ja maar bedoel meer, zo opvallend... iedereen noemt hetquote:Op zondag 19 maart 2023 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er gebeurt daar niets anders, dus dit is nogal een deal denk ik.
misschien bedoelt ie geen zichtbarequote:Op zondag 19 maart 2023 15:58 schreef engine het volgende:
Jappie zegt dat hij geen seks op tv gaat hebben
Ivm met zijn sponsors ??quote:Op zondag 19 maart 2023 15:58 schreef engine het volgende:
6 keer is anders wel een prima uithangbordquote:
Uithoudingsvermogenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
6 keer is anders wel een prima uithangbord
het stukje wat ze showden op tv oogde nou niet echt heel bijzonder...quote:Op zondag 19 maart 2023 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
6 keer is anders wel een prima uithangbord
Tja in een stapelbedquote:Op zondag 19 maart 2023 16:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het stukje wat ze showden op tv oogde nou niet echt heel bijzonder...
in een stapelbed, onder de dekens, opletten wat er te zien isquote:
Misschien was deze keer beterquote:Op zondag 19 maart 2023 16:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het stukje wat ze showden op tv oogde nou niet echt heel bijzonder...
Ssstttquote:
Klopt wel, seks is een taboe met dit programma.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:58 schreef engine het volgende:
Op de stream wel jaquote:Op zondag 19 maart 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel, seks is een taboe met dit programma.
Geen ideequote:Op zondag 19 maart 2023 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
Wat willen ze gaan bespreken in kamer 1?
ja zwaar irritant dat zingen van haarquote:Op zondag 19 maart 2023 16:26 schreef pingu66 het volgende:
Eunice doet de act: kijk mensen ik ben heel vrolijk.
Er zijn nu op 2 streams maar 5 mensen te zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:40 schreef pingu66 het volgende:
Als er nog 10 mensen in decloods zitten wordt de loods wel heel er groot. Misschien gaan zechem dan verkleinen. Je kijkt nu al tegen een lege loods aan
Ze is ook alles aan het die-en.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:49 schreef engine het volgende:
Babbel heeft ook weer een top dag vandaag.
Geen idee. Maar als ik iedereen daar zo hoor praten is het vandaag voor het eerst gebeurdquote:Op zondag 19 maart 2023 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zat Wanda de volgende dag dan te huilen dat ze naar huis wilde
Zoë begint zichzelf meer en meer belachelijk te maken.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:53 schreef mootie het volgende:
Zoe vindt de vriendin van Isaac niet zo bijzonder qua uiterlijk.
(en blind)quote:Op zondag 19 maart 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
Alle mannen willen Babette NIET. (misschien als ze doof zijn)
Ik denk eerder dat ze het nu voor het eerst gezien hebben. De vorige keer is het gelukt zonder dat iemand het uit de loods heeft gezien.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ik iedereen daar zo hoor praten is het vandaag voor het eerst gebeurd
waarom zouden in vredesnaam een slang als Isaac willen?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:57 schreef D. het volgende:
Alle vrouwen willen Isaac denkt Babette
Nee Babette, er zijn ook vrouwen met smaak en vrouwen die wel ontwikkeld zijn
Nee het is voor het eerst dat ze het wetenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ik iedereen daar zo hoor praten is het vandaag voor het eerst gebeurd
Nou ik vind het een walgelijk ventje helemaal die uitdrukking om zijn smoelwerk als hij aan het praten is.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:57 schreef D. het volgende:
Alle vrouwen willen Isaac denkt Babette
Nee Babette, er zijn ook vrouwen met smaak en vrouwen die wel ontwikkeld zijn
Net zoals aantrekkelijke mannen, die zitten er ook niet inquote:Op zondag 19 maart 2023 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
Er zitten daar in die loods imo sowieso geen aantrekkelijke vrouwen dus dat had qua casting wel een stuk beter gekund
Daar kijk ik op een andere manier naarquote:Op zondag 19 maart 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals aantrekkelijke mannen, die zitten er ook niet in
Heeft ze al alcoholvrij bier besteld? Dat leek haar vanmorgen een goed idee.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:05 schreef xsaskiax het volgende:
Het is niet te geloven, Babette en Wendy zitten bij Rupert om 'boodschappen' te doen voor de trouwdag... daarnet zaten ze al over de 200 euro (en er is eten tot donderdag....)
Ze hopen op een leuke verdienopdracht.... Babette wil het liefste allemaal luxe dingen (die natuurlijk veel duurder zijn dan de 'normale').. oh en kaasfondue lijkt haar ook weleens lekker.... tja....kost niks joh...
zullen al wel weer vergeten zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ze al alcoholvrij bier besteld? Dat leek haar vanmorgen een goed idee.
hahahahaha dat heb ik niet voorbij horen komen (zij en geen alcohol pffff)quote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ze al alcoholvrij bier besteld? Dat leek haar vanmorgen een goed idee.
Alles voor een zielige nepbruiloft tussen twee vrouwen die niet eens verliefd op elkaar zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 18:05 schreef xsaskiax het volgende:
Het is niet te geloven, Babette en Wendy zitten bij Rupert om 'boodschappen' te doen voor de trouwdag... daarnet zaten ze al over de 200 euro (en er is eten tot donderdag....)
Ze hopen op een leuke verdienopdracht.... Babette wil het liefste allemaal luxe dingen (die natuurlijk veel duurder zijn dan de 'normale').. oh en kaasfondue lijkt haar ook weleens lekker.... tja....kost niks joh...
gaan ze hun huwelijksnacht ook consumerenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles voor een zielige nepbruiloft tussen twee vrouwen die niet eens verliefd op elkaar zijn
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaan ze hun huwelijksnacht ook consumeren
Moeten ze gewoon, staat in hun contract, voor goede televisiebeeldenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaan ze hun huwelijksnacht ook consumeren
Nou ik hoef het niet te zienquote:Op zondag 19 maart 2023 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon, staat in hun contract, voor goede televisiebeelden
Hoe willen ze dat doen kaas fondue in wat voor een pannen?? En hoe houdt je dat warm? En als er iets duur is tegenwoordig is het kaas. Ja babbel kookt nooit dus die weet er geen kloot vanquote:Op zondag 19 maart 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles voor een zielige nepbruiloft tussen twee vrouwen die niet eens verliefd op elkaar zijn
Zullen ze wel fonduepannen van de pot afhalenquote:Op zondag 19 maart 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen kaas fondue in wat voor een pannen?? En hoe houdt je dat warm? En als er iets duur is tegenwoordig is het kaas. Ja babbel kookt nooit dus die weet er geen kloot van
Nu ineens weet ZIJ niet wat ze fout heeft gedaanquote:Op zondag 19 maart 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Sas zit in het slachtofferrol en Bern pikt weer alles. Die ontploftook nog eens een keer.
en dáar baalt ze dus precies vanquote:Op zondag 19 maart 2023 19:22 schreef Sestra666 het volgende:
bern gaat niet achter een gefrusteerde sas aanlopen
sas: ok
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en dáar baalt ze dus precies van
mooi dat ie niet achter haar aan loopt als ze weer eens zo'n bui heeft, vandaar dat ze nu niet weg loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |