Dat geldt voor zovelen.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Met dank aan implantanten, fillers, filters en photoshop.
Wat bedoel je met ‘de bruinharige look’? De haarkleur lijkt me nou de minst relevante verandering.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:08 schreef Za het volgende:
[..]
Dat geldt voor zovelen.
Maar er zijn er die daadwerkelijk niet om aan te zien zijn, totaal het spoor bijster, dat vind ik hier niet het geval.
Ik vraag me af wanneer het omgekeerd was, wanneer ze van nature die blonde look zou hebben, en dmv ingrepen naar de bruinharige look was gegaan, of mensen dan bravo zouden zeggen.
Ja dat denk ik ook, alleen het is wel echt heel erg filter/Photoshop achtig. Ben benieuwd hoe ze er echt uitziet.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:19 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er op vooruit gegaan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit is het vooral vind ik. Ze ziet er prima uit, niet verspookt ofzo, maar zoals eerder gezegd mega dertien in een dozijn en ik zou haar oprecht niet meer herkennen. Dat vind ik wel een beetje eng ofzo.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Ze lijkt nog minder op zichzelf dan haar schaduw.
De look van voor de ingrepen, toen ze haar haar nog bruin droeg, geen implantaten en lipfillers had.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Wat bedoel je met ‘de bruinharige look’?
Ik begrijp niet wat je hier nou mee wilt zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:38 schreef Za het volgende:
[..]
De look van voor de ingrepen, toen ze haar haar nog bruin droeg, geen implantaten en lipfillers had.
Stel ze zag er van nature zo uit als op de fotos na de ingrepen (dus die met dat blonde haar etc), en omdat ze zou vinden er zo cliche als een typische babe cq voetbalvrouw uit te zien, en middels ingrepen de look zou bereiken om eruit te zien zoals met dat bruine haar, van babe naar een leuke meid zeg maar, zou men dan zeggen bravo, of eeuwig zonde?
Je ziet het overigens zelden dat babe achtige mensen dmv ingrepen streven naar een doorsnee uiterlijk, maar ik ben benieuwd wat het commentaar dan zou zijn.
Oké.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:38 schreef Za het volgende:
[..]
De look van voor de ingrepen, toen ze haar haar nog bruin droeg, geen implantaten en lipfillers had.
Stel ze zag er van nature zo uit als op de fotos na de ingrepen (dus die met dat blonde haar etc), en omdat ze zou vinden er zo cliche als een typische babe cq voetbalvrouw uit te zien, en middels ingrepen de look zou bereiken om eruit te zien zoals met dat bruine haar, van babe naar een leuke meid zeg maar, zou men dan zeggen bravo, of eeuwig zonde?
Je ziet het overigens zelden dat babe achtige mensen dmv ingrepen streven naar een doorsnee uiterlijk, maar ik ben benieuwd wat het commentaar dan zou zijn.
Partypooper.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:30 schreef SQ het volgende:
Je kunt er ook niet zo veel mee want het is dermate hypothetisch dat het nooit en te nimmer zal gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2023 22:41 schreef potjecreme het volgende:
Welke Kardashian/Jenner is dit?WhutttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Welke Kardashian/Jenner is dit?WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
De kleur haar en wenkbrauwen maakt haar bleker en daarnaast de lichtinvalquote:Op donderdag 30 november 2023 14:40 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het bij deze Bey foto niet zozeer in de chirurgie zit (al zal ze er niet helemaal vies van zijn) maar verspookt vind ik haar niet. Deze foto en look doet niets voor haar, sowieso.
Eerder een onflatteuze.
Klopt. Maar goed, Beyoncé is nooit origineel geweest dus dit verbaast me niet,quote:
Waarom voelen mensen zich geroepen daarover te vallen? Omdat ze een donkere vrouw is, moet ze niet de schijn wekken blank te willen zijn?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:43 schreef potjecreme het volgende:
Mensen vallen vooral over deze kleur. Is het make-up, lichtval of huid bleken.
Als blackface niet mag, dan whiteface ook niet.... Mensen willen gewoon graag negatief zijn tegenwoordig, alles om zelf maar een beetje aandacht te krijgen. Social media is gewoon vergif.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom voelen mensen zich geroepen daarover te vallen? Omdat ze een donkere vrouw is, moet ze niet de schijn wekken blank te willen zijn?
Van een leuk, natuurlijk meisje naar een plastic barbiepop. Het is maar waar je van houdt....quote:Op woensdag 29 november 2023 16:19 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er op vooruit gegaan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt gevoeld als een verraad aan haar afkomst.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom voelen mensen zich geroepen daarover te vallen? Omdat ze een donkere vrouw is, moet ze niet de schijn wekken blank te willen zijn?
Welke Kardashian/Jenner is dit?WhaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Welke Kardashian/Jenner is dit?Dit is geen plastische chirurgie, dit is het effect van heel veel make-up en een pruik. Morgen ziet ze er weer heel anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Dit dus. En kijk hoe mooi ze is!quote:Op donderdag 30 november 2023 14:44 schreef vencodark het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Dit is ook recent.
Zei het al eens eerder, maar als je je lijf en gezicht voor tienduizenden euros laat verbouwen, moet daar een gi-gan-tisch minderwaardigheidscomplex onder zitten. Dat is enorm triest.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:12 schreef Buendia het volgende:
[..]
Van een leuk, natuurlijk meisje naar een plastic barbiepop. Het is maar waar je van houdt....
Dat wordt vakkundig genegeerd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:22 schreef Truien het volgende:
[..]
Dit is geen plastische chirurgie, dit is het effect van heel veel make-up en een pruik. Morgen ziet ze er weer heel anders uit.
[..]
Dit dus. En kijk hoe mooi ze is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |