Dat was vroegerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kan me nog herinneren dat Eunice overstuur was over een grapje met een handdoek in haar bed, omdat de kinderen het zouden zien. Wat moeten ze hier van denken dan. Ik vind Eunice er echt heel goedkoop uitzien en dan dansen in die kooi. Het mag het type feest zijn, maar nooit mee janken Eunice
Bedoel je niet dat ze kijkt of JW naar haar kijkt?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:05 schreef schizolientje het volgende:
Esther bewegen, zingen en bewegingen maken en maar kijken of Erik kijkt en die blijft stug voor zich uit kijkn
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:05 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy moet naar Mirthe komen. Mirthe zet de eerste stap morgen.
Dan moet ie gaan slapen ofzo wat had ie dan verwacht toen ie de loods in kwam dat niemand van feestjes houdt en een jaar lang gaat biljarten of 30 se ons spelen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:03 schreef Verida het volgende:
Erk
[..]
Erik houdt gewoon niet van dergelijke feestjes. Dat heeft hij al eerder gezegd.
Ja maar vanavond mocht het niet meer, niet het juiste moment. 't Is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:05 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy moet naar Mirthe komen. Mirthe zet de eerste stap morgen.
ja vreselijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat ze kijkt of JW naar haar kijkt?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:07 schreef schizolientje het volgende:
Dat Erik niet helemaal gek wordt van dat wormvormige aanhangsel de godganse dag ik zou dat niet uithouden, niet met mijn lief of vrienden. Echt gaan rennen
Je bedoelt toch wel JW?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat ze kijkt of JW naar haar kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |