Bij Feyenoord kwam in de opbouw Hancko steeds aan de bal die eigenlijk altijd wel een goede oplossing naar voren heeft, bij Ajax was dat Bassey. Daar lag toch wel het grootste verschil, kwaliteit.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was niet allemaal slecht hoor, in de rust dacht ik echt dat Ajax het zou klaren want vrij goed laatste half uur 1e helft maar Feyenoord kwam veel beter uit de kleedkamer, toen kreeg je een kwartier voetballes en waren ze het helemaal kwijt, laatste half uur was dat wel weer wat beter in balans maar was Ajax niet goed genoeg al kreeg het nog een grote kans op 3-2.
En dan Ajax bij standaardsituaties tegen is schrijnend dus dan wordt het nog 2-3 ook.
ik ben bang van nietquote:Op maandag 20 maart 2023 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Als we 1 ding dit jaar wel geleerd hebben, is dat we centrale 2 verdedigers nodig hebben die kunnen opbouwen..
En Heitinga is toch een tussenpaus. Toch? Toch??
bassey leek iets van vorm te vinden maar gisteren was het weer clown bassiequote:Op maandag 20 maart 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kwam in de opbouw Hancko steeds aan de bal die eigenlijk altijd wel een goede oplossing naar voren heeft, bij Ajax was dat Bassey. Daar lag toch wel het grootste verschil, kwaliteit.
Klopt ja, zonder Rensch had Ajax ook weer een mogelijkheid minder want Sanchez kan dat ook echt niet en dan Wijndal die zich een beetje verstopt.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kwam in de opbouw Hancko steeds aan de bal die eigenlijk altijd wel een goede oplossing naar voren heeft, bij Ajax was dat Bassey. Daar lag toch wel het grootste verschil, kwaliteit.
Het kan natuurlijk in theorie nog steeds zo zijn dat een team echt een jaar lang (Twente toch wel het beste voorbeeld in 2010) alles mee heeft en daardoor op een hoog puntenaantal komt met maar 63 goals voor ofzo. Doelsaldo is ook een factor en dat is bij Feyenoord dit seizoen niet heel spectaculair.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben daar sowieso niet zo van, is net zoiets als xG zonder dat je de wedstrijd hebt gezien en Feyenoord speelt momenteel goed maar een topploeg is is het natuurlijk ook weer niet.
Dat zegt vooral iets over het niveau in Schotland...quote:Op maandag 20 maart 2023 09:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bassey leek iets van vorm te vinden maar gisteren was het weer clown bassie
echt ongelooflijk was bij rangers tegen goede tegenstanders juist hun sterkhouder
Ook dat maar hij lijkt ook wat Arena vrees te hebben, niet het meest prettige publiek in Amsterdam voor een speler die het moeilijk heeft.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over het niveau in Schotland...
Het zal van de nieuwe TD afhangen, maar voor mij hoeft Heitinga niet perse weg. Er moet op sommige plekken meer kwaliteit in het elftal komen, maar dan kan Heitinga niets aan doen. Die doet in wedstrijden qua speelplan en tactische wijzigingen helemaal geen slechte dingen. Gisteren durft ie ook weer in te grijpen met een wissel van Conceicao voor Wijndal en toen kreeg Ajax wel de wedstrijd weer iets meer in balans.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Als we 1 ding dit jaar wel geleerd hebben, is dat we centrale 2 verdedigers nodig hebben die kunnen opbouwen..
En Heitinga is toch een tussenpaus. Toch? Toch??
lolquote:Op maandag 20 maart 2023 09:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over het niveau in Schotland...
Sparta-uit wordt nog wel interessant over 2 weken.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Het zou nu stiekem wel enorm genot zijn als Feyenoord dit nog verkloot, al is de kans nihil
Liever Sar weg dan Heitingaquote:Op maandag 20 maart 2023 09:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben bang van niet
van mij mag hij oprotten
Mja fair enough.. maar tochquote:Op maandag 20 maart 2023 09:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lol
hij heeft vorig jaar gewoon de finale van de EL gespeeld hoor
Nog meer boekhouders erin, laat Sar maar blijven hoor Ajax is gewoon niet zo makkelijk te besturen.quote:
Een sterke TD haalt ook veel weg bij Sar, dus vertrek van Sar lijkt me niet per se nodig. Is ook geen 1-op-1-oplossing voor de matige selectie.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog meer boekhouders erin, laat Sar maar blijven hoor Ajax is gewoon niet zo makkelijk te besturen.
quote:
Sjonge jonge..quote:Op maandag 20 maart 2023 09:27 schreef dimmak het volgende:
vd Sar had gister ruzie met een paar supporters over Overmars.
https://www.ajaxshowtime.(...)oor-skybox-bezoekers
Vandaag zit er een limburger in de Ajax AMSTERDAM pantelic podcast. Als "supporter"quote:Op maandag 20 maart 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
En die podcast met dat voetbaladvocaatje en die gozer met die scheve bek?
Dat zou interessant zijn geweest als Ajax had gewonnen of gelijk had gespeeld. Lijkt me dat Feyenoord gewoon kampioen wordt.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sparta-uit wordt nog wel interessant over 2 weken.
Wat zijn dan nog meer aanraders buiten Kale en Kokkie?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ajax heeft verloren, jorien komt weer vragen hoe laat de podcastst online komen
Geen idee, ik denk de pak schaal podcast met die vervelende Arco, Pantelic podcast zal ook wel genieten zijn voor julliequote:Op maandag 20 maart 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn dan nog meer aanraders buiten Kale en Kokkie?
Niks. Alles is verschrikkelijk. Heb misschien ooit 2 of 3 afl. kale en kokkie gezien. En voor de rest weleens fragmenten gezien van andere podcasts via dit forum. Heb ook geen flauw idee wie die droeftoeter met krullen is van dat fragment wat denk ik jij eerder had gepost. Triest figuur was dat.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn dan nog meer aanraders buiten Kale en Kokkie?
Past gewoon ook totaal niet bij het spel van Ajax waardoor het nu ook in zijn hoofd gaat zitten. Als het simpel voor hem blijft kan hij het prima maar volgens mij is die jongen inmiddels kapot gemaakt.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar hij lijkt ook wat Arena vrees te hebben, niet het meest prettige publiek in Amsterdam voor een speler die het moeilijk heeft.
Maar een topploeg zie je nooit meer in Nederland.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben daar sowieso niet zo van, is net zoiets als xG zonder dat je de wedstrijd hebt gezien en Feyenoord speelt momenteel goed maar een topploeg is is het natuurlijk ook weer niet.
Ik vind Kale en Kokkie wel prima gasten eigenlijk. Moet er altijd erg om lachen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:06 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niks. Alles is verschrikkelijk. Heb misschien ooit 2 of 3 afl. kale en kokkie gezien. En voor de rest weleens fragmenten gezien van andere podcasts via dit forum. Heb ook geen flauw idee wie die droeftoeter met krullen is van dat fragment wat denk ik jij eerder had gepost. Triest figuur was dat.
Weinig, ik vond Ajax 18-19 wel top al was dat in de ranglijst niet eens te zien tov PSV.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar een topploeg zie je nooit meer in Nederland.
Zeker, al speelden er toen ook wel veel boven hun niveau dankzij Ten Hag. Eigenlijk hebben er maar 2 de top gehaald toch? Misschien 3 als je Onana mee telt. Wacht Tadic was dat jaar ook wel een fenomeen trouwens.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weinig, ik vond Ajax 18-19 wel top al was dat in de ranglijst niet eens te zien tov PSV.
Als team inderdaad hoger dan het gemiddelde van de spelers, dat zie je nu ook bij Feyenoord op een wat lager niveau dan wel maar is knap van Slot.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zeker, al speelden er toen ook wel veel boven hun niveau dankzij Ten Hag. Eigenlijk hebben er maar 2 de top gehaald toch? Misschien 3 als je Onana mee telt.
Klopt, ik denk dat die man er echt het maximale uitperst.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als team inderdaad hoger dan het gemiddelde van de spelers, dat zie je nu ook bij Feyenoord op een wat lager niveau dan wel maar is knap van Slot.
Dat weten we helemaal niet omdat we van de meeste spelers de top nog niet weten dus dit is echt een onzinuitspraak.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat die man er echt het maximale uitperst.
Nou ik kan je wel op een briefje geven dat de nieuwe De Jong er niet tussen loopt. Al heeft dat ook even geduurd voor die bij Barca liet zien wat die nu doet..quote:Op maandag 20 maart 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weten we helemaal niet omdat we van de meeste spelers de top nog niet weten dus dit is echt een onzinuitspraak.
Klopt al heeft dat ook met de positie te maken, je ziet dat De Ligt het ook niet verleerd is nu hij bij Bayern speelt.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nou ik kan je wel op een briefje geven dat de nieuwe De Jong er niet tussen loopt. Al heeft dat ook even geduurd voor die bij Barca liet zien wat die nu doet..
Dat is ook weer het andere uiterste maar het is onzin om nu al te stellen dat ze niet beter kunnen dan dit. Nergens op gebaseerd. De meeste spelers zijn nog erg jong.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nou ik kan je wel op een briefje geven dat de nieuwe De Jong er niet tussen loopt. Al heeft dat ook even geduurd voor die bij Barca liet zien wat die nu doet..
Ik denk dat hij er niet zo ver vanaf zit, ik zie bij Feyenoord niet echt een speler lopen waar ik van verwacht dat die de top gaat halen, gewoon een sterk collectief.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook weer het andere uiterste maar het is onzin om nu al te stellen dat ze niet beter kunnen dan dit. Nergens op gebaseerd. De meeste spelers zijn nog erg jong.
Ik denk dat een hoop spelers nog beter (gaan) kunnen dan dit, wel een verschil met 16/17 overigens. Wieffer, Gimenez, Hartman, die zie ik allemaal vervolgstappen zetten bij Feyenoord. Geertruida, Hancko en Kökcü gaan makkelijk in de PL meekunnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook weer het andere uiterste maar het is onzin om nu al te stellen dat ze niet beter kunnen dan dit. Nergens op gebaseerd.
Maar wat bedoel jij met top? Heb je het dan over Europese top? Er zit zoveel tussen Europese top en beter kunnen dan wat ze nu laten zien. Maximale eruit persen ga je er vanuit dat spelers niet meer beter kunnen, maar dat is natuurlijk onzin als je een vrij jong team hebt staan.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er niet zo ver vanaf zit, ik zie bij Feyenoord niet echt een speler lopen waar ik van verwacht dat die de top gaat halen, gewoon een sterk collectief.
Die CV vind ik wel goed, maar qua middenveld en voorin niet een iemand waarvan ik denk wow. Spits is ook wel aardig, maar dat zijn er wel meer.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er niet zo ver vanaf zit, ik zie bij Feyenoord niet echt een speler lopen waar ik van verwacht dat die de top gaat halen, gewoon een sterk collectief.
Ja dus gekocht worden door de top 5 van Engeland of zo en verder denk ik wel dat het team boven het gemiddelde van de spelers uitsteekt en dat is de verdienste van de trainer.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar wat bedoel jij met top? Heb je het dan over Europese top? Er zit zoveel tussen Europese top en beter kunnen dan wat ze nu laten zien. Maximale eruit persen ga je er vanuit dat spelers niet meer beter kunnen, maar dat is natuurlijk onzin als je een vrij jong team hebt staan.
Bijna alle verkochte spelers van vorig seizoen doen het ook gewoon prima in het buitenland. Verschil is dat Feyenoord wel gericht inkoopt. Als je Bassey en Bergwijn haalt met ‘het moeilijkste voetbal ter wereld’ dan doe je eigenlijk maar wat.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar wat bedoel jij met top? Heb je het dan over Europese top? Er zit zoveel tussen Europese top en beter kunnen dan wat ze nu laten zien. Maximale eruit persen ga je er vanuit dat spelers niet meer beter kunnen, maar dat is natuurlijk onzin als je een vrij jong team hebt staan.
Vooral groot gebrek aan een TD. Enorm lange tijd zonder TD is gewoon belachelijk voor een voetbalclub. Dat moet niet kunnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna alle verkochte spelers van vorig seizoen doen het ook gewoon prima in het buitenland. Verschil is dat Feyenoord wel gericht inkoopt. Als je Bassey en Bergwijn haalt met ‘het moeilijkste voetbal ter wereld’ dan doe je eigenlijk maar wat.
Maar het lag allemaal aan Schreuder
Niemand van die selectie gaat slagen bij een Europese top club. Dus pak en beet bij een van de beste 12 clubs van Europa.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |