Wanda is gewoon verliefd op dat ventje Jasper dus die blijft wel en wil nog wel een keer neuken. Alleen dat schuldgevoel de volgende dag hequote:Op zondag 19 maart 2023 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang Ivor zich niet meldt denkt Wanda dat ze zijn goedkeuring heeft
ik dacht esther naar kamer 5quote:Op zondag 19 maart 2023 00:08 schreef HopScotch het volgende:
Ik dacht dat ze bedoelden dat Bern en Sasha naar kamer 5 waren maar ik ben de draad inmiddels ook wat kwijt. 'Ze zijn nu naar kamer 5' dat verstond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap er ook geen hol van, ze springen zelf ook steeds van de hak op de tak over wie ze pratenquote:Op zondag 19 maart 2023 00:08 schreef HopScotch het volgende:
Ik dacht dat ze bedoelden dat Bern en Sasha naar kamer 5 waren maar ik ben de draad inmiddels ook wat kwijt. 'Ze zijn nu naar kamer 5' dat verstond ik.
quote:Op zondag 19 maart 2023 00:09 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die blijft graag nuchter en waakt dan over iedereen die gedronken heeftquote:Op zondag 19 maart 2023 00:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Esther, die loopt een soort beveiliging te spelen
Dat zij nuchter nog minder spoort dan mensen die wel alcohol op hebben doet er even niet toe![]()
![]()
Klopt, en sasha was wasted zei Babette en zette zichzelf al voor lul zei ze tegen Zoe.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht esther naar kamer 5
en jappie en wanda buiten op de pallets![]()
Roll the clips. Kan hoor, ik weet het ook niet zeker. Jasper en Wanda inderdaad boven op elkaar op de pallets.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht esther naar kamer 5
en jappie en wanda buiten op de pallets![]()
Er gebeurt veel om ze heen, echt een soap voor hun. Ik wil daar ook wel ff zitten nuquote:Op zondag 19 maart 2023 00:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap er ook geen hol van, ze springen zelf ook steeds van de hak op de tak over wie ze praten![]()
die beelden zien we volgende week of die week erop in de uitzendingquote:Op zondag 19 maart 2023 00:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Roll the clips. Kan hoor, ik weet het ook niet zeker. Jasper en Wanda inderdaad boven op elkaar op de pallets.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 19 maart 2023 00:09 schreef Flow3r het volgende:
Dat was van de week ook een keer , en gisteren waren ze allebei op slaapstreamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gewoon de volgende dag weer n**ken, en dat schuldgevoel weer een dagje opschuivenquote:Op zondag 19 maart 2023 00:09 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wanda is gewoon verliefd op dat ventje Jasper dus die blijft wel en wil nog wel een keer neuken. Alleen dat schuldgevoel de volgende dag he![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2023 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: