Apart meisje is het.quote:
Het is ons ook onduidelijk, alleen Sas weet het.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd tussen bern en sascha?
Zie allemaal filmpjes maar het is me onduidelijk..
Dit is heel erg ziekelijk gedrag wetende dat je diezelfde dag bent vreemdgegaanquote:
oke maar kwam het door het feest?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ons ook onduidelijk, alleen Sas weet het.
Alleen Sas weet het niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ons ook onduidelijk, alleen Sas weet het.
Geen idee maar Sas interesseert het geen fuck!quote:Op zondag 19 maart 2023 14:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bernd fluisterd stoephoer??
versta die 2 slecht hoor
sasz en bend
Ja , ziek welquote:Op zondag 19 maart 2023 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit is heel erg ziekelijk gedrag wetende dat je diezelfde dag bent vreemdgegaan
Hier probeert Bern met haar te pratenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke maar kwam het door het feest?
welk stukje moet ik terugkijken...
ik had een leven dit weekend..
Jaquote:Op zondag 19 maart 2023 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen Sas weet het niet.
Zin even afgemaakt
Laat klein maar wegquote:
SasjeSeikstraal gunt Bern gewoon geen gratis neuken, ze paait 'm voortdurend en gaat dan elke keer PrinsesjeNeukNie spelen.. Ze heeft nog steeds de pest aan Berns "bekentenis" dattie vroeger een rondneuker wasquote:Op zondag 19 maart 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
ze praten nuquote:Op zondag 19 maart 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier probeert Bern met haar te praten
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
duidelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 14:57 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar Sas interesseert het geen fuck!
Bern en Sas hadden een momentje, toen zag Bern dat Wanda en Japie bezig waren en was zijn aandacht bij Sas wegquote:Op zondag 19 maart 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
ja die ben ik aan het kijkenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier probeert Bern met haar te praten
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
ah oke, dat is het? Dat er allemaal stelletjes 'het' doen en zij, het langste stelletje niet?quote:Op zondag 19 maart 2023 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SasjeSeikstraal gunt Bern gewoon geen gratis neuken, ze paait 'm voortdurend en gaat dan elke keer PrinsesjeNeukNie spelen.. Ze heeft nog steeds de pest aan Berns "bekentenis" dattie vroeger een rondneuker was
lkkr manquote:Op zondag 19 maart 2023 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SasjeSeikstraal gunt Bern gewoon geen gratis neuken, ze paait 'm voortdurend en gaat dan elke keer PrinsesjeNeukNie spelen.. Ze heeft nog steeds de pest aan Berns "bekentenis" dattie vroeger een rondneuker was
bern en sas hebben afgesproken om niet te neuken in de loodsquote:Op zondag 19 maart 2023 15:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah oke, dat is het? Dat er allemaal stelletjes 'het' doen en zij, het langste stelletje niet?
Maar dan is Bern daar toch eerder boos over dan Sas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |