Je snapt het niet of je trolt.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je wint, als je maar denkt dat je wint!
Plus dat Feyenoord er 2 van de 8 moet verliezen, zo simpel is dat.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Realisme is ook dat je nog 8 finales moet gaan spelen en je er geen mag verliezen. Zo simpel is dat.
Ook dat kan gewoon nog. Zo simpel is dat.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus dat Feyenoord er 2 van de 8 moet verliezen, zo simpel is dat.
Al met al gewoon een afgang, dan bedoel ik niet alleen gisteren maar dit hele seizoen, hoop dat ze er van leren.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Staatslot gekocht dus ga ik m winnen. Zo simpel is dat.
Eagles thuis, Volendam thuis, Emmen uit het is ook wel lachwekkend als je eraan terugdenkt. En dan doet PSV het nog beroerder tegen dat soort teams.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al gewoon een afgang, dan bedoel ik niet alleen gisteren maar dit hele seizoen, hoop dat ze er van leren.
PSV is het nieuwe Feyenoord.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eagles thuis, Volendam thuis, Emmen uit het is ook wel lachwekkend als je eraan terugdenkt. En dan doet PSV het nog beroerder tegen dat soort teams.
Spuit 11quote:
Ja geestig...quote:Op maandag 20 maart 2023 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Staatslot gekocht dus ga ik m winnen. Zo simpel is dat.
3x gelijkspelen mag ook.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nunez voor 80mquote:Op maandag 20 maart 2023 15:52 schreef tong80 het volgende:
Ajax hoopt deze week Julian Ward aan te stellen als nieuwe technisch directeur.'
Dat melden De Telegraaf, het Algemeen Dagblad en The Mirror. De Engelsman, nu nog werkzaam bij Liverpool, moet Marc Overmars opvolgen.
Het is geen geheim dat Ajax in gesprek is met Ward, die wel oren heeft naar de overstap. Inmiddels zijn de partijen er nagenoeg uit. Het is de bedoeling dat Ajax later deze week met witte rook komt, bijna veertien maanden na het geruchtmakende vertrek van Overmars.
Ward moet in Amsterdam een selectie smeden die na de zomer de misère van dit seizoen, inclusief alle miskopen, kan doen vergeten. Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar slaagden - samen met algemeen directeur Edwin van der Sar - niet voor het examen.
De 41-jarige Ward is al jaren werkzaam bij Liverpool en speelde afgelopen seizoen een centrale en leidende rol in het aan- en verkoopbeleid op Anfield. Dit jaar haalde hij onder meer Darwin Núñez (80 miljoen) en Cody Gakpo (42 miljoen) naar Liverpool.
Bron: voetbalprimeur
En hij is ijzersterk. Van A to Z met de mannen eens.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:24 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws, de nieuwe Kale en Kokkie is EINDELIJK uit
Dat verbaast mij nietquote:Op maandag 20 maart 2023 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hij is ijzersterk. Van A to Z met de mannen eens.
plus dat jullie nog naar psv moetenquote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit gaat allemaal volgens plan.quote:
Ze hebben hem offline gehaaldquote:Op maandag 20 maart 2023 17:24 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws, de nieuwe Kale en Kokkie is EINDELIJK uit
Analist Sjon gaat weer het moeilijkste voetbal wat er is spelen .quote:Op maandag 20 maart 2023 19:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gaan jullie wraak nemen in Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |