martin was er altijd wel vroeg bijquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Nog steeds slaap streams.
Ze worden daar ook steeds later wakker.
Dat is juist top, hoe later ze wakker worden , hoe later ze savonds doorgaanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Nog steeds slaap streams.
Ze worden daar ook steeds later wakker.
Ik zie zelden de avond streams dus zie ze dan ook liever eerder opstaanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is juist top, hoe later ze wakker worden , hoe later ze savonds doorgaan![]()
Die ochtendstreams zijn vaak hetzelfde : douchen, ontbijten en sjaggo kijken
Doe maar een laat feestje in het weekend
zeker leuk feestje voor de streamers en de cos , al lees ik sommige commentaren hier waar mijn hond nog geen brood van lustquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is juist top, hoe later ze wakker worden , hoe later ze savonds doorgaan![]()
Jeuhhhhquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En niemand naar bed voor 12 uurquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeuhhhh
Met drank
Wij willen rellen
Er moet in ieder geval wat gebeurenquote:
En Esther die de keuken in komt terwijl JW Tinkerbell uit elkaar trekt op het aanrecht.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeuhhhh
Met drank
Wij willen rellen
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:42 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
En Esther die de keuken in komt terwijl JW Tinkerbell uit elkaar trekt op het aanrecht.
sas slaapt bij bern op k3 , al zag ik bern vanmorgen op sas haar bed liggen in k2quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:44 schreef greysbones het volgende:
Sas slaapt niet meer in K2?
Ow en wat kamerwissel betreft
Geen lootjes
Laat ze het maar uitzoeken
Vorige keer stonden mensen die toen het hardst schreeuwden dat ze bepaalde mensen niet op de kamer wilden vooraan om te bepalen
En nu zullen die mensen op een nieuwe kamer moeten
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |