En dit mogen we allemaal horenquote:
Klopt FEBO was standaard te laat met wegdraaienquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef spapaars het volgende:
Van alles gebeurd maar als gewoonlijk niet op de streams gebracht door de lafbekken kamer 5.
KinKiJan plaatste een filmpje dat Rupert net voor een geluid sl zegt dat Wanda en Jasper liggen te neuken.
Ik dacht dat Bep en Zoe in k3 gingen slapenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Babette en Wendy hoorde van Kim.. maar ik heb een kapot oor dus...
Omdat dit van horen zeggen is, geen beelden die mensen op het internet kunnen achtervolgen denk ikquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dit mogen we allemaal horen
Waarom dan alles wegdraaien gisteren??
Ik snapput niet
En gelijk heeft zequote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Sas
Zo kinderachtig dit
Waar bemoeit ze zich mee ( over kenzi)
Sas heeft er weer een mening over
Dat gebemoei met mensen
Ze wordt er facking ziek van
Laat ze met rust
Maar dan hadden ze de gesprekken toch kunnen laten horenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat dit van horen zeggen is, geen beelden die mensen op het internet kunnen achtervolgen denk ik
Gelukkig bemoeit Sas zich nooit met anderen ,want Sas is wel volwassenquote:
Ik begreep uit het verhaal dat iedereen er op zat te wachten tot het een keer ging gebeuren. ZOuden ze niet weten van die ene keer op het half jaars feestje?quote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef spapaars het volgende:
Van alles gebeurd maar als gewoonlijk niet op de streams gebracht door de lafbekken kamer 5.
KinKiJan plaatste een filmpje dat Rupert net voor een geluid sl zegt dat Wanda en Jasper liggen te neuken.
Dan zijn er geen beelden die op internet komen denk ikquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dit mogen we allemaal horen
Waarom dan alles wegdraaien gisteren??
Ik snapput niet
ik vind het ook flauwekul, sowieso zijn het volwassen mensen die weten waar ze in zijn gestapt en overal camera's hangenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze de gesprekken toch kunnen laten horen
Dat weten ze daarom ook dat iedereen gisteren verrast wasquote:Op zondag 19 maart 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep uit het verhaal dat iedereen er op zat te wachten tot het een keer ging gebeuren. ZOuden ze niet weten van die ene keer op het half jaars feestje?
mag sas nog eigen mening hebben mssquote:Op zondag 19 maart 2023 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig bemoeit Sas zich nooit met anderen ,want Sas is wel volwassen
Die stond zich gisteren maar wat graag met Jappie te bemoeienquote:Op zondag 19 maart 2023 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig bemoeit Sas zich nooit met anderen ,want Sas is wel volwassen
Was Sas niet degene die gisteravond tegen Zoe zei dat ze water moest drinken?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Sas
Zo kinderachtig dit
Waar bemoeit ze zich mee ( over kenzi)
Sas heeft er weer een mening over
Dat gebemoei met mensen
Ze wordt er facking ziek van
Laat ze met rust
Kunnen ze nu toch wel een beeld op Jappie en Wanda geven die als vrienden op beeld zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er geen beelden die op internet komen denk ik
Ik bedoel dat verhaal van Eunice wakker maken om naar JW te gaan..quote:Op zondag 19 maart 2023 10:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bep en Zoe in k3 gingen slapen
Volgens mij wisten we dit ook alleen door geroeptoeter van andere bewoners, beelden pas een week later op tv.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep uit het verhaal dat iedereen er op zat te wachten tot het een keer ging gebeuren. ZOuden ze niet weten van die ene keer op het half jaars feestje?
Oh lachen, want die hoor je idd nooit een eigen mening gevenquote:
Ja en te stoken met haar eigen meningquote:Op zondag 19 maart 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die stond zich gisteren maar wat graag met Jappie te bemoeien
Dat dusquote:Op zondag 19 maart 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Sas niet degene die gisteravond tegen Zoe zei dat ze water moest drinken?
was eerder goed advies vind ikquote:Op zondag 19 maart 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 19 maart 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |