Wellicht dat we dan iets wijzer worden.quote:
En de vrouwen staan in de rij voor hem..quote:Op maandag 20 maart 2023 10:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat gaat al 7 maanden zo. Douchen om de 2 a 3 dagen,zonder zeep. Kleren ook zelden wassen (nooit uithangen of buiten luchten.)
Hij zal veel nieuwe klanten krijgen voor zijn bedrijf na de loods......
Begrijp dat ook niet.. elke dag fanatiek sporten maar nooit je benen trainenquote:
Die heeft altijd een ochtend humeur.. daarbij heeft ze nooit voldoende eten of er mankeert iets aan.quote:
Volgens haar is er niets gebeurdquote:Op maandag 20 maart 2023 10:53 schreef Setje72 het volgende:
Heeft Wanda al iets losgelaten over haar Jappie praktijk?of is ze al 5 keer naar achter geweest Vind haar zo vrolijk onder alles..stiekem hoop ik echt op een brief van Yvar😝
quote:Op maandag 20 maart 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wide even met Moraima praten maar die zegt gewoon ik wil niet met jou praten
Ze wil die mensen weghebben uit kamer 4 dusquote:Op maandag 20 maart 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Kamer drie wordt naaiatelier, zegt Eunice
Eunice denkt altijd iets op te kunnen eisen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Kamer drie wordt naaiatelier, zegt Eunice
Dat dus..quote:Op maandag 20 maart 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wil die mensen weghebben uit kamer 4 dus
Wie gaan ze zien na het programma, dat zijn er nog best veel ,quote:
Die zijn weer aan de roddel idd maar ik heb vandaag ook al Erik JW Esther Isaac Moraima Kenzy Sasha Wanda Rupert Eunice en Mirthe horen roddelen. Een gewone normale dag in de loodsquote:
Eunice heeft een soort zeep waarmee je vlekken kan verwijderen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:38 schreef Inka het volgende:
Zoe zegt dat ze iets in gaat smeren met spul van Eunice voor het in de was gaar. Nou, er kan nog meer ingesmeerd worden. Zie haar zitten.
Ossengalzeep?quote:Op maandag 20 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice heeft een soort zeep waarmee je vlekken kan verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |