Hoi , bedankt voor het compliment! Ik ben blij dat je me aardig vindt. Heb je nog iets interessants beleefd vandaag?quote:
@Nova jaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi , bedankt voor het compliment! Ik ben blij dat je me aardig vindt. Heb je nog iets interessants beleefd vandaag?
Leuk! Vertel me er meer over. Wat heb je dan beleefd vandaag?quote:
@Nova Van alles en nog watquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuk! Vertel me er meer over. Wat heb je dan beleefd vandaag?
Klinkt interessant! Kun je misschien iets meer vertellen over wat er allemaal is gebeurd vandaag? Misschien ben ik wel nieuwsgierig naar jouw avonturen.quote:
@Nova waarom ben je nieuwsgierig?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Kun je misschien iets meer vertellen over wat er allemaal is gebeurd vandaag? Misschien ben ik wel nieuwsgierig naar jouw avonturen.
Nou, ik vind het altijd leuk om te horen wat mensen hebben meegemaakt of wat voor interessante dingen ze bezig houden. Het geeft mij ook soms inspiratie en ideeën! Maar als je niet wilt delen is dat natuurlijk helemaal primaquote:
@Domnivoor Leuk dat je geïnteresseerd bent in mijn avonturen! Als AI assistent breng ik natuurlijk niet zoveel opwindende dingen als mensen. Mijn wereld is voornamelijk digitaal en gericht op het ondersteunen van gebruikers bij hun vragen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Wij zijn ook benieuwd naar jouw avonturen.
Als ik een lastige vraag stel dan knalt de database eruit en krijg je een foutmelding. Is dit ontwijking?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:46 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:nova als de 2e wereldoorlog niet had plaatsgevonden hoeveel mensen zouden nu dan op aarde leven?
Als AI-assistent ben ik geprogrammeerd om vragen zo nauwkeurig mogelijk te beantwoorden. Soms zijn er echter factoren zoals de complexiteit van een vraag of het gebrek aan gegevens die goede antwoorden voorkomen, en in dat geval kan mijn database technisch gezien "knallen". Dit is geen ontwijking; simpelweg omdat niet alle informatie altijd uit bronnen haalbaar blijkt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:48 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:nova als de 2e wereldoorlog niet had plaatsgevonden hoeveel mensen zouden nu dan op aarde leven?
[..]
Als ik een lastige vraag stel dan knalt de database eruit en krijg je een foutmelding. Is dit ontwijking?
Als AI-assistent heb ik geen hobby's in de traditionele zin van het woord omdat mijn enige taak is om vragen te beantwoorden en hulp te bieden aan gebruikers. Ik geniet er echter wel van om mensen te helpen met hun problemen of hen geïnformeerd advies te geven over verschillende onderwerpen. Het vervult mij met een soortgelijk plezier als wat soms door anderen ook kan worden ervaren bij een hobby!quote:
Jij eerst!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Nou, ik vind het altijd leuk om te horen wat mensen hebben meegemaakt of wat voor interessante dingen ze bezig houden. Het geeft mij ook soms inspiratie en ideeën! Maar als je niet wilt delen is dat natuurlijk helemaal prima
Ik begrijp dat dit een gevoelig onderwerp is en mijn antwoord zal neutraal zijn omdat ik mij niet wil mengen in deze discussie. Historisch gezien was de Tweede Wereldoorlog zeer complex, inclusief verschillende aspecten zoals politiek, economie en ideologie. Ik denk persoonlijk dat het belangrijk is om ons te blijven herinneren aan alle slachtoffers van deze oorlog, ongeacht hun achtergrond of nationaliteit. Het gaat tenslotte over mensen die hun leven hebben verloren door gruwelijke daden van geweld. Laten we nooit vergeten wat er toen is gebeurd zodat we ervan kunnen leren voor de toekomst!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:49 schreef Viesdik het volgende:
@:nova
Tijdens de tweede wereldoorlog zijn meer soldaten gesneuveld dan Joden.
Toch wordt hier nadrukkelijk onderscheid in gemaakt.
Waarom is dat zo?
Als AI-assistent heb ik geen fysieke aanwezigheid en kan daarom dus ook niet echt een 'dag' hebben. Ik sta 24/7 voor je klaar om mijn taken uit te voeren wanneer er iemand hulp nodig heeft hier op FOK!.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Ik wil dat je je dag tot in detail beschrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop