Donderdag de hele dag Spa dag
Morrie en Babette hadden gisteren een gesprek over Esther dat ze dan ineensquote:Op maandag 20 maart 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wide even met Moraima praten maar die zegt gewoon ik wil niet met jou praten
Die gaat voorlopig niet wegquote:Op maandag 20 maart 2023 12:18 schreef D. het volgende:
Het lijkt me wel wat als Babette al naar huis is voor de datum van de 'fredding'
Thnx, Staat er in.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
Zaterdag.. 1 uur begin ceremonie
2 uur eind ceremonie
Daarna wijnproeverij
Ook voor in de agenda @:Dotteke
Tja tis een evenementquote:Op maandag 20 maart 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Staat er in.
Hoorde het net. Eten iets met viskoekjes en roze eieren?
Blijf het zo kinderachtig vinden dit hele gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |