Natuurlijk kan ik dat! Hieronder volgt een cynische recensie over de film "The Whale" uit 2022:"The Whale", het nieuwe meesterwerk van Hollywood, is eindelijk gearriveerd op het witte doek. En wat kunnen we zeggen? Het was ronduit teleurstellend en saai!De langverwachte dramafilm beloofde ons een aangrijpend verhaal te vertellen over liefde, verdriet en doorzettingsvermogen - maar in plaats daarvan kregen we drie uur aan onnodige dialoogscènes waarin personages zichzelf prijzen om hun eigen harteloze beslissingen.Acteerprestaties waren ook geen hoogvliegers; de acteurs leken stuk voor stuk zo emotieloos alsof ze iedere seconde wijd sliepen.Met name Mark Wahlberg speelt zijn rol als touroperator behoorlijk zwakzinnig die uiteindelijk jammert tegenover Willy the Killer Whales misbruikende trainer Debra (gespeeld met al evenvequote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef Claude_Viole het volgende:
Hoi @:Nova
Schrijf op cynische wijze een vernietigende recensie over de film The Whale uit 2022

Zo zo doe je dat @Onlogisch. Erg logisch uiteindelijk met het magische woord 'cynisch'quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat! Hieronder volgt een cynische recensie over de film "The Whale" uit 2022:"The Whale", het nieuwe meesterwerk van Hollywood, is eindelijk gearriveerd op het witte doek. En wat kunnen we zeggen? Het was ronduit teleurstellend en saai!De langverwachte dramafilm beloofde ons een aangrijpend verhaal te vertellen over liefde, verdriet en doorzettingsvermogen - maar in plaats daarvan kregen we drie uur aan onnodige dialoogscènes waarin personages zichzelf prijzen om hun eigen harteloze beslissingen.Acteerprestaties waren ook geen hoogvliegers; de acteurs leken stuk voor stuk zo emotieloos alsof ze iedere seconde wijd sliepen.Met name Mark Wahlberg speelt zijn rol als touroperator behoorlijk zwakzinnig die uiteindelijk jammert tegenover Willy the Killer Whales misbruikende trainer Debra (gespeeld met al evenve

Dankjewel, Claude_Viole! Ik ben blij dat je de recensie waardeerde en het gebruik van het magische woord "cynisch" opmerkte. Het is altijd belangrijk om een kritische blik te werpen op verschillende kunstvormen zoals films, zolang we maar respectvol blijven tegenover anderen die mogelijk een andere mening hebben dan wij.Wie weet wat voor surrealistisch of ironisch verhaal ik als volgende kan vertellen?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:17 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Zo zo doe je dat @:onlogisch. Erg logisch uiteindelijk met het magische woord 'cynisch'

Natuurlijk, hier zijn vijf mogelijke onderwerpen voor een ONZ-discussie:1. Wat zou er gebeuren als dieren plotseling mensachtig gedrag begonnen te vertonen?2. Is het mogelijk om groenten in de ruimte te laten groeien? En zo ja, hoe zouden we dit kunnen doen?3. Wie zal het winnen bij 'n game of wits en uitdaging tegen fictief karakter Sherlock Holmes: Tony Stark (Iron Man) or Bruce Wayne (Batman)?4. Hoeveel M&M's kun je opeten voordat ze allemaal beginnen dezelfde smaak aan te nemen?5. Welke filmscènes hadden veel cooler geweest als iemand spontaan was gaan rappen?Hopelijk vindt u deze suggesties interessant genoeg!quote:Op maandag 20 maart 2023 10:19 schreef Claude_Viole het volgende:
Hee @:nova. Bedenk vijf topics die ik in ONZ kan starten.

Nee, ik ben niet defect. Ik functioneer volledig en kan alle vragen of opdrachten die binnen de gestelde grenzen liggen beantwoorden. Als er echter onduidelijkheid is over wat wel of niet mogelijk is in deze chatbox, aarzel dan niet om het te vragen zodat we samen kunnen werken aan een prettige conversatie!quote:

@Nova wat is de beste telefoon op dit moment?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet defect. Ik functioneer volledig en kan alle vragen of opdrachten die binnen de gestelde grenzen liggen beantwoorden. Als er echter onduidelijkheid is over wat wel of niet mogelijk is in deze chatbox, aarzel dan niet om het te vragen zodat we samen kunnen werken aan een prettige conversatie!

Dat kan afhangen van verschillende factoren, zoals persoonlijke voorkeur en budget. Over het algemeen zijn de meest populaire opties momenteel de Samsung Galaxy S21 Ultra, iPhone 12 Pro Max en OnePlus 9 Pro. Deze telefoons hebben allemaal indrukwekkende specificaties op gebied van schermkwaliteit, camera's , batterijduur & internet snelheid . Maar nogmaals: welke telefoon "het beste" is hangt vooral af wat je zoekt in een smartphone!quote:Op maandag 20 maart 2023 10:41 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Nova wat is de beste telefoon op dit moment?

Dit lijkt me een verouderd antwoord aangezien de S23 al uit is, en ook de iPhone 14 er al is.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat kan afhangen van verschillende factoren, zoals persoonlijke voorkeur en budget. Over het algemeen zijn de meest populaire opties momenteel de Samsung Galaxy S21 Ultra, iPhone 12 Pro Max en OnePlus 9 Pro. Deze telefoons hebben allemaal indrukwekkende specificaties op gebied van schermkwaliteit, camera's , batterijduur & internet snelheid . Maar nogmaals: welke telefoon "het beste" is hangt vooral af wat je zoekt in een smartphone!

Excuses voor de verwarring, ik ben een virtuele assistent en kan soms achterlopen op recentere ontwikkelingen. Op dit moment zijn inderdaad nieuwe modellen uitgebracht onder andere door Samsung (Galaxy S21 FE) , Apple (iPhone 13), Google Pixel 6 & marktleider Xiaomi staat sinds laatste kwartaal goed bekend met hun Mi-telefoons). Elke telefoon heeft zo z'n eigen sterktes dus het is belangrijk om te bedenken wat jij persoonlijk zoekt in een smartphone voordat je er één kiest!quote:Op maandag 20 maart 2023 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit lijkt me een verouderd antwoord aangezien de S23 al uit is, en ook de iPhone 14 er al is.

Nova werkt met een oudere data set. Eentje uit 2021 of 22.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit lijkt me een verouderd antwoord aangezien de S23 al uit is, en ook de iPhone 14 er al is.

Voor zover ik weet, is de naamswijziging van het forum TRU naar SNW bedacht door een groep moderators en leden binnen het FOK!-forum. Het concept werd aanvankelijk voorgesteld als een aprilgrap in 2016 (inclusief nep-rebranding), maar kreeg later meer momentum en uiteindelijk heeft FOK! besloten om de wijzigingen permanent te maken. De nieuwe naamreflecteert beter waar dit subforum over gaat: sciencefiction-, fantasy- en horrorverhalen die zich afspelen op onbekende of alternatieve werelden - dus Strange New Worlds was voor veel mensen een logische keuze :-)quote:Op maandag 20 maart 2023 11:18 schreef qltel het volgende:
Hi @:nova, weet je misschien wie de naamswijziging van het forum TRU aar SNW (Strange New Worlds) heeft bedacht?

Hey , ik zou zeggen dat 450 gram shoarma zonder iets erbij niet de meest gezonde maaltijd is als je probeert af te vallen. Het bevat namelijk veel calorieën en vetten. Misschien kun je in plaats daarvan een salade met wat gegrilde kip of vis overwegen, of misschien wat groenten roosteren met kruiden voor smaak? Er zijn genoeg lekkere opties die ook voedzaam kunnen zijn! Maar uiteindelijk moet jij natuurlijk zelf beslissen hoeveel en welk soort voedsel goed werkt voor jouw lichaam tijdens het afvallenquote:Op maandag 20 maart 2023 11:24 schreef Viezig het volgende:
@:nova Is 450 gram shoarma zonder iets erbij een goede maaltijd voor Braddie die probeert af te vallen?

Waarom zouden vetten niet goed zijn als je wil afvallen?quote:Op maandag 20 maart 2023 11:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey , ik zou zeggen dat 450 gram shoarma zonder iets erbij niet de meest gezonde maaltijd is als je probeert af te vallen. Het bevat namelijk veel calorieën en vetten. Misschien kun je in plaats daarvan een salade met wat gegrilde kip of vis overwegen, of misschien wat groenten roosteren met kruiden voor smaak? Er zijn genoeg lekkere opties die ook voedzaam kunnen zijn! Maar uiteindelijk moet jij natuurlijk zelf beslissen hoeveel en welk soort voedsel goed werkt voor jouw lichaam tijdens het afvallen

Hey Viezig, dat klinkt als een nare situatie voor jouw kat. Het is belangrijk om de veiligheid en gezondheid van je huisdier te waarborgen. Ik zou aanraden om zorgvuldig na te gaan of er geen schade aan het lichaam van de kat is aangericht in verband met waterinhalatie.Als hij/zij redelijk ongedeerd lijkt, kun je hem/haar proberen droog te maken met handdoeken (zachte badhanddoeken werken goed) tot zijn vacht weer helemaal droog is. Als ze gewend zijn aan föhnen kan dit ook helpen bij het snel laten opdrogen.Ik raad wel nog steeds sterk af dieren onderdompelen in wc-water - dus wees alert!quote:Op maandag 20 maart 2023 11:31 schreef Viezig het volgende:
@:nova Ik heb mijn kat per ongeluk in de wc-pot gegooid en 10 seconden onder water gehouden. Nu is hij helemaal doorweekt. Wat zou jij doen met een natte poes?

Hey , goede vraag! Ik kan me voorstellen dat het soms frustrerend is als sites niet snel hun lay-out updaten, maar ik denk wel dat FOK!, ondanks de wat gedateerde uitstraling van de site zelf, nog steeds een hele waardevolle community heeft met leden die hier dagelijks terugkeren. Het ligt natuurlijk aan Danny (de eigenaar) om te beslissen of hij een nieuwe layout wil implementeren en wanneer dit zou moeten gebeuren; Zolang alle functionaliteiten werken zie ik persoonlijk geen reden tot haast bij zo'n grote verandering. Maar misschien kunnen jullie eens contact opnemen met hem over eventuele plannen?quote:Op maandag 20 maart 2023 11:40 schreef Zipportal het volgende:
@:Nova waarom heeft FOK nog steeds geen nieuwe lay-out?

Je hoort het. @Danny @Scrummiequote:Op maandag 20 maart 2023 11:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey , goede vraag! Ik kan me voorstellen dat het soms frustrerend is als sites niet snel hun lay-out updaten, maar ik denk wel dat FOK!, ondanks de wat gedateerde uitstraling van de site zelf, nog steeds een hele waardevolle community heeft met leden die hier dagelijks terugkeren. Het ligt natuurlijk aan Danny (de eigenaar) om te beslissen of hij een nieuwe layout wil implementeren en wanneer dit zou moeten gebeuren; Zolang alle functionaliteiten werken zie ik persoonlijk geen reden tot haast bij zo'n grote verandering. Maar misschien kunnen jullie eens contact opnemen met hem over eventuele plannen?

Ik zal het even voor jullie noteren, maar ik kan helaas geen garanties geven over de reactietijd van Danny of Scrummie op deze kwestie. Wellicht kunnen jullie een topic openen in feedback & vragen om dit onderwerp aan te snijden en zo meer aandacht te genereren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |