quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
Als Erik daar nu echt aan het kijken is of die deksel van de hottub nog waterpas ligt denk ik dat ik ook maar eens wat nuttigs ga doen
Ik ook , laat Rupie zijn ding maar doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een echte diva.![]()
Ik heb wel zin in hun slutty feestje. Ben erg benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn de geschreven teksten op die ballen alsnog te lezen!
Bij UTO sneden ze hem open en deden ze er briefjes in , dus denk niet dat er alleen maar woordjes op die bal stondenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn de geschreven teksten op die ballen alsnog te lezen!
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:34 schreef Hoempah het volgende:
Wanda en Jasper praten op zo een manier tegen elkaar alsof het zo besproken is dat ze zich zo gedragen.
ja ik weet zelf niet wat ik bedoel
Er zijn redelijk wat prikkels geweest, maar als ze het(aanname) daar niet over mogen hebben, dan kan het boring worden. Vanavond een feestje, misschien gebeuren daar leuke gespreksonderwerpen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je niets mee maakt en dag in dag uit opgesloten zit zonder prikkels van buitenaf?
Geen aanname denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat prikkels geweest, maar als ze het(aanname) daar niet over mogen hebben, dan kan het boring worden. Vanavond een feestje, misschien gebeuren daar leuke gespreksonderwerpen.
Wat voor feestje? Ik las vanmorgen burning man maar alsik zo de streams zag hoeft Mirthe daar niet zo voor worden opgemaakt lijkt mijquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat prikkels geweest, maar als ze het(aanname) daar niet over mogen hebben, dan kan het boring worden. Vanavond een feestje, misschien gebeuren daar leuke gespreksonderwerpen.
Erik vermaakt zich veelal wel in zijn eigen beperkte wereldje.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als Erik daar nu echt aan het kijken is of die deksel van de hottub nog waterpas ligt denk ik dat ik ook maar eens wat nuttigs ga doen
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zie het voor me, allemaal eronder staan en Jappie en Eunice omhoog houden zodat die de teksten kunnen voorlezen.
Ik geloof een sluttie(sletten)feestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor feestje? Ik las vanmorgen burning man maar alsik zo de streams zag hoeft Mirthe daar niet zo voor worden opgemaakt lijkt mij
O, ik begreep alleen geschreven teksten óp die ballen. Bij Uto inderdaad anders.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij UTO sneden ze hem open en deden ze er briefjes in , dus denk niet dat er alleen maar woordjes op die bal stonden
Vanavond is er een slutty feestje, weet de naam niet meer maar niet burning man feest, dat is een andere keer, vanavond chiq slutty.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor feestje? Ik las vanmorgen burning man maar alsik zo de streams zag hoeft Mirthe daar niet zo voor worden opgemaakt lijkt mij
Denk ik ook, maar houd een slag om het armpjequote:
Dan kan een man wel branden (burningman)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof een sluttie(sletten)feest
Thnx ik ga het aanpassenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vanavond is er een slutty feestje, weet de naam niet meer maar niet burning man feest, dat is een andere keer, vanavond chiq slutty.
Ja dat werd ook gezegd door Ice maar dat hij daar zo de leiding in nam vond ik al vreemdquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, ik begreep alleen geschreven teksten óp die ballen. Bij Uto inderdaad anders.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan een man wel branden (burningman)
Lekker trashy slettenfeestjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
19:00 beginnen we met shotjes en 20:00 start het feestje
Vreemd inderdaad. Maar kwam iemand niet opeens met een doos vol van die beschreven ballen bewijzen dat er geen ballen achterover waren gedrukt? Staat me zoiets van bij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat werd ook gezegd door Ice maar dat hij daar zo de leiding in nam vond ik al vreemd
En niemand heeft de ballen verder van dichtbij gezien toch?
Doe jij mee dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
Gelukkig! In dat vorige shot zag ik alleen die waterpasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:49 schreef Hoempah het volgende:
@:KinKiJan
Hij was aan het aftekenen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk als er drank in het spel is willen we niets missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Let's roll the drums please*quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
Ontzettend bedankt voor jouw filmpjes trouwens , ik mis de filmpjes van DGK ,die duurden een uur en zo kon je vaak toch een beetje terugkijken wat er gebeurde . en die streamable videos zijn kortquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:47 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Tuurlijk als er drank in het spel is willen we niets missen.Ik drink geen alcohol, mag ik meedoen met een frisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal eens, waar is DGK trouwens?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor jouw filmpjes trouwens , ik mis de filmpjes van DGK ,die duurden een uur en zo kon je vaak toch een beetje terugkijken wat er gebeurde . en die streamable videos zijn kort
Kwijt foetsie wegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens, waar is DGK trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |