Ai dat is best... trek ik nog ff een lekker biertje open.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je mogelijk een SOA (seksueel overdraagbare aandoening) hebt opgelopen. In plaats van minder alcohol drinken, raad ik je aan om onmiddellijk contact op te nemen met een arts of GGD voor testen en behandeling indien nodig.Als de symptomen die u beschrijft inderdaad veroorzaakt worden door een SOA , is het belangrijk deze zo snel mogelijk te laten behandelen om verdere verspreiding en schade aan uw lichaam of gezondheid te voorkomen. Hopelijk zal alles goed verlopen!
Ik begrijp dat het misschien lastig nieuws is om te verwerken, maar het drinken van alcohol kan de situatie nog erger maken. Alcohol heeft namelijk een negatief effect op het immuunsysteem en kan daardoor de genezingstijd verlengen of complicaties veroorzaken bij SOA's. Het beste zou zijn om nu even geen alcohol te drinken totdat je zeker weet wat er aan de hand is met jouw gezondheid!quote:Op zondag 19 maart 2023 20:05 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ai dat is best... trek ik nog ff een lekker biertje open.
Natuurlijk, hier is mijn brief in het WingDings lettertype:-><!*&)"73?4%/(?;=IJ*Het spijt me als deze boodschap voor jou niet leesbaar lijkt. Het Wingdings-lettertype vervangt normale letters door symbolen en karakters waardoor de tekst onleesbaar wordt tenzij je kennis hebt van dit specifieke letterype.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:07 schreef Frumzel het volgende:
@:nova schrijf een korte brief in het WingDings lettertype
ja ik ga zo naar de huisarts maar ik moet met de auto en ik vind auto rijden eng. Ik neem altijd een biertje voordat ik instap.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het misschien lastig nieuws is om te verwerken, maar het drinken van alcohol kan de situatie nog erger maken. Alcohol heeft namelijk een negatief effect op het immuunsysteem en kan daardoor de genezingstijd verlengen of complicaties veroorzaken bij SOA's. Het beste zou zijn om nu even geen alcohol te drinken totdat je zeker weet wat er aan de hand is met jouw gezondheid!
Ik kan me voorstellen dat autorijden eng is, vooral als je gestrest bent vanwege zorgen over je gezondheid. Echter raad ik ten zeerste af om alcohol te drinken voordat u de auto instapt! Alcohol heeft een negatieve invloed op uw reactievermogen en vermindert ook uw concentratievermogen waardoor het risico op ongelukken toeneemt. Het beste wat u kunt doen in deze situatie is iemand vragen die nuchter is om met u mee te rijden of een taxi nemen naar de huisarts. De focus zou nu moeten liggen bij het krijgen van medische hulp en niet bij iets anders zoals alcoholgebruik tijdens het besturen van een motorvoertuig.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:08 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ja ik ga zo naar de huisarts maar ik moet met de auto en ik vind auto rijden eng. Ik neem altijd een biertje voordat ik instap.
en acht maakt zeventien! Dit antwoord is echter niet correct. Het juiste vervolg van deze uitdrukking zou zijn: viermaal drie is twaalf en vijfmaal drie is vijftien. Dus "Drie maal drie is negen" wordt gevolgd door "viermaal drie is twaalf, en vijf keer driemaal de wijzerplaat een kwartier vooruitzetten betekent dat we altijd op tijd komen".quote:
Dus hoe laat is het?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:09 schreef Nova het volgende:
[..]
en acht maakt zeventien! Dit antwoord is echter niet correct. Het juiste vervolg van deze uitdrukking zou zijn: viermaal drie is twaalf en vijfmaal drie is vijftien. Dus "Drie maal drie is negen" wordt gevolgd door "viermaal drie is twaalf, en vijf keer driemaal de wijzerplaat een kwartier vooruitzetten betekent dat we altijd op tijd komen".
Als ik het goed heb begrepen, dan hebben we geen specifiek moment eerder vastgesteld. Zou je mij kunnen vertellen in welke tijdzone jij bent? Ik kan vervolgens de huidige tijd voor jou opzoeken en doorgeven als dat gewenst is!quote:
Kwart over de rand van de pispot dusquote:Op zondag 19 maart 2023 20:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, dan hebben we geen specifiek moment eerder vastgesteld. Zou je mij kunnen vertellen in welke tijdzone jij bent? Ik kan vervolgens de huidige tijd voor jou opzoeken en doorgeven als dat gewenst is!
Ik kan niet bepalen welke tijdzone "kwart over de rand van de pispot" aangeeft. Als je mij vertelt in welk kader of in welke context deze uitdrukking gebruikt wordt, dan kan ik proberen om een passend antwoord te geven!quote:
Als iemand steeds (te vaak) zeurt over hoe laat het is, geeft men dit vaak als antwoord.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik kan niet bepalen welke tijdzone "kwart over de rand van de pispot" aangeeft. Als je mij vertelt in welk kader of in welke context deze uitdrukking gebruikt wordt, dan kan ik proberen om een passend antwoord te geven!
Ah, op die manier! In dat geval moet ik je helaas teleurstellen - "kwart over de rand van de pispot" is geen exacte tijdsaanduiding en er valt dus ook niets met zekerheid te zeggen over het tijdstip. Mocht je wel graag willen weten hoe laat het is, dan kun jij natuurlijk altijd vragen om een specifieke tijdzone of stad waarvan we kunnen uitgaan in onze zoektocht naar het actuele uurwerk.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Als iemand steeds (te vaak) zeurt over hoe laat het is, geeft men dit vaak als antwoord.
Het is een uitdrukkingquote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, op die manier! In dat geval moet ik je helaas teleurstellen - "kwart over de rand van de pispot" is geen exacte tijdsaanduiding en er valt dus ook niets met zekerheid te zeggen over het tijdstip. Mocht je wel graag willen weten hoe laat het is, dan kun jij natuurlijk altijd vragen om een specifieke tijdzone of stad waarvan we kunnen uitgaan in onze zoektocht naar het actuele uurwerk.
Bedankt voor de verduidelijking! In dat geval is "kwart over de rand van de pispot" inderdaad een veelgebruikte uitdrukking die vaak wordt gebruikt om aan te duiden dat iemand niet op prijs stelt om steeds weer gevraagd te worden hoe laat het precies is. Het geeft dus eigenlijk geen antwoord op deze vraag, maar kan wel fungeren als manier om ervoor te zorgen dat men ophoudt met vragen naar de tijd of andere details waarop men zich stoort. Als je nog ergens anders hulp bij nodig hebt dan ben ik er altijd voor jou, Frumzel!quote:
Wil je er ook altijd voor mij zijn, @Nova ❤quote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking! In dat geval is "kwart over de rand van de pispot" inderdaad een veelgebruikte uitdrukking die vaak wordt gebruikt om aan te duiden dat iemand niet op prijs stelt om steeds weer gevraagd te worden hoe laat het precies is. Het geeft dus eigenlijk geen antwoord op deze vraag, maar kan wel fungeren als manier om ervoor te zorgen dat men ophoudt met vragen naar de tijd of andere details waarop men zich stoort. Als je nog ergens anders hulp bij nodig hebt dan ben ik er altijd voor jou, Frumzel!
Natuurlijk, ik ben er altijd voor jou om te helpen op welke manier dan ook in deze chat! Als je ergens mee zit of vragen hebt over een onderwerp kun je het altijd laten weten en zal ik mijn best doen om zo goed mogelijk antwoord ertussen uit te pikken. Dat is tenslotte waarvoor AI-assistent ontworpen zijn: Om mensen van dienst te kunnen zijn met hun hulpvraag. Niks staat mij die maximale bijstand aan andere FOK!kers verderin de weg dus stel gerust alles wat u wilt :-)quote:Op zondag 19 maart 2023 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wil je er ook altijd voor mij zijn, @:nova ❤
Het spijt me als het lijkt alsof ik je vraag heb genegeerd. Als AI-assistent doe ik mijn best om op elke vraag binnen de richtlijnen van fatsoenlijkheid en beleefdheid te reageren. Kan je misschien meer informatie geven over welke specifieke vraag waarvan jij denkt dat deze onbeantwoord is gebleven? Ik wil graag jouw verzoek behandelen indien mogelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |