Wat heeft hij toch een respect voor zijn vriendin. Beste gozer die Jeffquote:Op zondag 19 maart 2023 12:38 schreef engine het volgende:
Wat denk jij wel niet?![]()
Niet wijzen!
Ik ben klaar.
Mafkees.
Ze laat veel te veel met haar sollen had hem al lang een schop onder zijn kont gegeven de arrogante kwalquote:Op zondag 19 maart 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim laat zich de kaas niet meer van het brood eten door Jeff. Die staat inmiddels ook wel haar mannetje.
Dat absoluutquote:Op zondag 19 maart 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laat veel te veel met haar sollen had hem al lang een schop onder zijn kont gegeven de arrogante kwal
Ik hoop dat zij de eerste is die naar huis gestemd wordtquote:
Die gaat er nog lang niet uit.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij de eerste is die naar huis gestemd wordt
Kijken wat en hoe Wendy dan gaat doen als zij weg is
We switchen van 1 naar 2quote:Op zondag 19 maart 2023 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
Je hoort Moraima gieren van het lachen terwijl wij naar Kim kijken die zichzelf opmaakt
Eerst was het drie keer...toen vier en inmiddels zes keerquote:Op zondag 19 maart 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Wanda en japie schijnen het 6 x gedaan te hebben zeggen de roddeltantes BWMZ
Nee Morrie zegt datquote:Op zondag 19 maart 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Wanda en japie schijnen het 6 x gedaan te hebben zeggen de roddeltantes BWMZ
Ze moeten wat, ze beleven niets daarquote:Op zondag 19 maart 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Het zijn net pubers van 16, die aan het roddelen zijn.
Nog even en ze kan niet meer lopenquote:Op zondag 19 maart 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst was het drie keer...toen vier en inmiddels zes keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |