Jappie is een lulquote:Op zondag 19 maart 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Als mensen met je praten, niet op in gaan, want als je op in gaan ben je aan het spotten, met haar. Niet doen"
quote:Op zondag 19 maart 2023 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, jappie heeft gister genoeg tv gemaakt dus hij wil ook ff liggen en slapen.
Als barman voegt hij er snel aan toequote:Op zondag 19 maart 2023 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, jappie heeft gister genoeg tv gemaakt dus hij wil ook ff liggen en slapen.
ze gaan er echt van uit dat als je het doodzwijgt het niet gebeurd isquote:Op zondag 19 maart 2023 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie leeft ook in een sprookje
wel neuken terwijl je weet dat ze een relatie heeft en dan nu met zo'n lege dooddoener aankomen
Dat denkt hij maar, denk dat er nog geen 4 seconde van te zien gaat zijn...quote:Op zondag 19 maart 2023 13:51 schreef humpty het volgende:
Jappie mag nu slapen hij heeft gisteren genoeg televisie gemaakt zegt hij
Ja echt he, ik tikte het en hij zei dat nog.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als barman voegt hij er snel aan toe
Zou dat in het echte leven ook werken?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Als we er niet over praten is het er niet.
Nou idd ik zit ook met stomme verbazing naar Morrie te luisteren...valt mij van haar tegenquote:Op zondag 19 maart 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
Moira heeft net tegen iedereen gezegd wat ze gezien heeft en gehoord, ze waren 3x klaargekomen..en nu het omgedraaide advies geven...gewoon blijven ontkennen.
Moriama weet heellllllll goed hoe ze televisie moet maken, door het ontkennen blijven ze alleen maar meer speculeren en zeker als zij als 'ooggetuige' vertelt wat ze gezien heeft...... lekker dubbel, dus blijft het onrustigquote:Op zondag 19 maart 2023 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ook hypocrietquote:Op zondag 19 maart 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
Moira heeft net tegen iedereen gezegd wat ze gezien heeft en gehoord, ze waren 3x klaargekomen..en nu het omgedraaide advies geven...gewoon blijven ontkennen.
Zo werkt het daar wel vaak.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Droomsap? Welke Droomsap ?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ja, plus dat hij Ivor nu ook wel belachelijk maakt met zijn opmerkingen van netquote:Op zondag 19 maart 2023 13:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan er echt van uit dat als je het doodzwijgt het niet gebeurd is
Echt een idiote opmerking was datquote:Op zondag 19 maart 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Waffel mag van Jappie "gewoon" terug naar haar eigen relatie, dat wil Jappie het liefst![]()
Maar wel nog effe doorneuke..IvoRR vindt dat wel goed
ik begrijp niks van die 2.. of ivor is een grote farce... ze wonen ook niet samen, maar met stuk of wat vrienden in 1 huis. thuis zal t niet anders gaan denk ik.. gewoon lekker rondneuken ofzo.. ze is me te rustigquote:Op zondag 19 maart 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Waffel mag van Jappie "gewoon" terug naar haar eigen relatie, dat wil Jappie het liefst![]()
Maar wel nog effe doorneuke..IvoRR vindt dat wel goed
Er was gisteravond een feestjequote:Op zondag 19 maart 2023 13:56 schreef mario390 het volgende:
kom ik en keer hier lez ik weer
over kotsende mensen
En Ivor slikt dit gewoon, omdat hij ook een miljoen wil krijgen...samen delen, en we laten dit gewoon achter ons..quote:Op zondag 19 maart 2023 13:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik begrijp niks van die 2.. of ivor is een grote farce... ze wonen ook niet samen, maar met stuk of wat vrienden in 1 huis. thuis zal t niet anders gaan denk ik.. gewoon lekker rondneuken ofzo.. ze is me te rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |