Air Fryer op marktplaats zetten, voor E25,- bij de Blokker een normale frituurpan kopen en weer de gewone supermarkt patat en frikandellen kopen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:51 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Beste mensen,
Een vriend van mij heeft een airfryer en hij weet nu niet of hij naar een snackbar moet gaan of gewoon de airfryer moet gebruiken.
Een zak friet bij supermarkt met snacks zijn veel goedkoper dan naar de snackbar te gaan waar je veel meer moet betalen.
Maar eten van een snackbar is wel lekkerder dan uit een airfryer
Dus nu weet mijn vriend niet wat hij moet doen en ik weet het ook niet want ik zit met hetzelfde probleem.
Klacht: Vroeger was snackbar gewoon altijd de logische keuze maar nu niet meer.
(Verbetering door @:sigaartje bedankt sigaartje!
Niet allebei hebbenquote:Op zondag 19 maart 2023 12:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Air Fryer op marktplaats zetten, voor E25,- bij de Blokker een normale frituurpan kopen en weer de gewone supermarkt patat en frikandellen kopen.
Een Air Fryer is alleen nuttig als plantenbak of aquarium, niet voor het bereiden van een maaltijd.quote:
Ahahaahha xdquote:Op zondag 19 maart 2023 13:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een Air Fryer is alleen nuttig als plantenbak of aquarium, niet voor het bereiden van een maaltijd.
quote:Op zondag 19 maart 2023 13:24 schreef BaksteenMongool het volgende:
Mensen die niet gewoon naar de friettent gaan, is toch veel lekkerder man
Larissa is knapper!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:59 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Melissa
want ik ken larissa niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |