abonnement Unibet Coolblue
pi_208446712
Voor mijn trip naar Portugal, heb ik maar liefst 5 excursies via GetYourGuide geboekt.

De eerste 4 gingen prima, netjes geboekt + bevestiging.

De dagen daarna werd er zelfs door de organisatie die 2 van de door mij gekozen 4 excursies verzorgt zelfs contact met me opgenomen. Er wordt een pick up plaats en tijd neergezet. Ik heb daarvan gewoon een email gekregen in mijn Outlook. Het verzoek van de organisator was dat ik terugmail en bevestig. Dus ik klik op beantwoorden en stuur een bericht terug. Een paar uur later kwam ik ineens tot bezinning, hoezo pick up plaats? GEWOON BIJ HOTEL OPHALEN. Dus ik ga naar de app van GetYourGuide en daar staat zo'n knop met "contact met aanbieder" ik klik erop en wordt omgeleid naar mijn Gmail....eeeh oke? Nou ja, ik typ de mail daar en verstuur.

Er volgt stilte. Geen respons niks. Ik vind het verdacht, dus stuur een mail via de app van GetYourGuide door op "contact" te klikken met de vraag waarom de aanbieder geen antwoord geeft op mijn mail. Een dag verstrijkt, NIETS.

Nou ja, geduld is een schone zaak.

Vandaag de 5de excursie geboekt, 120 EUR armer...maar goed. Ik ga naar mijn email, en zie GEEN BEVESTIGING. NIETS.

Ineens beginnen er alarmbellen te rinkelen. Gaat dit wel goed? Boeking staat bevestigt in app, ik zie ook vouchers en betaalbewijs, maar er komt geen emailbevestiging binnen. Ik kijk in de spam. Niets. Nee, Outlook zit niet vol en trouwens op mijn GMAIL heb ik ook geen reactie van de aanbieder gehad. Beide mails werken prima. Ik heb getyourguide niet gbelokkeerd. Wat is er hier aan de hand?

Mailen naar getyourguide is dus zinloos, want krijg ik dan antwoord?

Ik kom in contact met een meid via de whatsapp van getyourguide. Zij checkt en ziet dat de aanbieder van 2 van de door mij gekozen 4 excursies gewoon een antwoord naar mij heeft verstuurd. Ook ziet ze dat de bevestiging van excursie 5 naar mij is gestuurd. Mijn emailadres klopt, maar heb niks ontvangen. Ze verstuurt het weer. Nope niets. En weer, NOPE NIETS.

DIT IS NIET GOED. Hoe kan dit? Wat als de aanbieders mij per email proberen te bereiken? Dan krijg ik die berichten dus niet. Dit is schandalig. Het ligt niet aan mij, maar aan GetYourGuide, hebben ze soms mijn email geblokkeerd? Dat kan eigenlijk niet, want ze kunnen mijn verstuurde emails gewoon zien, maar wat zelf naar mij gaat komt niet bij mij aan.

Hoe kan ik dit oplossen?
pi_208448165
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:59 schreef jarajosefff het volgende:
Voor mijn trip naar Portugal, heb ik maar liefst 5 excursies via GetYourGuide geboekt.

De eerste 4 gingen prima, netjes geboekt + bevestiging.

De dagen daarna werd er zelfs door de organisatie die 2 van de door mij gekozen 4 excursies verzorgt zelfs contact met me opgenomen. Er wordt een pick up plaats en tijd neergezet. Ik heb daarvan gewoon een email gekregen in mijn Outlook. Het verzoek van de organisator was dat ik terugmail en bevestig. Dus ik klik op beantwoorden en stuur een bericht terug. Een paar uur later kwam ik ineens tot bezinning, hoezo pick up plaats? GEWOON BIJ HOTEL OPHALEN. Dus ik ga naar de app van GetYourGuide en daar staat zo'n knop met "contact met aanbieder" ik klik erop en wordt omgeleid naar mijn Gmail....eeeh oke? Nou ja, ik typ de mail daar en verstuur.

Er volgt stilte. Geen respons niks. Ik vind het verdacht, dus stuur een mail via de app van GetYourGuide door op "contact" te klikken met de vraag waarom de aanbieder geen antwoord geeft op mijn mail. Een dag verstrijkt, NIETS.

Nou ja, geduld is een schone zaak.

Vandaag de 5de excursie geboekt, 120 EUR armer...maar goed. Ik ga naar mijn email, en zie GEEN BEVESTIGING. NIETS.

Ineens beginnen er alarmbellen te rinkelen. Gaat dit wel goed? Boeking staat bevestigt in app, ik zie ook vouchers en betaalbewijs, maar er komt geen emailbevestiging binnen. Ik kijk in de spam. Niets. Nee, Outlook zit niet vol en trouwens op mijn GMAIL heb ik ook geen reactie van de aanbieder gehad. Beide mails werken prima. Ik heb getyourguide niet gbelokkeerd. Wat is er hier aan de hand?

Mailen naar getyourguide is dus zinloos, want krijg ik dan antwoord?

Ik kom in contact met een meid via de whatsapp van getyourguide. Zij checkt en ziet dat de aanbieder van 2 van de door mij gekozen 4 excursies gewoon een antwoord naar mij heeft verstuurd. Ook ziet ze dat de bevestiging van excursie 5 naar mij is gestuurd. Mijn emailadres klopt, maar heb niks ontvangen. Ze verstuurt het weer. Nope niets. En weer, NOPE NIETS.

DIT IS NIET GOED. Hoe kan dit? Wat als de aanbieders mij per email proberen te bereiken? Dan krijg ik die berichten dus niet. Dit is schandalig. Het ligt niet aan mij, maar aan GetYourGuide, hebben ze soms mijn email geblokkeerd? Dat kan eigenlijk niet, want ze kunnen mijn verstuurde emails gewoon zien, maar wat zelf naar mij gaat komt niet bij mij aan.

Hoe kan ik dit oplossen?
Zit niet bij jouw maar bij een firewall.
Dat kan bij hun zijn , bij jouw zijn of van Google .
pi_208448552
Ik heb helaas geen oplossing maar ik hoop dat alles goed komt
Ik zal voor je bidden
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_208482005
Je bent gehackt. Ik zou die gasten gewoon uitschelden en zeggen dat je de enige Arabische bent die hun klant is.
pi_208493901
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 01:59 schreef jarajosefff het volgende:

Ik kom in contact met een meid via de whatsapp van getyourguide. Zij checkt en ziet dat de aanbieder van 2 van de door mij gekozen 4 excursies gewoon een antwoord naar mij heeft verstuurd.

Hoe kan ik dit oplossen?
Vraag of ze wat fotos willen maken van de bevestigingen en dat via whatsapp aan je doorsturen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')