abonnement Unibet Coolblue
pi_8393103
Vervolg op de inmiddels volle computer winkel
Het eerste deel was vol dus gaan we hier verder
quote:
Op donderdag 8 augustus 2002 09:45 schreef ninja-mod het volgende:
ik ga me aan iets heel nieuws wagen ;

een computer winkel!

vanaf heden is computerwinkel Ninja-tech open voor alle computer dingen die je maar nodig hebt!
door eigen import uit Japan altijd de eerste met actuele hardware!
alle merken maar ik heb ook een huismerk pc beschikbaar!
kom eens langs bij ninja-tech vlak naast de dojo.

Ninja-tech , de beste hardware het eerst!


De aanbieding voor de superlaptop is ook nog steeds geldig...
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 19:06 schreef DigiJasper het volgende:
Ook nieuw:De ultraportable superlaptop van het eigenmerk! Met supersnelle Akronilotech processor van 2 GHz, 80 GB harddisk ruimte, Supersonische videokaart, 15' scherm, Ingebouwde boxjes met superbass, en een accu die wel 72 uur meegaat met maar een uurtje laden! Voor slechts 1200 Euro! Alleen bij Ninja-tech!

De laptop van voren:
De CD-writer: En de backlight onder de toetsen:


Dé perfecte PC voor elk doel, met besturingssysteem naar wens! Of je nou een beginner of een pro bent... Het maakt niet uit! iedereen kan hiermee uit de voeten...
pi_8393398
Had er dan deeltje 2 van gemaakt in de titel
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8395365
oepsj, ja sorry, Pluisjééééé?!
pi_8408734
damn ; het gaat hard zou een modje zo aardig willen zijn om de topictitel in computerwinkel ,deel 2 ofzoiets aan te willen passen? bvd
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8408821
en de zaken gaan ook verder ; de computers van jan-jaap

goed ; over je pc voor eigen gebruik , wat wil je er mee gaan doen? heb je een voorkeur qua scherm? ( dun lcd scherm of toch een traditionele monitor? )

werk pc ; is het puur voor administratief gebruik of wil je er wat zwaardere toepassingen mee gaan verrichten? ook hier ; heb je een voorkeur voor een bepaald soort scherm?

hoop vragen he maar ; dan weet je zeker dat je het juiste kiest!

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8412084
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:40 schreef ninja-mod het volgende:
en de zaken gaan ook verder ; de computers van jan-jaap

goed ; over je pc voor eigen gebruik , wat wil je er mee gaan doen? heb je een voorkeur qua scherm? ( dun lcd scherm of toch een traditionele monitor? )

werk pc ; is het puur voor administratief gebruik of wil je er wat zwaardere toepassingen mee gaan verrichten? ook hier ; heb je een voorkeur voor een bepaald soort scherm?

hoop vragen he maar ; dan weet je zeker dat je het juiste kiest!


doe maar voor prive zo lcd scherm want heb niet zoveel ruimte en
voor het bedrijf een gewoon scherm en ik doe er wel zwaardere dingen mee dus
en kan er aan huis worden geleverd
pi_8414185
dat is erg duidelijk jan-jaap
levering aan huis is in overleg mogelijk
okee ; de systemen dan maar
> voor de zaak zat ik te denken aan de Shinkansen advanced , plenty power maar geschikt voor uitbreiding als daar behoefte aan is. Een 17" scherm voldoet prima maar je kunt upgraden naar een 19" als je veel grafische dingen gaat doen.

> voor prive ga ik voor de Kubishi S , stijlvol mat zwarte kast met een indrukwekkende inhoud , ook hier is uitbreiden naar eigen smaak in de toekomst erg eenvoudg. Een 15" lcd in zwart maakt het geheel helemaal af

Prijzen: de shinkansen komt incl 17" scherm op 950 fok!euro excl. btw , upgrade naar een 19" scherm kost 130 fok!euro extra excl. btw

de kubishi kost incl 15" lcd 2600 fok!euro incl. btw

levertijden: de shinkansen heb ik nagenoeg klaar ; nu bestellen is vrijdag zeker in huis hebben
de kubishi kent een levertijd van ongeveer een week i.v.m. vertraging , ik kan bijbehorende lcd alvast afleveren ; die heb ik namelijk wel op voorraad.

vind je het wat? denk er anders nog even rustig over na ; ik moet nog even naar het stadion namelijk...
* geeft zijn kaartje aan jan-jaap * ik ben ten alle tijde mobiel bereikbaar als u vragen heeft * ninja-mod ziet 3 van zijn ninja's binnen lopen en vertrekt met de ninja's en een hoop hardware richting het stadion

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8414671
jan-jaap belt het mobiele nummer van ninja mod en zegt dat het wel allemaal okee is en vraagt wanneer hij kan komen leveren
pi_8449172
de ninja komt even langs in zijn winkel voor wat hardware voor het stadion en besluit meteen om een bevestiging voor jan-jaap te maken...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8494478
jan jaap gaat naar de computerwinkel en vraagt wanneer de computers worden bezorgt
pi_8494607
eej Ninja... wat is ut beste wat je hebt??
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_8495676
de ninja komt toevallig net kort even in de winkel en ziet mindscape staan .
*hand geeft * het beste wat ik heb ; tja , dat hangt er vanaf wat je er mee wilt gaan doen... als het voor werk is zul je iets anders nodig hebben dan wanneer het om een prive computer gaat. en het hangt er een beetje vanaf wat je smaak is... // we komen binnenkort met een nieuwe design lijn die op iedere plek zeer mooi staat en die flink wat power in huis heeft ; ik ben momenteel nog in onderhandeling met mijn hardware leveranciers in Japan om alles af te stemmen..
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8543465
* joda komt de winkel binnen

Ninja-mod ik heb nagedacht over uw voorstel om met een ondernemersvereniging te komen graag zou ik met u dit willen bespreken.

pi_8547628
de ninja is superdruk en komt net in de winkel aan , hij ziet al snel joda staan.
*hand geeft * dag joda , je wil het over de ondernemersvereniging hebben?
hmm okee ; laten we een meeting op poten zetten.

Ik organiseer een eenvoudige bijeenkomst in mijn dojo later deze week voor de geinteresseerden , dan kunnen we een beetje peilen wat de andere ondernemers er van denken...

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8560858
* MindScape komt weer binnen...

"Ik zoek een Gamecomputer, waar zijn die te vinden ?"

Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_8564761
dag mindscape ; een pc echt om te gamen? dat kan ook wat is je budget en wat zijn je voorkeuren?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8566188
"Grote doos , genoeg schijfruimte , veel geld , heb er 700 eurotjes voor over "
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_8587740
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:59 schreef ninja-mod het volgende:
de ninja is superdruk en komt net in de winkel aan , hij ziet al snel joda staan.
*hand geeft * dag joda , je wil het over de ondernemersvereniging hebben?
hmm okee ; laten we een meeting op poten zetten.

Ik organiseer een eenvoudige bijeenkomst in mijn dojo later deze week voor de geinteresseerden , dan kunnen we een beetje peilen wat de andere ondernemers er van denken...


ok
pi_8597769
okee ; 700 euro is niet echt een wouw budget voor een game pc , maar er is een hoop te doen. heb je al een monitor bijvoorbeeld? dat scheelt al een hoop ; ik heb ook nog een 17' inruilschermpje staan ; 't is een ouwetje maar voor een zacht prijsje kan ie weg.
de nin advance is dan haalbaar ; 80 gig ruimte op de harde schijf , plenty geheugen en een goeie videokaart. die komt op 600 euro....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8601275
* AirRaid Goedenmorgen ninja-mod. ik ben op zoek naar een pc, de prijs doet er niet toe, flikker maar het beste spul erin wat je hebt.
Een mens moet toch een beetje kunnen leven he
pi_8613640
dag air raid ; oei , nou dat doen we dan maar he , mag je alleen nog even aangeven wat je wil hebben qua design ; wat compactere kast of lekker groot? lekker dun lcd schermpje of toch een lekker aso groot klassiek scherm?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8624654
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:00 schreef ninja-mod het volgende:
dag air raid ; oei , nou dat doen we dan maar he , mag je alleen nog even aangeven wat je wil hebben qua design ; wat compactere kast of lekker groot? lekker dun lcd schermpje of toch een lekker aso groot klassiek scherm?
lcd scherm en een niet al te grote kast als kan
en qua hardware en software het beste vna het beste
pi_8703884
Hey.. wat voor internet abbo's kunnen jullie aanbieden voor mn i-net cafeetje?

Wel iets anders dan dat stomme tweakdsl hoor

pi_8714363
vlierus ; ik kom even bij je langs in de zaak om een en ander te bespreken..

air raid ; er is een mooi systeem voor je onderweg! het scherm heb ik al staan ; een mooi zwart lcd scherm.. * naar display met lcd's wijst * mooi toch?

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8714429
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:24 schreef ninja-mod het volgende:
vlierus ; ik kom even bij je langs in de zaak om een en ander te bespreken..

air raid ; er is een mooi systeem voor je onderweg! het scherm heb ik al staan ; een mooi zwart lcd scherm.. * naar display met lcd's wijst * mooi toch?


thnks, zodra alles binnen is kom ik hem ophalen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')