En de bom ontmantelen niet en Bart zijn spel ook niet, dus conclusie......alles draait om Miss USA.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:22 schreef rinardo het volgende:
Dat is echt fucking oneerlijk dat Charlotte 1 staat omdat ze de snelste tijd heeft, die spellen zijn niet met elkaar te vergelijken, het water spel van Jolien had nooit , (zelfs niet als je meteen zag hoe het moest, )en dat zag ze, net zo snel gekund als het spel van Charlotte, en dat muziek spel van lindsey met die 3 muziek instrumenten ook niet. dit is echt heel oneerlijk.
Ze zitten allemaal buiten.. alleen Jason niet. Maar zie hem nog liever het scheerapparaat van Ali naar de voorraadkamer brengen dan dit iddquote:Op zondag 19 maart 2023 16:33 schreef Monique___ het volgende:
zo en nu andere bewoners zien op de stream
![]()
klaar met de lotjesshow
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal buiten.. alleen Jason niet. Maar zie hem nog liever het scheerapparaat van Ali naar de voorraadkamer brengen dan dit idd
In gedachte.. op alle manieren.. iedereen daar.. aan het eind .. aan het brengen..quote:Op zondag 19 maart 2023 16:36 schreef ledn81 het volgende:
ik geef 5 coins voor de gedachten van Bart nu![]()
[ afbeelding ]
Sommige bewoners vast met extra militaire marteltrucsquote:Op zondag 19 maart 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
In gedachte.. op alle manieren.. iedereen daar.. aan het eind .. aan het brengen..
Wie jij?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:16 schreef odie22 het volgende:
nomnomnom, jees vreet weer alle kwark op, asociaal figuur![]()
[ afbeelding ]
gniffelquote:Op zondag 19 maart 2023 16:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sommige bewoners vast met extra militaire marteltrucs
Hij is balletdanser geen militair.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:39 schreef Monique___ het volgende:
nog 2 weken.. dan kan Bart zijn geheim vertellen..
En Jolien en ja kleren kopen enz ….Tsongejongejongenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: dan komt de PON nog. En de mensen die zaterdag weggaan krijgen het zo druk, die krijgen dan te horen, je moet dan en dan terugkomen voor het finalefeest. Ik denk dat ik gewoon 1 week in Amsterdam zou blijven. Nee hoor, ik ga dan naar Biggie, verder ook mijn nagels laten doen.
Lindsey: Het is bijna voorbij? Volgende week zaterdag al.
Danny: Nou ik had nog wel 1 maandje willen blijven.
Jolien wil een jurk voor de finale kopen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:42 schreef KangaP het volgende:
[..]
En Jolien en ja kleren kopen enz ….Tsongejongejongen
Liefst met strik op haar buikquote:Op zondag 19 maart 2023 16:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien wil een jurk voor de finale kopen.
Die gaat er dus al vanuit dat ze zaterdag naar huis gaatquote:Op zondag 19 maart 2023 16:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Oke, dit is een bericht voor mijn nagel-styliste, wanneer je kijkt, ik wil graag een afspraak maken voor zondag, want maandag moet ik naar Biggie.
Dat is misschien haar onzekerheid, zo twee weken voor de finale zit je al in twee werelden, in het BB-huis en thuis. Vorige week was het de week van Charlotte, die Thaise curry toestand, ze moet nu weer even bijtrekken.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gaat er dus al vanuit dat ze zaterdag naar huis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |