Ze hebben samen een huis toch? En ik begreep dat ze wel samenwonen maar hij is vaak voor langere periodes van huis.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik begrijp niks van die 2.. of ivor is een grote farce... ze wonen ook niet samen, maar met stuk of wat vrienden in 1 huis. thuis zal t niet anders gaan denk ik.. gewoon lekker rondneuken ofzo.. ze is me te rustig
met meerdere mensenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben samen een huis toch? En ik begreep dat z wel samenwonen maar hij is vaak voor langere periodes van huis.
Of even contractje in gemeenschap van goederen onder haar neus schuiven en dan uit elkaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:01 schreef Silves het volgende:
[..]
En Ivor slikt dit gewoon, omdat hij ook een miljoen wil krijgen...samen delen, en we laten dit gewoon achter ons..
Volgens mij is het verhaal ook anders , ze heeft weel met mensen in een huis gewoond maar volgens mij wonen ze nu gewoon samenquote:
Dat maandenlang aangeslijmt zitten deugt al van geen kant, dat ze zogenaamd nix doen is echt een "Egbertsje"quote:Op zondag 19 maart 2023 13:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik begrijp niks van die 2.. of ivor is een grote farce... ze wonen ook niet samen, maar met stuk of wat vrienden in 1 huis. thuis zal t niet anders gaan denk ik.. gewoon lekker rondneuken ofzo.. ze is me te rustig
Muziek + dansen + alcohol = feestje.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
elke zaterdag zuipen makt
nog geen feestje
Dat stemmetje, dat betweterige, dat snelle praten, ik schakel vak snel weg.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:07 schreef humpty het volgende:
Jeff en Kim hebben al vanaf dag 1 een bloedhekel aan Wanda
Ze heeft iets wat je zo erg triggerd zegt Kim
Weet precies wat ze bedoelt
Ja ik ook...haar hele houding en dat gesjor aan die kleren haren nagels en datquote:Op zondag 19 maart 2023 14:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat stemmetje, dat betweterige, dat snelle praten, ik schakel vak snel weg.
En er wel de hele tijd over lullenquote:Op zondag 19 maart 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
Moira heeft net tegen iedereen gezegd wat ze gezien heeft en gehoord, ze waren 3x klaargekomen..en nu het omgedraaide advies geven...gewoon blijven ontkennen.
Dat we het maar wetenquote:Op zondag 19 maart 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima zegt iets tegen Jeff en Babs zet de föhn aan. Jeff geeft Babs een zetje: "We zitten effe in een scene!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |