Dat moet van GJ zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Gemaakt van een oude (nou ja oud) matras, maar had het toch eerst even gewassen gezien de gele vlekken.
[ afbeelding ]
Ik denk eerder van Martinquote:
Ze hebben eerst buiten gelopenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Zie ik nu zweet bij Kenzy?? Dat is voor het eerst volgens mij dat zij calorieën aan het verbranden is
ja, die heeft natuurlijk met haar armen boven haar hoofd gelopen, zodat haar oksels zo nat werden....quote:Op maandag 20 maart 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben eerst buiten gelopen
Dus regen
Ik was in de keuken een kop soep aan het inschenken en hoorde dit en dacht dat ze met een nieuwe challenge bezig waren om bekers te stapelenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:30 schreef patat het volgende:
[..]
Cupping noemden ze het net, ik vind het er vies uitzien
Janet Zoë (en Esther) halen vaak proeven niet maar Janet doet vaker haar best/toon meer inzet. En bovendien is ze actief voor de groep in het algemeen. En ook over haar wordt gezegd dat ze regelmatig proeven niet haalt maar dat compenseert ze ook met andere dingen.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet waarsoms haalt ze de proef wel. Ik begrijp ook niet dat er nooit iets wordt gezegd over Janet die ook regelmatig de proef niet haalt.
Dat denken ze iig van welquote:
Helemaal toppiequote:
Het zijn idd net chocolade zoenenquote:
Dat dus..quote:Op maandag 20 maart 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal toppie![]()
Als cupping verkeerd wordt uitgevoerd kan een herhaaldelijke behandeling op dezelfde plaats schade, zelfs afsterving van het huidweefsel tot gevolg hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |