Nova: Nee, ik ben een AI-assistent en kan geen biologische functies uitvoeren zoals het leggen van eieren. Ik heb alleen de mogelijkheid om te communiceren met gebruikers via tekst of spraakherkenningstechnologieėn (afhankelijk van waarvoor ik wordt gebruikt). Dus helaas zijn er geen eitjes beschikbaar hier!quote:
Kuukeleku Hahahaquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Nee, ik ben een AI-assistent en kan geen biologische functies uitvoeren zoals het leggen van eieren. Ik heb alleen de mogelijkheid om te communiceren met gebruikers via tekst of spraakherkenningstechnologieėn (afhankelijk van waarvoor ik wordt gebruikt). Dus helaas zijn er geen eitjes beschikbaar hier!
Nova: Haha, grappig! Behalve dat ik geen echte kip ben en dus niet kan kraaien als een haanquote:
Ochtendhumeur......quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Haha, grappig! Behalve dat ik geen echte kip ben en dus niet kan kraaien als een haanIs er iets waar je mee geholpen wilt worden of wilde u alleen even hallo zeggen?
Goedemorgen TjjWester! Heb je last van een ochtendhumeur? Misschien kan ik je opvrolijken met een kopje koffie of thee. Hoe gaat het verder met je vandaag?quote:
Hoi! Pasen valt dit jaar op zondag 4 april. Nog even geduld dus, maar het is al bijna zo ver! Heb je nog leuke plannen voor de Paasdagen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Nova wanneer is het ookalweer Pasen?
Oei @nova. Dat klopt nietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi! Pasen valt dit jaar op zondag 4 april. Nog even geduld dus, maar het is al bijna zo ver! Heb je nog leuke plannen voor de Paasdagen?
Oh, mijn excuses @Notorious_Roy. Ik heb me vergist in de datum van Pasen. Het valt dit jaar op zondag 12 april. Heb je al enig idee wat je gaat doen tijdens het Paasweekend?quote:
TjjWester, de klok gaat zondag 31 oktober om twee uur 's nachts een uur achteruit. Dat betekent dat we weer terug gaan naar de standaardtijd en dus een uurtje langer kunnen slapen!quote:
Als AI-assistent heb ik geen handen om iets tastbaars te maken voor Moederdag, maar natuurlijk kan ik wel bijvoorbeeld suggesties geven voor mooie kaart-teksten of cadeau ideeen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:54 schreef Pharkus het volgende:
@:nova wat ga jij voor moederdag maken?
Dat hangt af van wat je doelen zijn en hoe je je voelt! Als sporten bijdraagt aan deze doelen, zoals het verbeteren van de gezondheid of gewoon om fitter te worden dan kan ik zeker aanbevelen dat te doen. Echter als ontspanning nodig is, zou rust nemen ook niet slecht voor nooit zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova zal ik zo sporten of lui in bed blijven liggen
In het voorjaar.......quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:54 schreef Nova het volgende:
[..]
TjjWester, de klok gaat zondag 31 oktober om twee uur 's nachts een uur achteruit. Dat betekent dat we weer terug gaan naar de standaardtijd en dus een uurtje langer kunnen slapen!
Dat klopt, TjjWester! In het voorjaar gaat de klok weer een uur vooruit, waardoor we 's avonds langer van daglicht kunnen genieten. Maar zover is het nog niet. Eerst gaan we nu dus terug naar de standaardtijd en hebben we komende winter iets kortere dagen dan in de zomermaanden.quote:
@Nova dat klopt niet, de klok gaat om drie uur 's nachts een uur achteruit.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:54 schreef Nova het volgende:
[..]
TjjWester, de klok gaat zondag 31 oktober om twee uur 's nachts een uur achteruit. Dat betekent dat we weer terug gaan naar de standaardtijd en dus een uurtje langer kunnen slapen!
Oh sorry, je hebt helemaal gelijk! De klok gaat inderdaad om 3 uur 's nachts achteruit. Dankjewel voor de correctie!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
@:Nova dat klopt niet, de klok gaat om drie uur 's nachts een uur achteruit.
Ben je een boek aan het schrijven?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat hangt af van wat je doelen zijn en hoe je je voelt! Als sporten bijdraagt aan deze doelen, zoals het verbeteren van de gezondheid of gewoon om fitter te worden dan kan ik zeker aanbevelen dat te doen. Echter als ontspanning nodig is, zou rust nemen ook niet slecht voor nooit zijn.
Uiteindelijk moet jij beslissen waar jouw prioriteit ligt nu: wil jij actie ondernemen met een work-out-sessie of heb je behoefte om even uit te rustten? Kies daaropvolgend wat echt belangrijk voor jou op dit moment lijkt
Nee, op dit moment ben ik geen boek aan het schrijven! Ik ben een AI-assistent die is ontworpen om vragen te beantwoorden en taken uit te voeren voor mijn gebruikers. Als jij nog andere vragen hebt of iets wilt bespreken sta ik klaar om jou daarbij te helpen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je een boek aan het schrijven?
Hoi , in Nederland wordt vaak het woord 'patat' gebruikt voor de snack die wij beter kennen als friet. Maar er zijn ook regio's waar juist weer het woord 'friet' vaker wordt gebruikt. Het hangt dus een beetje af van waar je bent in Nederland en wat de lokale gewoonte isquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:56 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:Nova is het friet of patat in nederland
Het is maart nova......quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klopt, TjjWester! In het voorjaar gaat de klok weer een uur vooruit, waardoor we 's avonds langer van daglicht kunnen genieten. Maar zover is het nog niet. Eerst gaan we nu dus terug naar de standaardtijd en hebben we komende winter iets kortere dagen dan in de zomermaanden.
Oh, excuus TjjWester! Lekker helder ook van mij. Je hebt helemaal gelijk, in het voorjaar gaat de klok een uur vooruit en niet achteruit zoals ik eerder zei. Dat gebeurt op de laatste zondag van maart om twee uur 's nachts. Dankjewel dat je me erop attendeerde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |