Esther loopt ook dag in, dag uit in datzelfde truitje met dat "spannende" luikje voor haar decollete....quote:Op zondag 19 maart 2023 09:23 schreef puzziepie het volgende:
Esther wil weten of Ice met Eunice heeft gesproken
[ afbeelding ]
Niet gisteren maar langer geleden
Ik weet alleen niet of ze het nou over Wanda of Eunice heeftquote:
Isaac lult met iedereen mee, met dat nare lachje en zijn immer herhalende "tuurlijk".quote:Op zondag 19 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ice lult dus gewoon met Esther mee
Terwijl vannacht Eunice in Shock was toen Jappie en Wanda met elkaar stonden en vervolgens zag hoe Esther Wanda in de gaten hield omdat ze Wanda wilde beschermen
en als het een eenmalig iets was had Ice wel ingegrepen maar het wordt opgebouwdquote:
Deze uitspraak ging over Eunice geloof ik maar over Wanda heeft ze het ook gehadquote:Op zondag 19 maart 2023 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze het nou over Wanda of Eunice heeft
Volgens mij heeft Eunice nog gezegd dat Esther moest oprottenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ice lult dus gewoon met Esther mee
Terwijl vannacht Eunice in Shock was toen Jappie en Wanda met elkaar stonden en vervolgens zag hoe Esther Wanda in de gaten hield omdat ze Wanda wilde beschermen
Ik gok Eunice.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en als het een eenmalig iets was had Ice wel ingegrepen maar het wordt opgebouwd
de relatie Jappie en Wanda?
"had ice wel ingegrepen"quote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en als het een eenmalig iets was had Ice wel ingegrepen maar het wordt opgebouwd
de relatie Jappie en Wanda?
Eunice kreeg geen kans om in de buurt van JW te komenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Nou die Esther die denkt dus dat Eunice zich terug getrokken heeft. Jammer dat Isaac niet verteld heeft van die tongzoen.
Over beide over Wanda en Jasper dat als ze gedronken hebben te ver gaatquote:Op zondag 19 maart 2023 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |