quote:Op woensdag 29 november 2023 22:41 schreef potjecreme het volgende:
Welke Kardashian/Jenner is dit?WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
De kleur haar en wenkbrauwen maakt haar bleker en daarnaast de lichtinvalquote:Op donderdag 30 november 2023 14:40 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het bij deze Bey foto niet zozeer in de chirurgie zit (al zal ze er niet helemaal vies van zijn) maar verspookt vind ik haar niet. Deze foto en look doet niets voor haar, sowieso.
Eerder een onflatteuze.
Klopt. Maar goed, Beyoncé is nooit origineel geweest dus dit verbaast me niet,quote:
Waarom voelen mensen zich geroepen daarover te vallen? Omdat ze een donkere vrouw is, moet ze niet de schijn wekken blank te willen zijn?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:43 schreef potjecreme het volgende:
Mensen vallen vooral over deze kleur. Is het make-up, lichtval of huid bleken.
Als blackface niet mag, dan whiteface ook niet.... Mensen willen gewoon graag negatief zijn tegenwoordig, alles om zelf maar een beetje aandacht te krijgen. Social media is gewoon vergif.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom voelen mensen zich geroepen daarover te vallen? Omdat ze een donkere vrouw is, moet ze niet de schijn wekken blank te willen zijn?
Van een leuk, natuurlijk meisje naar een plastic barbiepop. Het is maar waar je van houdt....quote:Op woensdag 29 november 2023 16:19 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er op vooruit gegaan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt gevoeld als een verraad aan haar afkomst.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom voelen mensen zich geroepen daarover te vallen? Omdat ze een donkere vrouw is, moet ze niet de schijn wekken blank te willen zijn?
Welke Kardashian/Jenner is dit?WhaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Welke Kardashian/Jenner is dit?Dit is geen plastische chirurgie, dit is het effect van heel veel make-up en een pruik. Morgen ziet ze er weer heel anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Dit dus. En kijk hoe mooi ze is!quote:Op donderdag 30 november 2023 14:44 schreef vencodark het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Dit is ook recent.
Zei het al eens eerder, maar als je je lijf en gezicht voor tienduizenden euros laat verbouwen, moet daar een gi-gan-tisch minderwaardigheidscomplex onder zitten. Dat is enorm triest.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:12 schreef Buendia het volgende:
[..]
Van een leuk, natuurlijk meisje naar een plastic barbiepop. Het is maar waar je van houdt....
Dat wordt vakkundig genegeerd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:22 schreef Truien het volgende:
[..]
Dit is geen plastische chirurgie, dit is het effect van heel veel make-up en een pruik. Morgen ziet ze er weer heel anders uit.
[..]
Dit dus. En kijk hoe mooi ze is!
Kim Kötter?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:32 schreef potjecreme het volgende:
Toch raar dat Kim K. Niet 80 tinten bleker werd met een platina blonde pruik 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |