abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2003 @ 17:31:11 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8392626
quote:
Zelfgemaakte videofilm moet Michael Jackson vrijplijten

Michael Jackson gaat met een videofilm bewijzen dat hij geen slechte vader is.

Prima vader
Hij werd als zodanig geportretteerd in een tv-documentaire, die in de hele wereld veel stof deed opwaaien. De 44-jarige popster zei in Londen dat hij een video wil gaan uitbrengen waarin de Britse journalist Martin Bashir, maker van de documentaire, andere dingen blijkt te zeggen dan in de versie die op televisie is vertoond.

Bashir verzekert Jackson in de video dat hij een prima vader is. Bovendien zegt hij dat hij het onterecht vindt dat de zanger altijd maar ten prooi valt aan valse beschuldigingen.

Gevaar
Jackson kwam in een documentaire die vorige week in Nederland door Yorin werd uitgezonden, naar voren als een gevaar voor zijn eigen kinderen. De maker van het werkstuk, Bashir, liet een fragment zien waarin Jackson toegaf met kinderen in één bed te slapen. Vooral dat laatste viel bij veel mensen verkeerd.

Verontrustend
Bashir zei via een 'voice over' in zijn documentaire dat hij de acht maanden die hij Jackson mocht volgen 'verontrustend' vond. Hij uit kritiek op de levenswijze van Jackson: "Ik had gedacht dat hij nu voorzichtiger zou zijn. Tot mijn grote verbazing moet ik vaststellen dat er nog steeds kinderen bij hem overnachten."

13-jarige
Jackson, die tien jaar geleden is beschuldigd van misbruik van een 13-jarige jongen, benadrukt nog eens dat hij geen seksuele contacten met de kinderen had.

bron: rtlz.nl
pi_8392738
je en moeten we die masaal gaan kopen ofwat ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_8392762
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
je en moeten we die masaal gaan kopen ofwat ?
Uiteraard
pi_8393054
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:37 schreef Michael_Jackson het volgende:

[..]

Uiteraard

Sinds wanneer spreek je Nederlands dahling.
Buikpijn van het lachen!
pi_8393065
Het lijkt me sterk dat hij die kinderen misbruikt. Dat is gewoon iets wat iedereen wil horen.. En anders was dat echt al wel bekend hoor..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 10 februari 2003 @ 20:07:16 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8396073
Eigenlijk geloof ik er ook geen moer van dat hij kinderen misbruikt. Eigenlijk best sneu voor hem dat hij op deze manier moet gaan bewijzen dat het interview niet deugt...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9539239
Ik weet niet zeker of het hier moet staan,het stond al bij MJ Deel 3

Yorin zendt op zondag 13 april tussen 20.30 en 22.00 uur de langverwachte documentaire Michael Jackson Take 2: wat je niet mocht zien uit. Dit is de versie van Jackson zelf waar hij antwoord op Living with Michael Jackson, de grensverleggende en spraakmakende documentaire van Martin Bashir die Yorin eerder op de Nederlandse televisie bracht.

Michael Jackson gaf voor Living with Michael Jackson journalist Martin Bashir gedurende acht maanden onvoorwaardelijke en exclusieve toegang tot zijn privé-leven. Jackson beweert echter dat datgene wat Bashir liet zien, een verdraaide en bewerkte versie is, gericht op schandaal en insinuaties. Met de twee uur durende documentaire Michael Jackson Take 2: wat je niet mocht zien hoopt Michael dat de kijkers een eigen conclusie zullen trekken. [Radio.nl]

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 02-04-2003 16:59]

pi_9539412
Hoe kan je Michael Jacko! met kinderen toevertrouwen, hij is zelf nog een kind!
het is vast een "jongen" met de juiste bedoelingen, maar wel wereldvreemd, vind het maar een linke actie, z`n laatste intervieuw was toch ook gemaakt om hem beter te gaan begrijpen, is niet echt zo doorgekomen bij de meeste van ons!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')