Ja sowieso dat zij buiten gaat liggen. Heeft ze daar de hele nacht gelegen?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ga is zoeken dan......
![]()
Wel een beetje raar allemaal.
Waarschijnlijk wel... ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sowieso dat zij buiten gaat liggen. Heeft ze daar de hele nacht gelegen?
wrm vreemd ze kunnen over van alles gepraat hebbenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:14 schreef Flow3r het volgende:
We hebben vannacht wel Bern met Kenzy buiten zien wandelen , was ook al zo vreemd
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandacht. Het wordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ikquote:Op zondag 19 maart 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die is wel bezopen geweest denk ik anders ga je daar toch niet liggen.
die we niet mogen horen , kom wel streamwissel dan of slquote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandachtwordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ik
stond ook emmer naast aanbouwstuk bij bed van bernquote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandacht. Het wordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ik
Ik vraag me sowieso af hoe dat ding buiten komt, dat is toch nog best een zwaar apparaat.. ik weet niet of ik dat Eunice zie verplaatsen naar buiten. Misschien heeft ze Sasha ook nog niet gezien...quote:Op zondag 19 maart 2023 09:13 schreef engine het volgende:
Heeft Eunice wel gezien dat daar nog iemand ligt te slapen?
vreemd omdat Kenzy meestal heel vroeg gaat slapen en Bern eerder nog met Sas wasquote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm vreemd ze kunnen over van alles gepraat hebben
Geen idee, misschien ligt ze haar roes uit te slapen.. ze gingen volgens mij ook laat naar bed.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandacht. Het wordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ik
Daar zitten wieltjes onder. Schuin zetten en duwen bij het stuur. ( weet niet hoe ik het moet uitleggen)quote:Op zondag 19 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe dat ding buiten komt, dat is toch nog best een zwaar apparaat.. ik weet niet of ik dat Eunice zie verplaatsen naar buiten. Misschien heeft ze Sasha ook nog niet gezien...
stond emmer bij bern zijn bedquote:Op zondag 19 maart 2023 09:23 schreef Flow3r het volgende:
Kan ook zijn omdat het lekker weer is buiten en misschien had iemand binnen wel gekotst
Ooh ja dat kan natuurlijk, ik snap wat je bedoelt....quote:Op zondag 19 maart 2023 09:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar zitten wieltjes onder. Schuin zetten en duwen bij het stuur. ( weet niet hoe ik het moet uitleggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |