Te erg voor woorden... ze worden 24/7 gefilmd ook als het niet te zien is voor onsquote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Wanda en Jappie net buiten afgesproken hebben het gewoon allebei te gaan ontkennen
Ja tuurlijk, lijkt politiek Den Haag wel alles blijven ontkennen....roll the clips bitch!quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Wanda en Jappie net buiten afgesproken hebben het gewoon allebei te gaan ontkennen
Ja erg he.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het trieste aan je posting is, dat je ook nog de waarheid spreekt.
Wat denk jezelf. Op haar knieën zal ze.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:03 schreef mootie het volgende:
Kan Jeff het niet beter goed gaan maken met Kim?
Zou zomaar kunnen want wij mochten het verder niet horen wat ze bespraken, alleen gehoord dat ze zeiden dat iedereen het over ze had.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Dat maakt het alleen maar erger,quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Groot gelijk, ze zijn niemand verantwoording schuldig.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Geloofwaardig jaquote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Denk dat je niets ziet alleen maar gesuggereerde beelden zonder geluid etc. Net als bij de vorige sessie tussen Jappie en Wanda. Gaan ze gewoon niet doen op dat tijdstip.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:07 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten er wel een item van maken over afgelopen nacht.
Had het op de streams gebracht, dan hadden we het zelf kunnen beoordelen.
En ja.
Je kunt niets uitsluiten, misschien is het hartstikke fake voor een verhaallijn (Maar dan is ze wel een geweldige actrice met al die tranen na de eerste keer)
Dat wil hij zelf toch ipv achter zijn rug?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Jappie blijft ontkennen
Babette: Ik ben wel heel blij voor jou, na al die maanden
Sneller en gegarandeerd verdienen dan een jaar in een loods met 38 andere mafklappersquote:Op zondag 19 maart 2023 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
Jappie zou voor 1 miljoen mora doen, rupie niet.
Dat wel.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sneller en gegarandeerd verdienen dan een jaar in een loods met 38 andere mafklappers
Ze maken elkaar allemaal belachelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu Moraima even belachelijk maken. Jeff en Jappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |