abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 maart 2023 @ 06:51:27 #1
494692 S_101
Just cruizing
pi_208431577
Vinden jullie deze editie ook de slechtste van alle seizoenen Big Brother NL/ B tot nu toe?

Ik vind het erg slecht, het geen real life soap maar een bank en spelletjes programma.
Alles wordt gecensureerd, het gewoon niet echt, Erg jammer, ik vind het nog steeds een leuk concept.
Play the game ...
pi_208431596
Ja, verre weg. Afgehaakt na letterlijk 2,5 minuut. Zonde dat men BB zó vernacheld heeft de laatste jaren.
pi_208435342
Zoals elk jaar de eerste weken interessant, daarna slaapverwekkend.
pi_208439159
Waardeloos, mensen die eruit zijn terughalen, BB is dood
pi_208439463
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 06:56 schreef Socios het volgende:
Ja, verre weg. Afgehaakt na letterlijk 2,5 minuut. Zonde dat men BB zó vernacheld heeft de laatste jaren.
Dus jij kan her geen oordeel over vellen.
pi_208439869
Het is best saai, en je weet meestal ook al van tevoren wie eruit gaat.

Vanavond Ali.


...en als Danny de winnaar zou worden, zou ik dat echt heel oneerlijk vinden.

[ Bericht 33% gewijzigd door tesssssssss op 18-03-2023 19:46:28 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_208445141
Het omgekeerde concept waar 1 iemand nomineert is geweldig! Veel beter dan de vorige 2 seizoenen!

Helaas zijn de deelnemers teleurstellend, maar ik vond het vorig jaar minder goed!

Seizoen 1 vond ik nog steeds het beste, maar daar vond ik de deelnemers ook gewoon leuk...en het feit dat ze daar alles van eten hadden, maakte het gewoon leuker om hun dagelijks leven te volgen....wat eten ze vandaag?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 maart 2023 @ 10:50:20 #8
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208448745
Vond het het beste seizoen tot.............. Danny terug kwam en alles werd verpest
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_208448828
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:50 schreef Paul het volgende:
Vond het het beste seizoen tot.............. Danny terug kwam en alles werd verpest
Dat heeft alles verpest inderdaad, zul je zien dat die eikel ook nog wint dadelijk dan kijk ik nooit geen BB meer
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 maart 2023 @ 11:02:35 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208448877
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat heeft alles verpest inderdaad, zul je zien dat die eikel ook nog wint dadelijk dan kijk ik nooit geen BB meer
Dan kunnen ze idd beter voor altijd stoppen _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 21 maart 2023 @ 07:19:58 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208474703
Als je de eerste BB hebt gezien dan zou dit een superspannend seizoen moeten zijn maar de enige opdracht die ik leuk vond dit seizoen was de ballenbak wat heel erg bb1 is.
De bewoners zijn niet goed gecast. Het is erg dat er eigenlijk maar twee en een halve normale in zit. De rest zijn veel te veel wannabees. Maken zich druk over hoeveel instavolgers ze misschien al hebben. Ze zijn erg oppervlakkig.
  Admin dinsdag 21 maart 2023 @ 09:37:24 #12
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208475799
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 06:51 schreef S_101 het volgende:
Vinden jullie deze editie ook de slechtste van alle seizoenen Big Brother NL/ B tot nu toe?

Ik vind het erg slecht, het geen real life soap maar een bank en spelletjes programma.
Alles wordt gecensureerd, het gewoon niet echt, Erg jammer, ik vind het nog steeds een leuk concept.
Kutseizoen. Zal blij zijn als het voorbij is.
Veel teveel focus op spelletjes. Een jaar van je leven is wat dat betreft veeeeeel interessanter.

En die Danny had natuurlijk nooit terug moeten komen. Dat is echt een blamage voor het programma.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_208476630
|Het enige wat het programma zou redden is als Charlotte een keer bloot ging :9~
  dinsdag 21 maart 2023 @ 15:29:42 #14
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_208480454
nah, het enige wat ik niet leuk vond aan dit seizoen was terugkeer van Danny, maar over het algemeen net zo leuk als voorgaande 2 seizoenen

ik hoop niet dat Danny wint
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_208501862
Ik vind BB echt leuk zoals het is. Ze hebben het geheel interessanter gemaakt, betere spellen en de coins/Wall en Secret Room zijn leuk. PON heeft ook zeker wat aantrekkelijks, al zorgt het per definitie voor verdeling en minder saamhorigheid dus zit ik daarover wel in dubio. Zorgt er soms ook voor dat minder interessante bewoners de dans ontspringen. Verder zijn er wat flaters geweest (bijv terugkeer Danny, secret room afhandeling en Charlotte haar nominatie ongedaan laten maken), maar daar zullen ze vast en zeker van leren als ze hopelijk doorgaan naar een volgend seizoen.

Verder valt en staat het met de casting, die waren vorige seizoenen in z’n geheel wel beter imo, al zie ik ook dit seizoen zeker weer erg leuke en interessante kandidaten en blijft dat ook altijd afhankelijk van het aanbod en de mazzel hoeveel zich ontpoppen tot parels. Vooraf valt een deelnemer ook maar gedeeltelijk in te schatten natuurlijk.

Seizoen 1 geef ik in z’n geheel een 8,5 (gewoon echt een hele goede groep mensen imo).
Seizoen 2 een 8.
Seizoen 3 een 7,5. En das nog steeds gewoon goed. Had ook de 8 of hoger kunnen aantikken met een net wat betere casting (gewoon laat zeggen 4 andere leukere mensen voor de minderen van dit seizoen) en zonder die drie flaters.

Ik zou ze eigenlijk alle drie nog een halve punt extra willen geven, gewoon omdat ik er erg van geniet, maar laat ik maar wat ruimte voor verbetering laten en het huidige seizoen scoort natuurlijk iets minder vanwege de paar flaters, die waren jammer. Niet nice maar kan gebeuren helaas, productieteams blijven ook mensen en leren als het goed is ook. Aan de andere kant zijn ze gegroeid en hebben ze ook zichtbaar erg hun best gedaan.

En een misschien klein maar aanwezig detail in mijn ogen; het weer. Vorige seizoenen was het stukken beter weer in de laatste weken, wat echt wel wat doet met de gemoedstoestand/energie etc van mensen. Sowieso voor iedereen, maar helemaal in zo’n afgesloten bubbel maakt dat best wat verschil denk ik. Dat kan net dat kleine stukje extra glans geven.

Dus ja, slechtste.. in feite zou je zeggen van wel volgens mijn ranking, maar ik zou het niet zo willen benoemen en vind dat benadrukken eigenlijk zinloos als het allemaal zeer ruim voldoende is (imo). Dat zou doen vermoeden dat het slecht is en dat is het bij lange na niet imo. Het had met wat geluk wel beter uit kunnen pakken, dat wel (als Chiara niet weg hoefde en Danny niet terugkwam, had al veel verschil gemaakt imo. Ias ipv Lindsey ofzo bijv was ook mooi geweest). Ik geniet elk seizoen iig wel hard. Ik ben allang blij als ze gewoon door blijven gaan :) heerlijk programma.


Note: misschien is het anders als je heel veel streamt, maar als uitzendingkijker, aangevuld met alle filmpjes van ledn81 en voorheen anderen + bijna dagelijks wat random livestreamen (oftewel alles bij elkaar gemiddeld 2,5 a 3 uurtjes per dag denk ik) kijk ik er zo naar. Het kan nooit 24/7 geweldig en interessant zijn en dat kan ook niet van bewoners verwacht worden imo :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Willewa op 23-03-2023 06:00:13 ]
Leh-kùr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')